ورود کارشناسان طراحی لباس، به عرصه تولیدپوشاک کمک بزرگی به همه ماست چون در انتخاب‌های‌مان در ویترین مغازه‌ها با لباس‌هایی روبه‌رو هستیم که ایده‌های خلاقانه‌ دارند و اصول طراحی در تولید آنها به کار رفته است؛در نتیجه به‌مراتب راحت‌تر و کاربردی‌تر خواهد بود؛ مهم‌تر اینکه ظاهری شکیل‌تر و فاخرتر به شما می‌دهند چون تک تک برش‌ها و دوخت‌ها براساس اصول کار شده‌اند. اینها نمونه‌هایی از مانتوهای طراحان هستند که ست تابستانی جذابی را تشکیل می دهند.

 

انتخاب روز

 

  در تابستان گرم خنک بپوشید!

در تابستان از مانتوهایی با رنگ روشن استفاده کنید
مانتوهایی که ترکیب پارچه و تور هستند، بخشی از مد امسال محسوب  شده و در کارهای طراحان مختلف دیده می‌شوند؛ ما نمونه‌ای از ریس را برای شما انتخاب کردیم چون یک مانتو کاربردی محسوب می‌شود. داشتن جیب‌های بزرگ و جادار، مزیتی است که مادرانی که بچه‌های کوچک دارند به خوبی درک می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر این مانتو، شالی بودن سرتاسر جلوی مانتو است؛ چون به بسته نگه داشتن جلوی مانتو کمک زیادی می‌کند. مهم‌ترین نکته هم رنگ تابستانی آن است که به شما فرصت ست کردن با دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها را می‌دهد.

  در تابستان گرم خنک بپوشید!

برای این ست از شلوار راسته یا فیت کات به رنگ روشن استفاده کنید
برای این ست، شلوار راسته یا فیت‌کات به رنگ سفید یا کرم مشابه مانتو را به شما پیشنهاد می‌کنیم چون با انتخاب رنگ مشابه برای مانتو و شلوار دست‌تان باز است تا با رنگ‌های مختلف کفش و روسری، ست‌های متنوع با یک مانتو بسازید. نزدیک بودن رنگ مانتو به رنگ شلوار راه رسیدن شما به ست‌های شیک و متفاوت است.

  در تابستان گرم خنک بپوشید!

گرمای زیادی داخل کفش باعث ایجاد گرما در کل بدن می شوند پس از کفش های پارچه ای استفاده کنید
کفش‌های چرمی برای این فصل پیشنهاد نمی‌شوند چون نمونه‌های موجود در بازار از چرم مصنوعی هستند و اجازه نفس کشیدن به پا نمی‌دهند؛ درنتیجه گرمای زیادی داخل کفش تولید شده و باعث ایجاد احساس گرما در کل بدن می‌شوند. کفش‌های پارچه‌ای که امسال مد شده‌اند، انتخاب خوبی برای حل این مشکل هستند. در دوخت این کفش‌ها از پارچه‌های نخی یا تور استفاده شده؛ درنتیجه تبادل هوا به راحتی صورت می‌گیرد. داشتن لژ هم مزیت دیگر این کفش‌هاست؛ چون از کمردرد ناشی از پیاده‌روی و بلند کردن و نشاندن بچه‌ها تا حدودی جلوگیری می‌کند.

  در تابستان گرم خنک بپوشید!

در این ست می توانید از تنوع رنگ بیشتری در کیف استفاده کنید
در چنین ستی، دست‌تان برای انتخاب رنگ کیف باز است؛ یک کیف چرم قهوه‌ای یا یک کیف سفید پارچه‌ای یا یک کیف کرم چرمی و حتی یک کیف به رنگ شال‌تان به زیبایی ست شما کمک می‌کند. یادتان باشد، این روزها ست کردن شال و کیف، بیشتر از کیف و کفش به شیک شدن ست شما کمک می‌کند. برای این ست که قرار است در روز آن را بپوشید سراغ کیف‌های دسته کوتاه نروید چون جابه‌جایی مداوم این کیف‌ها باعث فشار به دست و درد گردن می‌شود.

  در تابستان گرم خنک بپوشید!

انتخاب شال سبز در تابستان ویژگی های زیادی دارد
دلیل انتخاب رنگ سبز برای شال، ویژگی‌های خاص این رنگ است:

۱- شیکی موجود در ذات رنگ سبز در رنگ‌هایی مثل نارنجی، زرد و … وجود ندارد و باید با انتخاب ظریف بقیه اجزای ست، شیکی را خلق کنید.

۲- این رنگ با رنگ پوست غالب ما ایرانی‌ها که گندمی است، هماهنگی دارد.

۳- اگر اهل آرایش کردن نیستید، از شال‌های رنگ روشن استفاده نکنید؛ چون صورت شما را رنگ پریده تر نشان می‌دهند؛ در مقابل رنگ‌هایی مثل این سبز، به چهره شما رنگ می‌دهند.

 

  در تابستان گرم خنک بپوشید!

انتخاب مانتو از جنس نخی برای تابستان مناسب است
در دوخت این مانتو از پارچه لنین استفاده شده؛ پارچه نخی خنکی که برای انتخاب‌های تابستانی گزینه مناسبی است. نوع برش این مانتو باعث می‌شود بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسید. مانتو پیشنهادی ما که از طرح‌های ریس است و به خانم‌هایی توصیه می‌شود که چاقی موضعی در ناحیه پا دارند. فرم کمرکرستی مانتو در بالاتنه و گشاد شدن آن در پایین تنه می‌تواند هر خانمی را یک سایز باریک تر نشان دهد.

  در تابستان گرم خنک بپوشید!

در تابستان بهتر است از کیف هایی به رنگ روشن انتخاب کنید
به خانم‌ها توصیه می‌کنیم که یک کیف رنگ روشن ساده برای روزهای تابستانی داشته باشند. حتی اگر مانتو رنگ روشن به تن نداشته باشید یک کیف سفید یا آبی می‌تواند حال و هوای تابستانی برای شما ایجاد کند. انتخاب شما می‌تواند یک کیف چرم یا پارچه‌ای باشد. تفاوت این دو در نحوه شست‌وشو است؛ کیف چرم نیازمند خشکشویی است و کیف پارچه‌ای را می‌توانید در خانه بشویید. برای این کار از ماشین لباسشویی استفاده نکنید چون پارچه سفید کیف را چرک‌مرده می‌کند.

  در تابستان گرم خنک بپوشید!

از کفش های راحتی با رنگ های روشن مثل خاکستری و یا سفید در تابستان استفاده کنید
اگر شما اهل رفت و آمدهای مداوم هستید و ساعات طولانی بیرون از خانه به سر می‌برید، بیش از هر چیز به یک کفش راحت احتیاج دارید؛ کفشی با کفی طبی و سطح پارچه‌ای منفذ‌دار که جلوی نفس کشیدن پا را نگیرد. برای داشتن چنین کفشی لازم است کمی بیشتر هزینه کنید تا از برندی مطمئن و شناخته شده خرید کنید. برندهایی مثل اسکیچر و نایک می‌توانند چنین کفشی را در اختیار شما قرار دهند. هنگام خرید سراغ رنگی مثل خاکستری یا سفید بروید که با ست‌های مختلف قابل استفاده باشند.

  در تابستان گرم خنک بپوشید!

از شال های سفید و آبی در این ست اسپرت استفاده کنید
از ترکیب سفید و آبی استفاده شده در مانتو برای کامل کردن ست‌تان استفاده کنید. یک شال خنک نخی با ترکیب سفید و آبی می‌تواند به شما کمک کند. حتی اگر عادت به روسری دارید، در چنین ستی از آن استفاده نکنید؛ چون لنین پارچه بافت درشت و اسپرتی به حساب می آید و باید آن را با گزینه های اسپرت ست کنید.

  در تابستان گرم خنک بپوشید!

از شلوارهای جین که نایلون کمتری دارند استفاده کنید
بلند بودن این مانتو دست شما را برای انتخاب شلوار باز می‌گذارد؛ یک لگ مشکی ساده یا شلوار جین گزینه خوبی است اما دقت کنید در این فصل سراغ نمونه نخی بروید و از نمونه‌هایی با درصد نایلون بالا خودداری کنید چون می‌توانند باعث حساسیت‌های پوستی شوند. در روزهای گرم، پوست بدن مستعد چنین مشکلاتی است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت