مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » دکوراسیون و خانه داری » چیدمان فضاها » اصول فنگ شویی در اتاق خواب

اصول فنگ شویی در اتاق خواب

تخت خواب شاید مهم‌ترین قطعه از مبلمان در خانه باشد. در فنگ شویی نیز به تخت خواب اهمیت زیادی داده می‌شود.

اصول فنگ شویی در اتاق خواب

آیا می دانید که چگونه باید براساس تعالیم فنگ شویی تخت خواب خود را انتخاب کنید؟ چه تخت خوابی از نظر فنگ شویی تخت خواب مناسب و خوبی است؟ در این مطلب می‌خواهیم به این سوال ها پاسخ بدهیم.

این مطلب را به دقت بخوانید، نکات آن را یادداشت کنید، و هنگام خرید به این نکات توجه کنید.

۱٫ سبک و مواد تخت‌ خواب

اصول فنگ شویی در اتاق خواب
تشخیص ابعاد تخت خوابی که به آن نیاز دارید کار ساده‌ای است، اما در مورد سبک تخت خواب چه؟ و موادی که تخت خواب از آن ساخته شده است؟ آیا باید یک تخت خواب چوبی بخرید؟ نظرتان در مورد تخت خوابی زیبا با تخته پشتی آهنی چیست؟

طبیعی است که در میان گزینه‌های مختلف کمی سردرگم شوید. با این حال، فنگ شویی انتخاب تخت خواب مناسب را ساده می‌کند: بهترین ماده برای تخت خواب چوب است.

اصول فنگ شویی در اتاق خواب

هر سبک تخت خوابی را می‌توانید انتخاب کنید، فقط این تخت خواب باید فضای کافی در زیر خود برای تنفس داشته باشد. به همین خاطر براساس فنگ‌شویی تخت خواب‌هایی که در فضای زیرین خود کشو دارند و یا ارتفاع آن ها بسیار کم است تخت خواب های خوبی نیستند.

۲٫ تخته پشتی تخت خواب

اصول فنگ شویی در اتاق خواب
بر اساس فنگ شویی تخت‌خواب شما حتما باید دارای تخته پشتی مناسبی باشد. بهترین تخته‌های پشتی از نظر فنگ شویی آن هایی هستند که مستحکم اند و از چوب ساخته شده‌اند. تخت خواب هایی که دارای تخته پشتی آهنی هستند را انتخاب نکنید، مگر این که دلتان برای روزهای خوب گذشته در بیمارستان تنگ شده باشد (شوخی بدی بود).

۳٫ تشک تخت خواب و رنگ روتختی
تشک های متنوعی در بازار وجود دارند. سعی کنید هوشمندانه تشکی را انتخاب کنید که بهترین خواب و بیش‌ترین آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. هر چه در شب خواب بهتری داشته باشید، در طول روز پرانرژی تر و سرحال تر خواهید بود. تشک دسته دوم نخرید، این کار با تعالیم فنگ شویی در تضاد است. بهترین پارچه ها برای روتختی، آن‌هایی هستند که به پوست شما آسیب نزنند و با پالت رنگی اتاق خواب شما در هماهنگی باشند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت