نایت ملودی » ورزش » خارج از گود » پزشکی ورزشی » برای کاهش نفخ شکم چه ورزشهایی انجام دهیم؟

برای کاهش نفخ شکم چه ورزشهایی انجام دهیم؟

اگر اغلب احساس نفخ می کنید، ممکن است تا به حال فکر نکرده باشید ورزشی وجود دارد که می توانید برای رهایی از آن به جای دارو استفاده کنید . اگرچه تمام انواع داروها در بازار وجود دارد، اما همیشه بهتر است چیزی را امتحان کنید تا از شر نفخ خلاص شوید.کاشت مو
کاشت مو
اگرچه علل نفخ معده می تواند گسترده باشد اما رژیم غذایی بسیار رایج است. خوردن غذاهای فرآوری شده، سریع خوردن و یا خوردن غذاهایی که باد دارند ( لوبیا یا بروکلی ) می تواند علت آن باشد. با این حال، گاهی اوقت نفخ ناشی از عدم تحمل غذا، یبوست یا سندرم روده تحریک پذیر است. اگر چه گاز می تواند کنترل شود، اگر درد و ناراحتی دارید، این تمرینات کمک بزرگی خواهند بود.
مهم است ذکر کنیم که شیوه زندگی بی تحرک می تواند موجب نفخ شود. انجام این تمرینات تنها برای خلاص شدن از شر نفخ مناسب نیست ، بلکه برای جنب و جوش بدن نیز مفید است. می دانیم، نفخ گاهی می تواند دردآور باشد. پس از کدام تمرین استفاده می کنید.
می خواهیم تمرین هایی که برای درمان نفخ بسیار موثر هستند بگوییم شما را تشویق می کنیم که همه آن ها را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

نفخ شکم به دلیل تغذیه نامناسب ایجاد می‌شود. می‌توان با انجام ورزش‌های خاص نفخ شکم را کاهش داد.

بسیاری از افراد در طول زندگی خود برای مدتی با مشکل نفخ شکم روبه‌رو می‌شوند. این مساله باعث ناراحتی افراد هم می‌شود و گاهی اوقات حتی دردآور است. انجام ورزش‌های خاص می‌تواند نفخ شکم را کاهش دهد.

یک متخصص در این باره می‌گوید: ورزش‌های هوازی باعث کاهش نفخ شکم می‌شوند. انجام ۱۰ دقیقه ورزش هوازی می‌تواند مفید باشد.

 

می‌توانید ورزش‌هایی همچون دویدن، شنا کردن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی سریع انجام دهید. سعی کنید ۲۵ تا ۳۰ دقیقه، ۳ تا ۵ بار در هفته ورزش کنید. ورزش نکردن نفخ شکم را افزایش می‌دهید.

 

یوگا نیز می‌تواند مفید باشد. بهترین زمان برای انجام یوگا قبل از خواب است.

نظرات
19 آگوست 2018 :: ساعت 10:57
david.radpoor

بسیار ممنون از مطلب مفید و خوبتون

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت