مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سفر وگردشگری » ساخت هتل مدرن در دل کویر

ساخت هتل مدرن در دل کویر

ساخت هتل مدرن در دل کویر
در ساخت این هتل به جای آجر و کاشی و سنگ از مواد و ترکیبات سازگار با محیط‌زیست که حداقل آلودگی را دارند استفاده شده که از آن جمله می توان به نوعی بتون اشاره کرد که از ماسه درست می‌شود.

این هتل که از نخستین روز سال ۲۰۱۴ کار خود را آغاز کرد، در صحرای «ژیانگ شاوان» در مرکز مغولستان واقع شده است.

به گزارش برناما، در ساخت این هتل به جای آجر و کاشی و سنگ از مواد و ترکیبات سازگار با محیط‌زیست که حداقل آلودگی را دارند استفاده شده که از آن جمله می توان به نوعی بتون اشاره کرد که از ماسه درست می‌شود.

طی سال‌های گذشته نیز در قالب رویکرد جدید دولت مغولستان برای جذب بیشتر گردشگر، ده‌ها اثر تاریخی در این کشور به جاذبه‌های گردشگری تبدیل شدند که از آن جمله می‌توان به سنگ‌نوشته‌های مشهور «اورخون» اشاره کرد.

این دو سنگ‌نوشته قدیمی‌ترین نمونه‌های موجود از زبان ترکی باستان با حدود ۱۳ قرن قدمت هستند که در سال ۱۸۸۹ میلادی کشف شد و توسط یک واژه‌شناس دانمارکی در سال ۱۸۹۳ رمز گشایی شدند.

مغولستان به دلیل بهره بردن از جاذبه‌های گردشگری تاریخی از جمله معابد بودایی، کوه‌های پوشیده از برف و صحراهای بی‌پایان و همچنین هزینه پایین گذراندن تعطیلات در این کشور، همواره مورد علاقه گردشگران بوده و طی سال‌های اخیر بطور متوسط سالانه رشد ۹ درصدی گردشگرانش را تجربه کرده است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت