نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » تکنولوژی » زیباترین گوشی موبایل هدیه برای خواستگاری

زیباترین گوشی موبایل هدیه برای خواستگاری

زیباترین گوشی موبایل هدیه برای خواستگاری

با پیشرفت جوامع هدایا و چیزهای دیگر هم به روز می شود. به تازگی مردان در کره در هنگام رفتن به خواستگاری به دختر مورد علاقه شان گوشی تلفن همراه هدیه می دهند. در کره شمالی امروزه بیشتر دامادها به جای انگشتر، با تلفن همراه به خواستگاری می روند. یکی از منابع خبری کره شمالی می گوید: فرهنگ خواستگاری کره شمالی دچار تغییر شده و تلفن همراه اکنون محبوب ترین هدیه جوانان آن کشور برای خواستگاری است.

به گزارش روزنامه “لیان هه زائو بائو” سنگاپور به نقل از سایت دیلی ان کی، یکی از منابع خبری کره شمالی افشا کرد: تلفن همراه، محبوب ترین هدیه جوانان آن کشور برای خواستگاری است و انگشتر از این لحاظ، پس از آن قرار دارد. او دلیل این تحول را امکان برقراری ارتباط عشاق با یکدیگر از فاصله های دور با این وسیله مخابراتی، عنوان کرد.

او توضیح داد: خرید یک دستگاه تلفن همراه از عهده بیشتر خانواده ها و زنان کره شمالی برنمی آید. از این رو، با توجه به این مد جدید، مالکیت دختری جوان بر یک دستگاه تلفن همراه می تواند نماد آن باشد که او ازدواج کرده یا دوست پسر دارد. او همچنین خبر داد موبایل های کره جنوبی بیشتر از موبایل های ساخت داخلیست و این مدل ها بیشتر مورد پسند است.

گزارش ها حاکی از آن است که بیشتر مارک های تلفن همراه در بازارهای کره شمالی به قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار به فروش می رسد. اما قیمت مارک داخلی با نام “آریرانگ” گران تر است و به ۴۰۰ دلار می رسد. تعداد کاربران تلفن همراه در کره شمالی تا ماه مه سال گذشته به دو میلیون نفر رسیده است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت