نایت ملودی » خانواده » مدل لباس و مد روز » اصول و نحوه پوشش لباس » بهترین های مد و پوشاک تابستانی

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

قرتی ها به پیش

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

اینها مجموعه انگشترهایی هستند که در یک بسته به فروش می‌رسند؛ مدل آنها هم به گونه‌ای است که باید در کنار هم در انگشتان یک دست استفاده شوند. این مجموعه انگشتر و نیم انگشتر برای چهار انگشت، به جز انگشت شست طراحی شده و یک نیم انگشتر دارد که در میانه انگشت قرار می‌گیرد. نمونه‌های زرد و سفید این انگشترها در بازار و در فروشگاه‌های زیورآلات موجود است. مدلی که بی‌شک مورد استقبال دختران نوجوان و تین‌ایجرها بیشتر از بقیه قرار خواهد گرفت.

نیاز هر کمد مردانه

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

هر آقایی، پیر، جوان، میانسال و … به یکی از این نمونه کفش ها در کمد لباس‌های خود احتیاج دارد. کفشی که در اصطلاح «۸ ترک» گفته می‌شود و یک نمونه کفش کلاسیک و شیک برای آقایان است. کفش‌های ۸ ترک بهترین انتخاب برای کامل کردن یک ست مردانه رسمی هستند. این مدل کفش‌ها هیچ وقت زیبایی و وقار خود را از دست نمی‌دهند، بنابراین بهتر است سراغ یک نمونه چرم خوب آن بروید که در طول سال‌ها شکل و ظاهر مناسب خود را از دست ندهد.

درخششی چشمگیر از بوم اند مرسیر

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

شرکت ساعت‌سازی بوم و مرسیر، به تازگی ساعت زنانه جدیدی را تولید کرده که اواخر تابستان در بازار ساعت جهان عرضه می‌شود. طراحی این ساعت از یک ساعت کلاسیک بوم اند مرسیر که متعلق به سال ۱۹۷۰ است، الهام گرفته شده است. ساعت جدید زنانه این شرکت صفحه‌ای گرد از جنس استیل دارد و در دو اندازه با قطر ۳۰ و ۳۴ میلی‌لیتر طراحی شده است؛

صفحه ساعت هم از جنس صدف نقشدار است یعنی خطوطی شبیه خطوط روی سطح صدف را می‌توانید روی صفحه این ساعت ببینید. این ساعت همچنین در دو نمونه بدون جواهر و جواهر نشان تولید شده است. نمونه ساده آن قاب استیل و بند چرم پوست ماری دارد و در نمونه جواهرنشان آن از ۶۱ نگین برای دور قاب و ۶ نگین برای نمایش اعداد استفاده شده است.

تابستانی ملایم را تجربه کنید

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

رنگ‌هایی که در این تصویر می‌بینید، رنگ‌های پیشنهادی سازمان جهانی رنگ برای تابستان امسال هستند. در این مجموعه دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها، مانند آبی، زرد، نارنجی، سبز، بنفش و…به چشم می‌خورد. ویژگی مشترک تمام این رنگ‌ها ملایم و خفته بودن آنهاست و رنگ‌های تند تابستانی بر خلاف سال‌های پیش به چشم نمی‌خورند. سفید هم مانند همیشه وهر سال رنگ تابستان و تعطیلات خوش کنار دریاست.

بهترین انتخاب تابستانی

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

طراحان لباس برای اینکه شما امسال تابستان راحت و خنکی را تجربه کنید، شلوارهایی طراحی کرده‌اند که مانند سال‌های گذشته تنگ نیست و به جای پارچه‌های کشی، پارچه‌های نخی در دوخت آن به کار رفته است. این شلوارها، در بالا گشاد هستند و با برش ملایمی تنگ می‌شوند. به همین دلیل راحتی بیشتری نسبت به شلوارهای تنگ و حتی راسته دارند. ابتکار دیگر طراحان استفاده از پارچه‌های طرحدار، آن هم طرح‌های گل و گیاه است که حال و هوای تابستانی به شلوارها می‌دهد. کمر اغلب کش این شلوارها به راحتی بیشتر آنها کمک می‌کند.

گوچی برای خانم‌ها و آقایان

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

عطر جدید گوچی هم به زودی به بازار می‌آید؛ عطری که محصولی مشترک بین خانم‌ها و آقایان است. شیشه این عطر بی‌شک برای شما آشناست؛ شیشه عطر «گوچی بای گوچی» که چند سال پیش توسط این شرکت در دو نسخه زنانه و مردانه تولید شد. عطر جدید گوچی « عود» نام دارد چون به گفته مدیران این شرکت از رایحه خاص نوعی عود در تولید آن استفاده شده است و در مجموع رایحه‌ای شرقی دارد. هلو و زعفران در کنار عصاره شکوفه‌های نارنج در تولید عطر جدید گوچی استفاده شده است. روغن عود و عصاره عنبر هم در تولید عطر عود گوچی به‌کار رفته‌است و به همین دلیل رایحه کلاسیک و سنتی دارد و با محصولات رایج در بازار عطر و ادکلن متفاوت است.

خرید روسری، حمایت از هنرمندان

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

اگر می‌خواهید یک روسری متفاوت از مدل‌های مرسوم در بازار داشته باشید و از طرف دیگر از هنرمندان کشورمان حمایت کنید، سراغ روسری‌هایی بروید که توسط هنرمندان ایرانی روی آنها نقاشی شده و در واقع یک هنر دستی محسوب می‌شوند. در اصطلاح هنری، نقاشی روی پارچه با رنگ‌هایی مخصوص انجام شده و باتیک گفته می‌شود. این روزها، شما این امکان را دارید که روسری‌های باتیک را از فروشگاه‌های خاص تهیه کنید. برای خرید این مدل روسری یا شال، به جای روسری فروشی‌های مرسوم سراغ گالری‌های فروش آثار هنری مثلا در خانه هنرمندان، موزه موسیقی، موزه دکتر حسابی و … بروید.

برای مراقبت بیشتر

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

برای هر خانمی واجب است که یک چرب‌کننده لب همیشه و همه‌جا در کیفش داشته باشد. این چرب‌کننده‌ها می‌توانند پوست لب را در مقابل آسیب‌های ناشی از آب و هوا محافظت کند. تا چند وقت پیش خانم‌ها مجبور بودند بین بدون رنگ و صورتی این چرب‌کننده‌ها یکی را انتخاب کنند ولی به تازگی نمونه‌های جدید از چرب‌کننده‌ها در ۵ رنگ به بازار آمده که می‌توانیدآنها را متناسب با رنگ پوست و لب خود انتخاب کنید. حواس‌تان باشد، چرب‌کننده‌ها با براق کننده‌های لب متفاوت هستند و با داشتن عصاره‌ای از ویتامین‌ها خواص درمانی دارند و نمی‌توانید از براق‌کننده‌ها برای محافظت از لب استفاده کنید.

بازگشت کونکوردها

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

اغلب خانم ها روزهای رونق کفش های نوک تیز را به خاطر می‌آورند. روزگاری که نوک کفش‌ها شباهت عجیبی به نوک هواپیمای کونکورد داشت. کفش‌های نوک تیز هنوز از خاطره‌ها محو نشده به بازار پوشاک زنانه بازگشته‌اند. این روزها در کفش فروشی‌ها می‌توانید دوباره کفش‌های نوک تیز را ببینید. نمونه‌های تازه این کفش‌ها، تفاوت‌هایی با نوک تیزهای سال‌های پیش دارند. نمونه‌های گذشته علاوه بر نوک تیز بودن فرمی کشیده داشتند؛ به طوری که بخشی از جلوی کفش خالی بود اما در نمونه‌های جدید، حالت کشیده وجود ندارد.

پیشنهادی برای خاص پوش ها

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

نسل جدیدی از گردنبندها در راهند؛ گردنبندهایی که پای خودشان را از یک آویز برای گردن فراتر گذاشته‌اند و می‌توانند لباسی متفاوت خلق کنند. این گردنبندها، زنجیرهای بلندی هستند که طراحی‌های متفاوتی دارند؛ گاهی از زیر دست به پشت گردن می‌روند و گاهی دور کمر می‌چرخند. طراحی خاص و متفاوت این گردنبندها باعث می‌شود مورد استقبال همه خانم‌ها و دخترخانم‌ها نباشند اما کسانی که می‌کوشند تیپی متفاوت از بقیه داشته باشند، بی شک از داشتن این گردنبندها خوشحال خواهند شد. به شما توصیه می‌کنیم این گردنبندها را با پیراهن‌های ساده و تک رنگ ست کنید تا گردنبند خاص شما به چشم بیاید و دیده شود.

لباس تازه برای موبایل های هوشمند

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

روزگاری که هنوز موبایل‌های هوشمند از راه نرسیده بودند، موبایل ها به جای داشتن صفحه لمسی به سمت کوچک شدن پیش می‌رفتند، یکی از بهترین روش‌ها برای نگهداری گوشی موبایل استفاده از بندهای موبایل بود که امکان آویزان کردن گوشی را به شما می‌داد. آویزها در گوشی‌های هوشمند امروزی جای خودشان را به قاب و محافظ داده‌اند که نقش‌شان بیشتر محافظت از گوشی و صفحه لمسی آن در برابر ضربه است. به تازگی نمونه‌های جدیدی از قاب گوشی‌های هوشمند به بازار آمده که در کنار محافظت از گوشی، امکان آویزان کردن آن را میسر می‌کند. این قاب‌ها زنجیر بلندی دارند که به شما این امکان را می‌دهند که از آن دور گردن یا … استفاده کنید.

طراحی های لیبرتی در دنیای مردانه

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

شرکت انگلیسی لیبرتی، چند وقتی است همکاری با شرکت‌های مختلف تولید پوشاک را شروع کرده است. این شرکت طرح‌های خاص و متفاوتی را برای محصولات مردانه در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد تا بر اساس این طرح ها، کیف، کفش و لباس مردانه تولید کنند.

در راستای این همکاری، لیبرتی چند طرح را در اختیار شرکت کفش‌سازی «ونس» قرار داده تا این مدل کفش‌های محبوب را با طرح تازه تولید کنند. شرکت لیبرتی همچنین ۶ طرح برای پیراهن مردانه، پاپیون، کراوات و دستمال گردن در اختیار شرکت «اچ اند ام» قرار داده است. وجه اشتراک این طرح‌ها استفاه از نقوش ریز و درشت گل و بته جقه ایرانی است؛ نقوشی که کمتر در محصولات مردانه دیده می‌شود. طیف رنگ آبی هم بیش از سایر رنگ‌ها در این طرح‌ها و نقش‌ها استفاده شده است.

نخستین عطر مردانه جیمی چو

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

شرکت طراحی جیمی چو، برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ با تولید یک مجموعه کفش وارد دنیای مردانه شد. بعد از آن محصولات چرمی مختلفی برای آقایان طراحی کرد و حالا بعد از ۳ سال تصمیم گرفته، اولین عطر مردانه خود را عرضه کند؛ این عطر «جیمی چو مردان» نام دارد و شیشه آن مکعب مستطیل است. در تولید این عطر ازعصاره لوندر، برگ آناناس و … استفاده شده است . اولین عطر مردانه جیمی چو در دواندازه ۳۰ و ۱۰۰ میلی لیتر در مرداد ماه به بازار می‌آید.

صفحه نقاشی روی کفش

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

در شماره های پیشین مجله اشاره کردیم که کفش‌های پارچه‌ای، پیشنهاد ویژه تولیدکنندگان لباس، کیف و کفش برای تابستان امسال هستند؛ کفش‌های راحتی زنانه و مردانه که به جای چرم از پارچه های کتان یا نخی در تولید آنها استفاده شده است. گروهی از طراحان سعی کرده‌اند با خلاقیت خود تغییرات جذابی در کفش‌های پارچه‌ای ایجاد کنند. این طراحان، کفش‌های پارچه‌ای را بوم نقاشی خود کرده‌اند و با کشیدن طرح و نقش‌های مختلف از فانتزی و کارتونی تا گل و سبزه، کفش‌های راحتی ساده را تبدیل به نمونه‌های متفاوت کرده‌اند. این کفش‌ها با لباس‌های سبک و خنک تابستانی که اغلب از جنس نخ هستند، تیپ‌های شاد و تابستانی جذابی می‌سازند.

تابستان تان گل باران

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

در روزهای تابستان، هر خانمی به پیراهن تابستانی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های تابستانی احتیاج دارد. پیراهن‌هایی که امسال به بازار آمده‌اند، پیراهن‌هایی با طرح‌های ریز و درشت گل هستند. البته در فصل تابستان همیشه پارچه‌های طرحدار با طرح و نقش گل محبوبیت زیادی داشته اما امسال بیش از سال‌های گذشته طراحان و تولیدکنندگان لباس سراغ پارچه‌های گلدار رفته‌اند و از این طرح‌ها در پیراهن‌های تابستانه استفاده کرده‌اند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت