مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سرگرمی » حیواناتی با چهره های کاملا عجیب +عکس

دنیای حیوانات مملو از شگفتی های بسیار زیاد است. این شگفتی ها گاها در شکل و نوع به دنیا آمدن حیوانات است اما گاهی در رنگ پوست آن ها است.

حیوانات هر کدام دارای رنگ های مشخصی هستند ولی برخی از آن ها ممکن است دچار مشکلاتی مانند انواع بیماری ها شوند که این موضوع نیز در نوع رنگ آن ها تاثیر خواهد گذاشت.

سوسمار نارنجی

حیواناتی با چهره های کاملا عجیب +عکس

این سوسمار نارنجی دریکی از مناطق ونیز زندگی می کرده است که توسط یک خان ۷۰ ساله پیدا شد. این خانم عکس هایی را به ایستگاه های خبری شهر فرستاد و باعث شد تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. بسیاری از محققان به این نتیجه رسیده اند که باکتری های آب زندگی این سوسمار باعث شده است تا تغییر رنگ دهد.

خرس قطبی بنفش

حیواناتی با چهره های کاملا عجیب +عکس

چند سال پیش یک خرس قطبی در باغ وحش ملی ارژانتین ناگهان به رنگ بنفش درآمد. این خرس که ابتدا سفید رنگ بود اما به خاطر شرایط خاصی پوستی که داشت به این رنگ در آمد. این خرس البته تحت درمان های مختلف قرار گرفت و بار دیگر رنگ خودش بازگشت.

مارمولک عنکبوتی

حیواناتی با چهره های کاملا عجیب +عکس

این مارمولک به طور بومی درکنیا دیده شده است و البته بدنش شباهت خاصی به لباس اسپایدرمن دارد. بدن این مارمولک به زنگ های آبی و قرمز است و این ترکیب رنگ باعث شگفت انگیز بودن آن شده است. این مارمولک به تازگی کشف شده است و این رنگ نیز بر اثر بیماری روی آن ایجاد نشده و کاملا طبیعی است.

ملخ های صورتی

حیواناتی با چهره های کاملا عجیب +عکس

گاهی اوقات رنگ های خاصی که بر روی بدن حیوانات نقش می بندد باعث می شود تا خیلی زود نیز منقرض شوند. یک از این موجودات بسیار نادر ملخ صورتی است که کمتر کسی زادگاه اصلی آن را می داند. این ملخ ها در آمریکا بیشتر دیده شده اند و البته تعداد آن ها به نظر می رسد بسیار کم باشد. بسیاری اعتقاد دارند این رنگ صورتی به خاطر بیماری های ژنتیکی گونه خاصی از این حشره ها است.

ملکه اردک ها

حیواناتی با چهره های کاملا عجیب +عکس

ملکه اردک ها که به اتصار از آن با نام ملکه نیز یاد می شود یک نوع خاصی از اردک است که تقریبا به ورت بومی در شمال آمریکا دیده می شود. این اردک بسیار زیبا است و بدنش از ترکیب زیباترین رنگ ها درست شده است. بر روی بدن این اردک رنگ های نارنجی، بنفش و قرمز دیده می شود.

قورباغه دلقک

حیواناتی با چهره های کاملا عجیب +عکس

یکی از گونه های بسیار نادر قورباغه که بیشتر در پاناما و کاستاریکا دیده می شود قورباغه دلقک است. این قورباغه بدنی بسیار شگفت انگیز دارد به گونه ای که حتما از دیدن آن شگفت زده خواهید شد. این قورباغه همچنین به تازگی به عنوان یکی از جانوران در معرض انقراض اعلام شده است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت