مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » جالب انگیز » دانلود فیلم ایرانی

all-irani-1

یکی از چندین وب سایتی که در زمینه دانلود فیلم جدید در دنیای اینترنت وجود دارند وب سایت دانلودگذر است. شاید با خود فکر کنید که این وب سایت هم مانند بیشتر وب سایت های دانلود فیلم ایرانی که صرفاً کار آنها فقط کپی کردن مطالب دیگر سایت ها بوده و خود آنها محتوایی تولید نمی کنند. اما این گونه نیست در وب سایت دانلود گذر که حوزه اصلی فعالیت آن دانلود فیلم و فیلم ایرانی می باشد سعی شده که محتواهای تولید شده و نه صرفاً برداشته شده از سایت های دیگر را بر روی سایت قرار دهد. یکی از کارهایی که برای تحقق این هدف انجام شده است ارسال آهنگ از طرف کاربران سایت می باشد به این مضمون که افرادی که مایل به انتشار آهنگ های تولید شده خود هستند و یا آهنگی را دارند که مایل به قرار دادن در سایت وب گذ هستند می توانند با ارسال آهنگ های خود در این امر مشارکت داشته باشند.

یکی از مزایای این سایت در قسمت فیلم و سریال این بوده که شما در دسته بندی فیلم ایرانی جدید و فیلم خارجی جدید می توانید به فیلم های مختلف ایرانی با ژانر های مختلف دسترسی داشته باشید و این عمل به نوبه خود نشان دهنده مهم بودن انواع فیلم ایرانی برای مدیران این سایت می باشد.

البته این وب سایت علاوه بر فعالیت در زمینه فیلم ایرانی جدید در زمینه دانلود سریال و مستند هم فعالیت دارد که در دسته بندی سریال ایرانی می توان مواردی مانند دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم خارجی , دانلود سریال جدید و … اشاره کرد.

مدیران این وب سایت همیشه سعی می کنند که تا حد توان مطالب منتشر شده موجبات رضایت کاربران را فرآهم آورد بر همین اساس نظرات کاربران پس از بررسی در صورت امکان در وب سایت منعکس می گردند.و کاربران به راحتی میتوانند دانلود مداحی جدید و دانلود اهنگ جدید و دانلود اهنگ شاد را با دو کیفیت مختلف نیز با لینک مستقیم دانلود کنند.

تمام فعالیت های این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده که همین امر باعث می شود که این وب سایت برای همه گروه سنی مناسب باشد و دیگر محدودیتی در این زمینه وجود نداشته باشد.

 

تاریخ: 02 جولای 2016
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: جالب انگیز
برچسب ها:
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت