نایت ملودی » موبایل » بررسی گوشی موبایل » مدرن ترین تبلت های حال حاضر کدامند؟ +عکس

از زمان عرضه نسخه اول آی‌پد بازار تبلت به نوعی پوست اندازی کرد و امروزه تبلت ها برای بسیاری حکم یک رایانه شخصی را ایفا می کند. این دستگاه های قابل حمل امکان وبگردی، انجام بازی های مختلف و دسترسی به هزاران اپلیکیشن را تنها با چند لمس انگشتان دست کاربر فراهم می کنند. با توجه به روند رو به رشد محبوبیت تبلت ها طی چند سال گذشته در حال حاضر این دستگاه ها از دامنه قیمت، اندازه ها و سیستم عامل های مختلف سود می برند. بر همین اساس انتخاب محصولی مناسب دشوارتر از گذشته شده است. در ادامه برخی از برترین تبلت های حال حاضر را معرفی می کنیم.

بهترین تبلت در کل: آی‌پد ایر ۲

  مدرن ترین تبلت های حال حاضر کدامند؟ +عکس

  همان گونه که پیش‌تر اشاره شد اپل با معرفی آی‌پد بازار تبلت ها را متحول کرد. جدیدترین محصول اپل در بازار تبلت به نام آی‌پد ایر ۲ دارای پردازنده A8X، دوربین ۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹٫۷ اینچی با وضوح ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ پیکسل است. با توجه به کیفیت ساخت بالا، ضخامت ۶٫۱ میلیمتر و وزن ۴۳۷ گرم، آی‌پد ایر ۲ محصولی نازک و خوش دست محسوب می شود. اپل در آی‌پد جدید حسگر تشخیص اثر انگشت تاچ آی‌دی را نیز به کار گرفته است. آی‌پد ایر ۲ با سه ظرفیت ذخیره سازی ۱۶/۶۴/۱۲۸ گیگابایت به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم عرضه می شود.

بهترین تبلت مدیا: آمازون فایر HDX 8.9

    مدرن ترین تبلت های حال حاضر کدامند؟ +عکس

  با توجه به وضوح ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ و تراکم پیکسل ۳۳۹ ppi، آمازون فایر HDX 8.9 از نمایشگری با کیفیت بالا سود می برد که آغازی برای یک تجربه چند رسانه ای لذت بخش محسوب می شود. آمازون نخستین تولیدکننده تبلت محسوب می شود که از ویژگی Dolby Atoms پشتیبانی می کند و با اتصال هدفون می توانید از صدایی ۳۶۰ درجه لذت ببرید. آمازون فایر HDX 8.9 در زمینه تنظیمات کنترل والدین نیز یکی از بهترین تبلت ها محسوب می شود. این تبلت در سه ظرفیت ذخیره سازی ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایت به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم در دسترس است.

بهترین تبلت ۲ در ۱: مایکروسافت سرفیس پرو ۳

    مدرن ترین تبلت های حال حاضر کدامند؟ +عکس

 تبلت ۱۲ اینچی مایکروسافت با استفاده از پردازنده های اینتل Core دارای قدرت کافی برای رقابت با لپ تاپ های رده بالا است و با ۷۹۰ گرم وزن و صفحه کلید قابل اتصال یک محصول ۲ در ۱ فوق العاده محسوب می شود. نمایشگر سرفیس پرو ۳ دارای وضوح ۲۱۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل است که کار با آن را لذت بخش می کند. سرفیس پرو ۳ در مدل پایه به پردازنده Core i3، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز است.

بهترین تبلت اندرویدی: سامسونگ گلکسی Tab S 10.5

    مدرن ترین تبلت های حال حاضر کدامند؟ +عکس

 سامسونگ در تبلت گلکسی Tab S 10.5 از نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی سوپر آمولد با وضوح ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ پیکسل استفاده کرده و در تبلیغات خود تاکید ویژه ای بر کیفیت بالای نمایشگرهای این سری دارد. این نمایشگر شفاف در کنار پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۵ و ۳ گیگابایت حافظه رم تجربه دل پذیری از کار با تبلت را به کاربر منتقل می کند. گلکسی Tab S 10.5 به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

بهترین تبلت ویندوزی: ایسوس ترانسفورمر بوک T100

    مدرن ترین تبلت های حال حاضر کدامند؟ +عکس

   ایسوس ترانسفورمر بوک T100 یک تبلت ویندوزی با قیمتی مقرون به صرفه و سخت افزار مناسب است که از نسخه ۸٫۱ ویندوز سود می برد. عمر باتری قابل توجه حدود ۱۲ ساعت یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این تبلت است. ایسوس ترانسفورمر بوک T100 به نمایشگر ۱۰ اینچی با وضوح ۱۳۶۶ × ۷۶۸ پیکسل، پردازنده چهار هسته ای اینتل Bay Trail، حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت با قابلیت نصب کارت حافظه، و ۲ گیگابایت رم مجهز شده است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت