مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » سینما و تلویزیون » سینمای ایران » اهانت رحیم نوروزی به مرتضی پاشایی روی آنتن زنده!

رحیم نوروزی

برنامه خوشا شیراز که برنامه استانی ویژه شبکه فارس به حساب می آید، امروز جمعه ۲۹ آبان ماه بسان هر هفته روی آنتن رفت و میزبان چهره های نام آشنایی بود. در پارت اول این برنامه مجری خوشا شیراز محسن آزاد روبروی دو مهمان این هفته که رحیم نوروزی و میرطاهر مظلومی بود نشست و از آنها درباره خاطرات بازیگریشان پرسید.

در بخشی از برنامه مجری خوشا شیراز بیننده های برنامه را به دیدن تصاویری از مرحوم مرتضی پاشایی دعوت کرد، اما وقتی دوربین به استودیو برگشت و از رحیم نوروزی (بازیگر پس از باران)، خواست که درباره مرتضی پاشایی حرفی بزند او در جواب اینگونه پاسخ داد: «من ایشان را نمی شناختم، فقط یادم است یک خواننده ای بود که کلاهی سرش می گذاشت و می خواند. هیچ وقت هم ترانه هایش را گوش ندادم، اصولا هیچ وقت ترانه های خواننده های پاپ امروزی را گوش نمی دهم، فقط شاید یک بار صدای رضا یزدانی را شنیده باشم. نمی دانم هم چرا فوت این خواننده این همه بازتاب داشته است! من برای حضور در این برنامه پول گرفته ام و آن دروغ هایی که شما در این برنامه به دنبالش هستید از زبان من بشنوید را نخواهم گفت! من بلد نیستم جلوی این دوربین نقش بازی کنم و ترجیح می دهم شخصیت واقعی خودم را جلوی دوربین تان بیاورم!»

همین حرف ها باعث تعجب زیاد مجری برنامه و میرطاهر مظلومی شد و تا آنجا که خبرنگار تی وی پلاس مطلع شده است، گویا پرویز پرستویی اسطوره سینمای ایران هم که از بینندگان ثابت خوشا شیراز است از صحبت های رحیم نوروزی حسابی خونش به جوش آمده و می خواسته روی خط زنده برنامه بیاید و جواب رحیم نوروزی را بدهد.

این داستان اما به همین جا ختم نشد چراکه افشین پیروانی فوتبالیست شیرازی پرسپولیس و فوتبال ایران دیگر مهمان این برنامه بود و از آنجا که صحبت های رحیم نوروزی حسابی بهش برخورده بود اینگونه روی آنتن زنده جواب او را داد: «این برنامه نیاز به مهمان هایی دارد که جمعه مردم را با روحیه و انرژی دادن به آنها بسازد، نه اینکه طرف بیاید بگوید من دروغ نمی گویم و پول گرفته ام!»

نظرات
23 نوامبر 2014 :: ساعت 10:48
هانیه

نیاز به مطرح شدن !!

24 نوامبر 2014 :: ساعت 11:23
محي الدين اميني

با سلام و احترام
ضمن ادای احترام به روح جوان تازه گذشته پاشایی عزیز و آرزوی مغفرت برای ایشان، چرا همه از واقعیت و حقیقت فراری هستیم و احساسی برخورد میکنیم تاکی مرده پستی. مرحوم زنده یاد پاشایی تا زنده بود و از بیماری رنج میبرد کسی از عوام از او سراغ نمی گرفت همینطور مرحوم مظلومی و الان ۱۴ سال است بازیگری که نقش آتقی را بازی میکرد و متاسفانه نامش یادم رفته به خاطر مسائل مادی گرفتار زندان است و اقدامی برای رهایی و حتی ملاقاتش نمی شود ولی آقای رحیم نوروزی صادقانه نظرش را گفته به همه برمی خورد. خانم توسلی هم همین را صادقانه گفته است. تا کی چاپلوسی و ریا کاری باید جانشین صداقت را بگیرد بنده خدا واقعیت را گفته است که اورا نمی شناخت و پاپ گوش نمی کند به نظرش باید احترام گذاشت مگه جرم کرده. حالا اینقدر برعلیهش تبلیغ کنید تا خونش مباح شود.

25 نوامبر 2014 :: ساعت 08:49
کیائی

با سلام ،چه زیبا گفت شاعر : تا مرد سخن نگفته باشد عیب هنرش نهفته باشد. واقعاً اگر حرف زدن بلدنیستم ، سکوت کردن را که بلدیم. جناب نوروزی که به اصطلاح در زمره هنرمندان قراردارند نه رعایت ادب و احترام را در صحبت کردن نگه داشتن نه حرمت شخص مرحوم را ، همه میدانند که تمامی عرصه های هنر تا حدودی به هم مربوط هستند و هنرمندان دارای روحیه لطیف تری از بقیه مردم عادی هستند و بالطبع بیشتر مسائل و اخبار روز دنیای هنر را دنبال میکنند بفرض که آشنایی با مرحوم پاشائی نداشتند و بقول خودشان پاپ جدید ! گوش نمی کردن (مثلا وقتی پاپ قدیم بوده ایشون چند ساله بودن ؟ ) درضمن جهت اطلاع از خوانندگان پاپ قدیم هم در مراسم آقای پاشائی شرکت کرده بودند. کل زمانی که مرحوم پاشائی از کلاه استفاده کرد یک سال هم نشد طوری میگوید یادم میاد کلاه می گذاشت که انگار از یک قرن پیش صحبت میکنه حتی نمیدانی که چرا کلاه میگذاشت !!! چون نمی خواست بیماریش تو روحیه طرفدارانش ایجاد ناراحتی بکند اینقدر با معرفت و مردم دوست بود. در ضمن شاید شما بی اطلاع باشید ولی خوبه بدونید که زمان کنسرت هایش هم از شلوغی و ازدحام جمعیت دست کمی از تشیع پیکر پاکش نداشت و یا وقتی در بیمارستان بستری بود دست های که برای دعابه درگاه خدا بلند بود را شما ندیدی! الهی شکر که مردم فهیم و مهربان باشکوه ترین همراهی را با این پدیده پاپ و واقعاً پاک و اسمانی ، مردمی و مهربان و هنرمندی بدور از حاشیه ها و تنگ نظری ها ، بخل ها و حسادت ها را تا آرمگاه ابدی انجام دادند. همین حضور جمعیت از همه قشر و سن نشان دهنده محبوبیت مرتضی عزیز و دوست داشتنی بود .روحش شاد و قرین رحمت باد.

29 نوامبر 2014 :: ساعت 23:34
کریمی

چرا بعضی ها اینقدر بی منطقن.بنده خدا نمی شناسه کفر که نکرده.بنده هم اون خدا بیامرز را تا روزی که فوت کرد نمی شناختم.دلیلی نداره مورد غضب قرار بگیرم.

02 دسامبر 2014 :: ساعت 18:44
کاوه

نمیشناسن که نمیشناسن حق توهین ندارن یه خواننده ای بود کلاه می‌گذاشت یعنی چی یا من دلیلی نمی‌بینم تسلیت بگم البته از هر کس باید به اندازه درکش انتظار داشت ایشون احتیاجی به شناخت کسی نداشت به نظرم هرکسی که راه خودشو درست میره و به مردمش صادقانه خدمت میکنه نتایجشم می‌بینه ایشون هم صدای خوب داشتن هم اخلاق خوب و هم به مردم احترام میذاشتن خوبه ما ها هم یاد بگیریم احترام گذاشتن به هم و زود قضاوت نکردند آقای کریمی نمیشناختی ولی توهین آمیزیم حرف نزدی ولی حساب اون دو نفر یا یه سری افراد معلوم الحالکه اسیر میل حسادت شدن معلومه که اونم اصلا مهم نیست

13 دسامبر 2014 :: ساعت 19:28
سحر

من واقعا هیچ توهینی در حرفای آقای نوروزی ندیدم بیخود تهمت نزنید به این بدبخت

14 دسامبر 2014 :: ساعت 11:04
فلاح

خدا اگه بخواد کسی رو بزرگ کنه بعد از مرگش بزگ می کنه مرتضی پاشایی امپراطورقلبها شد به کوری چشم بعضی ها خمانطور که امیر کبیر بعد ازمرگش کبیر شد و نامش تلریخی روحت شاد مرتضی عزیز

30 دسامبر 2014 :: ساعت 04:05
ابی

فرض رو بر این میگذاریم که ایشون پاشایی رو نمیشناختن .آیا این چند روزی که گذشته و جنجالی که با مرگ پاشایی بین طرفدارهاش بپا شده که باعث نشده ایشون متوجه بشم و حداقل احترام مردم و خانواده پاشایی رو نگه میداشتن.
آقای نوروزی یه روز هم میاد که از شما میپرسند و دیگرون میگن آره ما این آقا رو نمیشناسیم فقط میدونم تو یه سریالی کله کچله زشتی داشت .
البته آقای نوروزی موردخوبی برای مشهور شدن پیدا نکردید .متاسفم

13 ژانویه 2015 :: ساعت 21:36
اعظم

چراهرکی که میگه نمیشناسمش بهش توهین میکنید؟؟؟منم نه میشناختمش نه ازموسیقیش خوشم میاد.یه چیزی هست به اسم حق وآزادی که در مملکت ما معنی نداره

15 فوریه 2015 :: ساعت 16:13
طنین

ما نمی تونیم توقع داشته باشیم همه با نظر ما موافق باشن، هر کسی سلیقه ایی داره.. اشکال کار اقای نوروزی طرز بیانشونه ست. ما نمی گیم همه باید طرفدار اقای پاشایی باشن اما توهین هم کار قشنگی نیست..ایشون می تونستن خیلی بهتر نظرشون رو بگن، یه جوری که هم حرمت خودشون حفظ بشه و هم به بقیه بی احترامی نشه..در ضمن در پاسخ به اون حرف اقای نوروزی که گفتن : (امیدوارم خدا یه عزتی هم به من بده که بعد از مردن اینقدر عزیز بشم) هم باید بگم که اثبات این قضیه که مرتضی قبل از مرگش هم عزیز بوده کار سختی نیست..فقط کافیه یه نگاه به میزان دانلود شدن اهنگهای مرتضی قبل از فوتش بندازن یا یه امار از تعداد شرکت کننده ها توی کنسرتهاش بگیرن..کاش یاد بگیریم که با تخریب کردن دیگران نمی تونیم خودمون رو بالا بکشیم

22 آوریل 2015 :: ساعت 19:44
ehsan

اونایی که نیگن پاشایی بعد از مرگش مشهور شد…و اینکه قبل از مرگش هیچ طرفداری نداشت …خیلی حرف مفتی زدن این همه طرفدار قبل از مرگش داشت لطفا چشای کورتون رو باز کنید

23 ژوئن 2015 :: ساعت 18:30
مسلم

مردشور اون روحیتو ببرن فک کردی با این بیادبی ها خاص میشی بدبخت

24 جولای 2015 :: ساعت 21:32
مهرناز

اقای رحیم نوروزی میتونست این جمله رو بهتر بیان کند شاید اگه این کارو میکرد بیشتر مردم یا حتی خودمم اینقدر ناراحت نمیشدم

04 سپتامبر 2015 :: ساعت 10:26
الهام

احسان این تویی که کوری و هیچ واقعیتی رو نمیبینی چشمای کور شده تو بازکن …آقای رحیمی فقط منطقی حرف حساب زد…ی کم واقع بین و انتقاد پذیر باشیم بد نیست

02 نوامبر 2015 :: ساعت 22:45
مهسا

اقای رحیم نوروزی بنده خدا هیچ صحبت بدی نکرده و راستش رو گفته، چرا بیاد دروغ بگه. منم شخصا مرحوم پاشایی رو قبل از فوتشون نمیشناختم، بعدا شناختم.

دیدگاه های جدیدتر »
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت