مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سلامت » سلامت خانواده » آموزش » قوی ترین انگل کش های بدن را بشناسید

قوی ترین انگل کش های بدن را بشناسید

بسیاری از افراد از علائم شایع انگل همچون گرفتگی عضلات، نفخ، یبوست و اسهال رنج می‌برند. این انگل‌ها بسیاری اوقات با علم پزشکی قابل تشخیص نیستند و به همین دلیل پزشکان برای برطرف کردن آن‌ها معمولا داروهای مختلفی را تجویز می‌کنند. اما این داروها تنها علائم را از بین می‌برند و خود انگل را از بین نمی‌برند و همچنان انگل در بدن می‌ماند.

اما در اینجا به ۳ چای گیاهی اشاره می‌کنیم که اگر روزانه به طور منظم با شکم خالی نوشیده شوند، می‌توانند انگل‌ها و تخم‌های آن‌ها را نابود کنند. برای برطرف کردن این انگل‌ها و تخم‌های آن‌ها در ابتدا با گیاهانی همچون میخک، گردو سیاه و سفید و برنجاسف کوهی شروع کنید. این گیاهان در برطرف کردن انگل‌ها و تخم آن‌ها بسیار موثر است. می‌توانید این گیاهان را به طور روزانه با چای خود بنوشید و برای خوش‌طمع کردن آن مقداری عسل به آن اضافه کنید.

عسل نیز مانند کدو تنبل و دانه‌های پایاپا خاصیت ضد انگلی بسیار موثری دارد. سیلیس‌های زمینی نیز گیاهی دیگر است که با قطعه قطعه کردن آن و خوردنش انگل‌ها از بین می‌روند.

اگر این روش‌ها برای شما موثر نبود می‌توانید از روش گرسنه نگه داشتن انگل‌ها استفاده کنید به این صورت که با غذا نخوردن و روزه گرفتن انگل‌ها را گرسنه نگه دارید. در واقع شما باید روده بزرگ خود را سم‌زدایی کنید زیرا روده بزرگ پلاک‌هایی را ایجاد می‌کند که انگل‌ها از طریق آن‌ها تغذیه می‌کنند. برای گرسنه نگه داشتن انگل‌ها می‌توانید به مدت ۲ هفته ر‍‍‍‍ژیم آبمیوه بگیرید. بعد از دو هفته انگل‌ها از طریق مدفوع دفع می‌شوند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت