نایت ملودی » خانواده » مدل لباس و مد روز » اصول و نحوه پوشش لباس » شلوار مناسب اندام و سلیقه شما بر اساس مد امسال

قبل از خرید شلوار بهتر است بدانید طراحان برای پاییز و زمستان امسال چه پیشنهادی برای شما دارند، چه مدل‌هایی را توصیه می‌کنند و همچنین چه طرح و رنگی را.

 

مدل شلوارهای شیک و جدید به فروشگاه‌ها رسیده‌اند و منتظر خانم‌های شیک‌پوشی هستند که تیپ‌های به روز انتخاب می‌کنند اما قبل از رفتن به فروشگاه‌ها بهتر است بدانید طراحان برای پاییز و زمستان امسال چه پیشنهادی برای شما دارند، چه مدل‌هایی را توصیه می‌کنند و همچنین چه طرح و رنگی را.

 

کمی تا قسمتی مردانه

  شلوار مناسب اندام و سلیقه شما بر اساس مد امسال

شلوارهایی که در قرن بیستم مد بودند حالا به بازار برگشته‌اند
یکی از مدل‌های رایج امسال، شلوارهایی هستند که در قرن بیستم مد بودند و حالا به بازار برگشته‌اند. ویژگی اصلی این مدل الهام گرفتن از مدل مردانه است. این شلوارها طوری طراحی شده‌اند که مانند شلوارهای مردانه در بالا گشادتر هستند و در پاچه‌های شلوار تنگ‌تر می‌شوند. در طراحی آنها جیب هم وجود دارد. راحتی این شلوارها باعث می‌شود به مدلی محبوب در این فصل تبدیل شوند. برندهای دیگر هم مثل Alexander Wang، Chalayanو Dries Van Noten هم از این مد عقب نمانده اند.
دکوری شوید

  شلوار مناسب اندام و سلیقه شما بر اساس مد امسال

شلوارهای پولک دوزی، قلاب دوزی، خز و… مد شده است

حالا نوبت رسید به اکسسوری‌های روی شلوار. اگر دنبال شلواری شیک برای ‌مهمانی‌های مختلف می‌گردید، باید به یکی از این شلوارهای دیزاین شده فکر کنید. اگر اضافه وزن دارید، آن را نپوشید یا اگر دوست دارید امتحان کنید، شلواری را انتخاب کنید که کمتر کار شده است. بی‌شک این مدل مورد استقبال خانم‌ها واقع می‌شود؛ شاید برای همین است که برندهای Alberta Ferretti، Zadig & Voltaire و Fendi سراغ این شلوارها رفته اند. این تزئینات شامل پولک دوزی، قلاب دوزی، خز و … است.

لاغر اندام‌ها بخواهند

  شلوار مناسب اندام و سلیقه شما بر اساس مد امسال

شلوارهای گشاد هم از مد‌های پاییز و زمستان امسال است

گشاد شدن پاچه‌های شلوار هم از مد‌های پاییز و زمستان امسال است به خصوص در شلوارهای از بالا گشاد که فقط برای خانم‌های لاغر اندام و ظریف توصیه می‌شود. این شلوار در قد کوتاه، متوسط و بلند طراحی شده است که می‌توانید با توجه به موقعیت‌ها از آنها استفاده کنید. نمونه‌های بلند که نیاز به کفش پاشنه‌دار دارند، برای موقعیت‌های رسمی انتخاب بهتری هستند. در پاییز و زمستان امسال این شلوارهای گشاد در مجموعه برندهای Akris، Balmainو Undercover، Carolina Herrera و چند برند معروف جهان دیده می‌شود.

کاپری؛ بحث داغ فشن!

  شلوار مناسب اندام و سلیقه شما بر اساس مد امسال

شلوارهای گشاد تا زانو، بخشی از مد امسال هستند

شاید در نگاه اول از این مدل شلوار خوش‌تان نیاید اما این شلوارهای گشاد تا زانو، بخشی از مد امسال هستند اما پوشیدن آنها را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که پاهایی کشیده دارند. شاید هماهنگ کردن لباس با این شلوارها سخت باشد اما طراحان مد آنها را با کت بلند و کوتاه، ژاکت و شومیز پیشنهاد می‌کنند تا شلوار شما زیبایی خودش را نشان دهد. این مدل شلوار که برندهای معروف برای پاییز و زمستان امسال سراغش رفته اند، در اغلب اندام‌ها خوش‌فرم است. در فصل جدید این شلوار در برندهای Victoria Beckham، Red Valentino و Louis Vuitton، Christian Dior به نمایش گذاشته می‌شود.

شلوار؛ بوم نقاشی

  شلوار مناسب اندام و سلیقه شما بر اساس مد امسال

کسانی که چاقی موضعی دارند، سراغ این مدل نروند

به‌طور کلی شلوارهای طرحدار و راه‌راه بخشی از مد این فصل هستند. وجود نقش روی پارچه باعث چاق‌تر نشان دادن فرد می‌شود. این مدل شلوارهای نقش دار را حتما با کیف و کفش ساده ست کنید تا شلوغی زیاد توی ذوق‌تان نزند. کسانی که چاقی موضعی دارند، سراغ این مدل نروند. برندهایی مثل Akris، Emilio Pucci و Altuzarra آغاز کنندگان این مد محسوب می‌شوند.

روزهای پاییزی تک رنگ شوید

  شلوار مناسب اندام و سلیقه شما بر اساس مد امسال

شلوارهای ساده و تک رنگ فانتزی برای پاییز و زمستان امسال

این هم نمونه‌هایی از شلوارهای فانتزی برای پاییز و زمستان امسال. برای پاییز امسال، این مدل شلوار که تنها از یک رنگ استفاده شده، به بازار آمده‌اند. استفاده از رنگ‌های قرمز، زرد، آبی و حتی سفید در مدل این شلوارهای پاییزی بسیار دیده می‌شود. حضور این مدل شلوارها به دلیل این است که طراحان بلوز و شلوارهای یک رنگ را امسال به شما توصیه می‌کنند. پیشنهاد آنها این است که بلوز سبز یا قرمز خودتان را با بلوزی به همان رنگ ست کنید. یادتان باشد اگر خواستار این شلوارهای خاص هستید، از برندهایی مثل Versace، Escada، Undercover Bottega Veneta و Nina Ricci خریداری کنید.

سلام به خانم‌های شاد

  شلوار مناسب اندام و سلیقه شما بر اساس مد امسال

شلوار با رنگ‌های روشن شما را حجیم‌تر نشان می‌دهد

لباس‌های شاد و رنگارنگ منحصر به فصل تابستان نیستند. طراحان مد این‌بار تصمیم گرفتند از رنگ‌های شاد در مد امسال استفاده کنند. این رنگ‌ها شامل طلایی، نقره‌ای، زرد روشن، فیروزه‌ای، آبی، خاکی، قرمز و صورتی است؛ یعنی رنگ‌هایی روشن، متنوع و کاملا گرم. فقط یادتان باشد رنگ‌های روشن شما را حجیم‌تر نشان می‌دهد؛ پس اگر اضافه وزن دارید، از انتخاب این مدل صرف نظر کنید. در فصل جدید این شلوار در برندهای Zac Posen، Elie Saab و Versace، Bottega Veneta و بسیاری برندهای دیگر به نمایش گذاشته می‌شود.

بانوان کلاسیک پوش

  شلوار مناسب اندام و سلیقه شما بر اساس مد امسال

شلوارهای کلاسیک و قدیمی خانم‌ها را خوش اندام تر می‌کند
خانم‌ها را به خریدن شلوارهای کلاسیک تشویق می‌کنیم چون همیشه شیک و فاخر است. توصیه امسال‌مان پررنگ‌تر از هر زمان دیگری است چون به مد فصل هم تبدیل شده‌است. خیلی از طراحان معتقدند طرح‌های کلاسیک قدیمی، کسل‌کننده است اما برخی دیگر معتقدند اگر مطابق با مد روز دوخته شود، زیبایی‌اش دوچندان می‌شود. این شلوارهای کلاسیک و قدیمی خانم‌ها را خوش اندام تر می‌کند. در پاییز و زمستان ۲۰۱۶-۲۰۱۵ این شلوارها را در مجموعه برندهای Altuzarra، Elie Saab، Escada خواهید دید.

بازگشت چرم‌ها

  شلوار مناسب اندام و سلیقه شما بر اساس مد امسال

شلوارهای براق را به خانم‌های لاغر اندام توصیه می‌کنیم

حالا که دیگر آفتاب دست از سرمان برمی‌دارد و هوا رو به سردی می‌رود، بهتر است به فکر یک شلوار جدید و گرم باشیم. برندهایی مثل Louis vuitton و maria cornejo در طراحی شلوارهای جدیدشان سراغ چرم و پارچه‌های براق رفته‌اند. این شلوارها را به دلیل براق بودن پارچه به خانم‌های لاغر اندام توصیه می‌کنیم. طراحی این مدل شلوارها هم به صورت تنگ است که دلیل دیگری برای توصیه به خانم‌های لاغر است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت