لینک های سریع : نایت ملودی | تعبیر خواب | تبليغات | تماس باما










تعبیر خواب :: برای دسترسی به کلمه مورد نظر بر روی حروف مورد نظرتان کلیک کنید ...
 الف  ب  پ  ت  ث  ج  چ  ح  خ  د  ذ  ر  ز  ژ  س  ش
 ص  ض  ط  ظ  ع  غ  ف  ق  ک  گ  ل  م  ن  و  ه  ی

1 2 3
تعبير ديدن صندوق در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف ص بر اساس حروف الفبا

صندوق همسر است يا دوست رازدار و يک رنگ. ابن سيرين مي گويد که صندوق در خواب يا جاه است يا زن و هم او از امام صادق عليه السلام نقل مي کند که صندوق در خواب يا جاه است يا بلندي و رفعت يا زن. اما صندوق دوست خوب و شفيق و رازدار است يا زن که انسان فقط به اين دو نفر مي تواند راز خويش را باز بگويد و به ايشان مي تواند اعتماد داشته باشد. در شرايطي اتفاق مي افتد که مردان به همسر خود اعتماد مي کنند و راز خويش را مي گويند ولي به پدر و مادر خود اين اعتماد را نشان نمي دهند. اگر در خواب ببينيد صندوقي آهنين داريد يا زني سالم داريد يا دوستي قابل اعتماد. اگر در خواب ببينيد که در صندوقي را گشوديد و از درون آن چيزي بديع بيرون آورديد که گمان نداشتيد در صندوق باشد و بالجمله از ديدن آن نيز خوشحال شديد صاحب فرزند مي شويد. اگر در خواب ببينيد صندوق نسوز بزرگي داريد دوستي صاحب مقام و شخصيت و رازدار مي يابيد که مي توانيد به او مطمئن باشيد. اگر ديديد صندوق چوبي و شکسته داريد به همسرتان نمي توانيد اطمينان داشته باشيد يا او بيمار و رنجور مي شود. همين حالت است اگر ببينيد صندوقي داشتيد که شکسته يا سوخته يا سوراخ شده است. اگر در خواب ببينيد که صندوقي داشته ايد و آن را دزد برده يا گم کرده ايد همسرتان را از دست مي دهيد.



http://nightmelody.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن صندلي در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف ص بر اساس حروف الفبا

در خواب هاي ما صندلي اشاره به چيزهاي متفاوتي مي تواند باشد. اگر زني در خواب صندلي ببيند و صندلي داشته باشد و ببيند که روي يک صندلي محکم و شيک و قشنگ نشسته از شوهر و زندگي خانوادگي خويش راضي است و با همسرش روابط بسيار خوبي دارد که جاي نگراني نيست. اگر مردي ببيند روي چنين صندلي نشسته از شغل و کار و حرفه خويش خشنود است و خودش فکر مي کند حرفه اش مطمئن و آينده اش تامين مي باشد خواب او نيز اين اميد را مي دهد. اگر در خواب ببينيد که روي صندلي بسيار بزرگي نشسته ايد که از هيکل و قد و قواره شما بزرگتر است به نا حق چيزي را تصاحب مي کنيد که به شما تعلق ندارد يا به مقامي مي رسيد که صلاحيت تصدي آن را فاقد هستيد يا دست به کاري بزرگ مي زنيد که توانائي انجام آن را نداريد. حال اگر ديديد صندلي زير پايتان کوچک يا شکسته و لرزان است موقعيت شغلي خوبي نداريد و از آينده خود بيمناک مي شويد و در شغل و حرفه خويش دچار تزلزل مي گرديد.اگر همسرتان را ديديد که صندلي ها را پاک مي کند يا صندلي هائي خريده و به خانه آورده براي شما خدمتي دل نشين انجام مي دهد. اگر در خواب ديديد که صندلي را زديد و شکستيد زيان بزرگي متحمل مي شويد اگر ديديد در اتاقي فقط شما روي صندلي نشسته ايد در آينده دچار کبر و غرور و خود خواهي مي شويد و اگر ديديد همه نشسته اند و شما ايستاده ايد تحقير مي شويد و مورد اهانت قرار مي گيرد.



http://nightmelody.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن صفحه گرامافون در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف ص بر اساس حروف الفبا

صفحه گرامافون همسر يا مصاحب وراج و پرحرفي است که در خانه شما مي زيد يا دوستي است که بسيار حرف مي زند و با مکرر گويي هاي خويش موجب تکدر و تالم شما مي شود ليکن هرگز او را از خود نمي رانيد و نمي رنجانيد. اگر کسي صفحه اي به شما داد امانتي به شما سپرده مي شود و اگر شما به کسي صفحه داديد به يکي از دوستان خويش کمک مي کنيد و اين کمک شما بيشتر لفظي و ارزنده است زيرا با اين که وسعت و توانائي زياد در آن زمينه نداريد اين مساعدت را انجام مي دهيد. اگر ديديد کسي صفحه متعلق به شما را شکست به شما زيان وارد مي آورد، اگر خودتان صفحه را شکستيد با همسرتان اختلاف شديد پيدا مي کنيد يا دوستي را به شدت مي رنجانيد و از خود مي رانيد.



http://nightmelody.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن صبح در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف ص بر اساس حروف الفبا

صبح به معني وجود روشنايي نيست. ظهور ناگهاني روشنايي را نيز روز نمي گويند. صبح به لحظاتي از زمان اطلاق مي شود که به تعريف شيخ اجل سعدي ( تفاوت نکند ليل و نهار ) و به زبان ديگر شب اندک اندک زايل شود و روز طالع گردد. با توجه به تعريف بالا اين لحظات را صبح مي نامند و در صورتي صبح صداقت مي يابد که شبي باشد و آن شب محو گردد و برود چنانچه با اين تعريف در خواب شاهد طلوع صبح بوديم بسيار نيکو است و اميد بخش. از امام صادق عليه السلام نقل مي کنند که صبح نشانه قوت اهل آن ديار باشد. اگر در خواب ببينيم که شب اندک اندک مي رود و روشنايي بامداد جاي آن را مي گيرد غم ها و غصه ها و رنج هاي ما چون آن شب که مي رود زايل مي گردد و به رفاه و نعمت و سلامت و شادي مي رسيم. چنانچه بيماري اين خواب را ببيند شفا حاصل مي کند. مقروض دين خويش را مي پردازد و اندوهگين از بند غم و رنج مي رهد. اين صبح نشانه فرج بعد از عسرت و شدت است اما چنانچه اين حالت را معکوس ببينيم عسرت و شدتي است که بعد از فرج پديد مي آيد. اگر در خواب ببينيم که شب است اما شب به صبح رسيد و صبح مجددا رفت و تاريکي جاي آن را گرفت خوب نيست. اين صبح کاذب است و اولي صبح صادق. صبح صادق به خواب ديدن بسيار خوب است و صبح کاذب بد است و خبر از اين مي دهد که مختصر اميدي پديد مي آيد و باز هم سختي و تنگي و شدت جاي آن را مي گيرد. اگر در خواب ببينيم که صبح شد اما فجر چون شفق به سرخي گرائيد خوب نيست اين هم براي بيننده خواب خوب نيست و هم براي اهل آن منطقه که چنين صبحي در افق آن ظاهر مي شود.



http://nightmelody.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن صافي در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف ص بر اساس حروف الفبا

اگر در خواب ببينيد که مايعي را صاف مي کنيد يا صافي به کار مي بريد مشکلي در زندگيتان پديد مي آيد که در جهت رفع آن کوشش بسيار لازم است و دقت زياد بايد صرف کرد ولي مي توانيد مشکل را از سر راه خويش برداريد . ديدن صافي در خواب هيچ خبر بدي براي بيننده رويا ندارد.



http://nightmelody.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن صاعقه در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف ص بر اساس حروف الفبا

ديدن صاعقه به خودي خود بد نيست اگر در خواب ببينيم که آسمان منقلب است و صاعقه مي درخشد و ابرها مي غرند ، در زندگي ما تحولي پديد مي آيد. چنانچه در اين حالت باران ببارد و آسمان آرام بگيرد رحمت خداوندي شامل حال ما مي شود و اگر باران نبارد يا آسمان آرام نشود چندان مطلوب نيست. اگر ببينيد که صاعقه زد و چيزي متعلق به شما را سوزاند هشداري است به شما که خطري تهديدتان مي کند. اگر به خانه زد آفت و بلائي در کمين بيننده خواب و خانواده اوست و اگر به خودش زد بلا در کمين خود اوست. اگر در خواب ببينيد که صاعقه به درختي زد که آن درخت به شما تعلق دارد زيان مالي متوجه شما مي گردد بخصوص اگر درخت باردار باشد.



http://nightmelody.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن صابون در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف ص بر اساس حروف الفبا

صابون در خواب نشانه تحصيل برائت است. اگر محکومي، متهمي، يا محبوسي در روياي خويش ببيند که با صابون لباس يا سر و تن خويش را مي شويد برائت حاصل مي کند. اگر متهم است رفع اتهام مي شود. اگر محکوم است حکم لغو مي گردد و اگر محبوس است از زندان خلاص مي شود. چنانچه وامداري اين خواب را ببيند اداي دين مي کند و ديون خويش را مي پردازد و آسوده مي شود. به همين نحو اگر بيماري ببيند که سر و تن يا لباس خويش را با صابون مي شويد از بيماري شفا مي يابد و سلامتش اعاده مي گردد. هر کس خودش بهتر مي داند چقدر پاک و صالح است و تا چه حد بدي و ناخالصي دارد. چنانچه انسان ناصالحي در خواب ببيند که دست و روي خويش را با صابون مي شويد به راه صلاح باز مي گردد و از ادامه کارهاي زشت باز مي ايستد. حال اگر ببينيم که ديگري، ما يا جامه و لباس ما را با صابون مي شويد او ما را از سختي و تنگي مي رهاند و موجب برائت يا تطهيرمان مي گردد البته با توجه به شرايط و موقعيتي که دارا هستيم. روي هم رفته ديدن صابون در خواب بد نيست. خوردن صابون رباخواري و خوردن مال حرام است و شياف صابون اقدام به فساد است.



http://nightmelody.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن صندلی در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف ص بر اساس حروف الفبا

در خواب های ما صندلی اشاره به چیزهای متفاوتی می تواند باشد. اگر زنی در خواب صندلی ببیند و صندلی داشته باشد و ببیند که روی یک صندلی محکم و شیک و قشنگ نشسته از شوهر و زندگی خانوادگی خویش راضی است و با همسرش روابط بسیار خوبی دارد که جای نگرانی نیست. اگر مردی ببیند روی چنین صندلی نشسته از شغل و کار و حرفه خویش خشنود است و خودش فکر می کند حرفه اش مطمئن و آینده اش تامین می باشد خواب او نیز این امید را می دهد. اگر در خواب ببینید که روی صندلی بسیار بزرگی نشسته اید که از هیکل و قد و قواره شما بزرگتر است به نا حق چیزی را تصاحب می کنید که به شما تعلق ندارد یا به مقامی می رسید که صلاحیت تصدی آن را فاقد هستید یا دست به کاری بزرگ می زنید که توانائی انجام آن را ندارید. حال اگر دیدید صندلی زیر پایتان کوچک یا شکسته و لرزان است موقعیت شغلی خوبی ندارید و از آینده خود بیمناک می شوید و در شغل و حرفه خویش دچار تزلزل می گردید.اگر همسرتان را دیدید که صندلی ها را پاک می کند یا صندلی هائی خریده و به خانه آورده برای شما خدمتی دل نشین انجام می دهد. اگر در خواب دیدید که صندلی را زدید و شکستید زیان بزرگی متحمل می شوید اگر دیدید در اتاقی فقط شما روی صندلی نشسته اید در آینده دچار کبر و غرور و خود خواهی می شوید و اگر دیدید همه نشسته اند و شما ایستاده اید تحقیر می شوید و مورد اهانت قرار می گیرد.



http://nightmelody.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن صنوبر در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف ص بر اساس حروف الفبا

معبران در مورد صنوبر نظر خوشي ابراز نداشته و آن را در زمره درختان خوب به حساب نياورده اند. ابن سيرين نوشته مردي است بد دين که نه دنيا دارد و نه آخرت ولي مولف نفايس الفنون نوشته که سرو و صنوبر مردم نيکو سرشت و فرزند باشد. مجلسي رحمه الله عليه در مورد صنوبر سکوت کرده اما کلا درختان سرسبز را بد ندانسته است. صنوبر مردي است قوي هيکل و استخوان دار و با نشاط اما به شدت تلخ زبان و بد دهن که همه اطرافيان خويش را با سخنان خود اگر چه راست هم باشد مي رنجاند و با وجود حسن نيت و پاک دلي ديگرن نسبت به صفاي او التفاتي ندارد. چنانچه صنوبر در خواب ديديد با چنين مردي در زندگي آينده خود رو به رو خواهيد شد که موثر است.



http://nightmelody.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
تعبير ديدن صوفی شدن در خواب  موضوع: تعبیر خواب حرف ص بر اساس حروف الفبا

محمدبن سیرین گوید: اگر دید كه صوفی شد و با صوفیان درخانقاه مجاور نشست، دلیل كه دست از دنیا بدارد و به كار آخرت پردازد.


اگر بیند كه از میان صوفیان بیرون رفت، دلیل كه میل او به كار شود. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن صوفی شدن در خواب بر چهاروجه است. اول: بازداشتن از دنیا. دوم: از خلق كناره گرفتن. سوم: پیوسته به عبادت مشغول بودن. چهارم: طمع به كسی نداشتن.



http://nightmelody.com/blogcode/tabir-e-khab/wp-content/themes/NightSkin%20-%20Tabir/images/spilit.png
1 2 3




© NightMelody.com 2008-2017