نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » سینما و تلویزیون » در «نوروز ۹۲»، چه ساعتی، چه سریال‌هایی را ببینیم؟

سریال های نوروز 92

«پایتخت ۲»، «آب پریا»، «مثل من، مثل تو»، «کلاه قرمزی»، «همه خانواده من»، «هفت سین» و «نردبام آسمان»، عناوین مجموعه های نمایشی ایرانی نوروزی است. همچنین سریال های خارجی «هیچکاک »، «لئوناردو » و «وروجک و استاد نجار» نیز در نوروز روی آنتن می روند.

شبکه یک سیما «پایتخت ۲» را در ۱۵ قسمت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری هر شب ساعت ۲۲ و۱۵ دقیقه پخش می کند و تکرار آن را نیز روز بعد ساعت۳۰: ۱۵ دقیقه به روی آنتن می فرستد.

شبکه دو سیما نیز در نوروز ۹۲ سه مجموعه نمایشی را به روی آنتن می برد که از این میان «آب پریا» ساخته مرضیه برومند در ۱۷ قسمت ساعت ۳۰: ۲۱ دقیقه پخش و ساعت۱۵ : ۱۴ دقیقه بازپخش می شود. مجموعه ۳۰ قسمتی «مثل من ، مثل تو» به کارگردانی محمود معظمی محصول گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که ساعت ۱۹ روی آنتن می رود و ساعت۳۰ :۱۱ دقیقه نیز تکرار می شود. «کلاه قرمزی» عنوان مجموعه نمایشی دیگر شبکه دو است که هر شب ساعت۳۰: ۲۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

«همه خانواده من» سریال نوروزی شبکه سه سیما است که در ۱۴ قسمت به کارگردانی داریوش فرهنگ ساعت ۴۵ :۲۳ دقیقه پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۵ : ۱۴ دقیقه به روی آنتن می رود.

شبکه چهار سیما نیز سریال هیچکاک و لئوناردو را به روی آنتن می برد که هیچکاک ساعت ۴۵ :۲۳ دقیقه و لئوناردو ساعت ۲۰ :۲۲ دقیقه پخش می شود.

سریال نوروزی ۱۴ قسمتی شبکه تهران نیز «هفت سین» است که یدالله صمدی آن را ساخته است و هر شب ساعت ۴۰: ۲۰ دقیقه پخش و ۱۵: ۱۶ دقیقه بازپخش می شود.

شبکه قرآن و معارف سیما نیز سریال «نردبان آسمان» را ساعت ۳۰: ۱۷ دقیقه پخش می کند.

«وروجک و استاد نجار» نیز عنوان مجموعه نمایشی شبکه آموزش است که هر قسمت آن به مدت ۲۴ دقیقه ساعت ۱۴ روی آنتن می رود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت