نایت ملودی » خانواده » مدل لباس و مد روز » مدل پوشاک بانوان » چه کفش هایی به زودی مد می شود ؟

چه کفش هایی به زودی مد می شود ؟

اسم «عروسکی» انتخاب خوبی برای کفش‌هایی بود که در چند سال گذشته بازار گرمی داشتند؛ کفش‌هایی ظریف و اغلب تخت که سبکی خوشایندی داشتند اما دوران شکوه این کفش‌ها به پایان رسیده است و برای امسال مدل‌هایی به بازار آمده‌اند که چند سانتیمتری به قد شما اضافه می‌کنند. فکر نکنید قرار است در روزهای پیش‌رو، کفش‌های پاشنه‌دار بپوشید و راهی خیابان‌های شهر شوید. کفش‌های مد امسال، اغلب لژ یکسره‌ای دارند که هم استفاده از آنها راحت است و هم شما را بلندتر نشان می‌دهند.

عروس پوشان

چه کفش هایی به زودی مد می شود ؟

کفش‌‌های تورنشان مناسب برای تابستان عروس خانم ها

با کفش‌‌های تورنشان آشنا شوید؛ کفش‌هایی که به جای هر پارچه رایجی از تور و گیپور در دوخت آنها استفاده شده است. بی‌شک خنک‌تر از این کفش‌ها برای روزهای پیش‌رو پیدا نخواهید کرد. ویژگی این کفش‌ها در مقایسه با کفش‌های عروسکی سال‌های گذشته، داشتن یک تا دو سانتیمتر لژ است که فشار کمتری به کمر و پا هنگام راه رفتن وارد می‌کند.

پیش به سوی تابستان

چه کفش هایی به زودی مد می شود ؟

کفش جلو گرد با لژ حصیری و رویه ای از چرم بهترین انتخاب تابستانی است

این کفش هم نمونه‌ای کاربردی است؛ کفشی که تا آخر تابستان می‌توانید بپوشید. لژ حصیری و جلویی گرد دارد تا در مجموعه امسال قرار بگیرد اما به دلیل باز بودن وسط کفش در روزهای گرم‌تر سال هم قابل استفاده است. این کفش به دلیل استفاده از چرم مشکی برای استفاده روزانه پیشنهاد بهتری است.

بازگشت ونس ها

چه کفش هایی به زودی مد می شود ؟

کفش‌هایی با سر گرد و راحت با سطحی مشبک مناسب برای ست های اسپرت تابستانی

مدل کلی کفش‌هایی که به زودی در فروشگاه‌ها زیاد خواهید دید، از مدل ونس الهام گرفته شده است. کفش‌هایی با سر گرد و راحتی که هیچ وقت انگشت‌های پای‌تان را اذیت نخواهند کرد. طراحان اچ‌اند‌ام برای تابستانی کردن این کفش‌ها، سطح روی کفش را مشبک کرده اند. البته ویژگی دیگر این کفش، رنگ آن است که با لباس‌های اسپرت مثل جین تضاد جذابی دارد و حس خنکی به ست لباس می‌بخشد.

نقش‌های ماندگار

چه کفش هایی به زودی مد می شود ؟

کفش‌‌هایی با نقش های ریز و راه راه هم مناسب تابستان ۹۴ می باشد

در یک نگاه کلی، کفش‌هایی که برای تابستان امسال طراحان به شما پیشنهاد می‌کنند، ساده هستند اما نمونه‌هایی که با پارچه‌های نقشدار تهیه شده‌اند را هم می‌توانید در این مجموعه‌ها ببینید؛ نقوش ریز گل، چارخانه، راه‌راه و. . . حتما به چشم‌تان می‌آید که انتخاب خوبی برای تابستانی کردن حال و هوای یک ست هستند.

چه کفش هایی به زودی مد می شود ؟

کفش‌هایی با طرح های ریز گلدار و راه راه و چهارخانه انتخاب خوبی برای تابستانی کردن یک ست هستند

آهنی شوید

چه کفش هایی به زودی مد می شود ؟

کفش‌‌هایی با سرپوش آهنی، بهترین انتخاب برای ست‌های نیمه‌رسمی تابستان است

سرپوش آهنی کفش را هم به خاطر بسپارید. اگر در فروشگاه‌های کفش چرخ بزنید، حتما ونس‌هایی که قسمت جلوی آنها تکه فلزی کار شده را خواهید دید. این کفش‌ها را در رنگ‌های ملایم تابستانی مثل گلبهی، سفید و البته رنگ‌های خاصی مثل طلایی و نقره‌ای خواهید دید. این مدل کفش بهترین انتخاب برای ست‌های نیمه‌رسمی است.

خلاقیت دوست داشتنی

چه کفش هایی به زودی مد می شود ؟

کفشی با تمام ویژگی های خوب، مناسب برای تابستان ۹۴ است

این کفش تمام ویژگی‌های یک نمونه محبوب روزها را دارد: ۱- رنگ روشن، ۲- داشتن لژ یکسره با بافت حصیری، ۳- داشتن رویه‌ای مشابه کفش‌های کلاسیک، ۴- استفاده از پارچه‌های مختلف به جای چرم و جیر مرسوم در کفش‌ها. اضافه کردن دو سوراخ در دو طرف کفش هم خلاقیت این طراح است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت