مرتبط با این مطلب

روش تی کشیدن زمین

اگر زمین زیر پای شما کمی چسبناک شده ، وقت تی کشیدنش رسیده . چون چیز پیچیده ای در مورد تی کشیدن وجود ندارد ، ابزار و تکنیک درست ، تی کشیدن را موثر تر می کند و از طاقت فرسایی آن می کاهد .

محیط را تخلیه کنید . هرچیزی اعم از میز و صندلی و چیزهای دست و پا گیر دیگر را از محیط خارج کنید .

روش تی کشیدن زمین

اگر قصد تمیز کردن هر کدام از این ها را هم دارید ، ابتدا قبل از تی کشیدن این ها را تمیز کنید . به این ترتیب اگر چیزی روی زمین بیفتداز قبل تمیز شده است .

روش تی کشیدن زمین

اگر پیشخوانها یا سطح میزها را میخواهید تمیز کنید ، همان ابتدا این کار را انجام دهید .

هر کسی که مزاحم کار شما می شود و می خواهد روی سطح آن محیط راه برود را به بیرون از خانه بفرستید ! کسانی مثل کودکان ، هم خانه تان ، مهمان ها یا حیوانات خانگی تان .

روش تی کشیدن زمین

اول از همه زمین را جارو بکشید . ممکن است جارو کشیدن ، سطحی که می خواهید آن را با تی تمیز کنید کاری بیهوده به نظر بیاید اما بهتر است بدانید تی نقش وحشتناکی را در پاک کردن گرد و غبار و ذرات ریز و مو … انجام می دهد ! اگر محیط جارو نزده را تی بکشید فقط کثیفی ها را از سمتی به سمت دیگر هل داده اید و این جز زخمی کردن سطح و خش انداختم روی آن سود دیگری ندارد .

روش تی کشیدن زمین

شوینده ی مد نظرتان را درون سطل حاوی آب گرم بریزید . آب را اندازه ای بریزید که سطح سر تی را دربرگیرد . قسمتی از سطل را خالی بگذارید تا برای گذاشتن تی در آن دچار مشکل نشوید .

روش تی کشیدن زمین

از شوینده با توجه به دستورالعمل گفته شده روی بسته بندی آن استفاده کنید و فقط مقداری بریزید تا آب کمی کف کند . به اندازه ی نیاز از شوینده استفاده کنید . استفاده ی بیش از حد جز خراب کردن سطح زمین سود دیگری ندارد.

از ماده ی شوینده ی ماشین ظرف شویی هم می توانید استاده کنید . مقداری کمی از آن را به آب اضافه کنید کافی است .

روش تی کشیدن زمین

تی را درون سطل حاوی ماده شوینده فرو برید و بگذارید کامل خیس شود . بعضی اوقات یک تی خشک و سفت شده کمی زمان می خواهد تا نرم شود .

تی را بچلانید تا خیسی آن گرفته شود . شما آن را مرطوب نیاز دارید نه خیس .

از گوشه ی اتاق شروع کنید . تی را از طول محیط حرکت دهید و کمی فشار وارد کنید تا کثیفی را پاک کند . وقتی کار قسمتی را تمام کردید یا تی کثیف شده بود ، آن را دوباره خیس کنید و بعد بچلانید و سراغ قسمت بعدی بروید .

روش تی کشیدن زمین

برای چوب های طرح دار ، تی را به صورت عدد ۸ انگلیسی حرکت دهید .
اگر کثیفی با یک بار تی کشیدن پاک نشد ، برای دوباره تی کشیدن آن محیط دست به کار شوید .

در تمام طول زمین با همین روش ادامه دهید .

روش تی کشیدن زمین

از قدم گذاشتن روی قسمت های که تازه تی کشیده اید خودداری کنید . چون در غیر این صورت همه گرد و غبار چسبیده به کفش شما ، به زمین می چسبد و آن را گل آلود میکند . اگر روی جای مرطوبی قدم گذاشتید ، پشت سرتان تی را هم روی زمین بکشید تا رد پا ها را پاک کند .

اجاره دهید محل تی کشیده شده خودش خشک شود . برای سرعت در عمل خشک شدن ، در ها و پنجره ها را باز بگذارید . خشک کردن دستی زمین تا زمانی که رگه های چرک روی زمین نمانده باشد , لازم نیست. این کا را به دست هوا و باد بسپارید .

روش تی کشیدن زمین

لوازمی را که از اتاق برده بودید به اتاق بازگردانید و سر جایشان بگذارید .

وقتی کارتان تمام شد ، تی را جایی آویزان کنید تا خشک شود . اگر آن را در سطل باقی بگذارید ، شروع به پوسیدن و بوی بد گرفتن می کند . آن طوری آویزان کنید که سر خیس تی رو به پایین باشد و آب از آن خارج شود .

آب کثیف تی را در یک توالت از آن خارج کنید . توالت جای بهتری برای تمیز کردن چیزی که مواد جامد ممکن در آن باشد است این طوری دیگر هیچ سینک کثیفی نیز نخواهید داشت .

زیاد لازم نیست ولی می توانید قبل آویزان کردن تی , یک بار دیگر آن را شتسه و بچلانید تا آبش گرفته شود . به این ترتیب کثیفی یا شوینده ها باقی نمی مانند روی تی .

تی با مواد و آبی که به خود می گیرد ، سنگین می شود بنابراین در انتخاب تی ای که برای کارتان انتخاب میکنید ، دقت کنید . اندازه تی را با توجه به محیطی که می خواهید تمیز کنید انتخاب کنید .

روش تی کشیدن زمین

در میحط های باریک مثل راه رو ها و ورودی ها ابتدا قسمت های پایین و بعد وسط را تی بکشید.

تی های رشته ای ، مخصوصا آنهایی که از فیبر طبیعی ساخته شده اند ، از بهترین ها هستند اما برای محیط های کوچک می توانید از تی های اسفنجی استفاده کنید .

اگر تی کشیدن برای شما هیجانی ندارد ، موزیکی را برای خود پخش کنید و به این کار به عنوان یک کار در اوقات فراغت فکر کنید .

آب کثیف تی را مرتبا عوض کنید . اگر می بینید آب تی کثیف است ، آن را عوض کنید در غیر این صورت زمین را با آب چرک و کثیف تی کشیده اید .

روش تی کشیدن زمین

استفاده از پادری خوب ، هم در داخل و هم در خارخ خانه ، میتواند در جلوگیری از ورود بسیاری گرد و غبار کمک کند . سعی کنید که در داخل خانه کفش نپوشید .

از چلاندن تی با دست هایتان خودداری کنید . غیر از کثیفی هایی که تی دارد ، ممکن در لابه لای آشغال های جمع شده ، خرده شیشه هایی نیز وجود داشته باشد که به پوست شما آسیب می زند . سطلی تهیه کنید که دستگاه چلاندن تی دارد .

روش تی کشیدن زمین

از شوینده های اسیدی مثل سرکه برای زمین های سنگی استفاده نکنید . سنگ مرمر ، گرانیت و ورقه های سنگی توسط اسید آسیب می بینند .

هیچ وقت چوب های سخت در حال پوسیدن را تی نکشید چون آب به آنها آسیب میزند .

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت