نایت ملودی » سلامت » سلامت خانواده » پوست ، مو ، زیبایی » حفظ زیبایی پوست در کنار ساحل

حفظ زیبایی پوست در کنار ساحل

حفظ زیبایی پوست در کنار ساحل

هر خانمی که برای تفریح و گردش به کنار ساحل می رود دوست دارد زیبا و با طراوت باشد. حفظ زیبایی پوست در کنار ساحل کار چندان مشکلی نیست و با انجام چند نکته ساده شما زنان و دختران عزیز می توانید به این مهم دست یابید.

برای اینکه در ساحل مانند مرواریدی بدرخشید لازم است پوستی زیبا و شفاف داشته باشید. برای داشتن پوستی لطیف لازم است شما اسراری را در مورد شیو (اصلاح ) و همچنین استفاده از کرم ها و ماسک ها بدانید . دراین مقاله از سایت نایت ملودی ما اسراری را برای شما فاش می کنیم که به زیبایی شما در سواحل کمک شایانی می کند .

♣ اولین قدم برای اینکه پوستی لطیف داشته باشید این است که قبل از شیو پوست خود را با استفاده از مرطوب کننده هایی مثل آواکادو و آلوئه ورا مرطوب کنید چرا که اگر این کار را انجام ندهید بعد از شیو پوست شما قرمز و متورم می شود.

♣ استفاده از کرم های شیو نیز ضروری است همچنین استفاده ازصابون های حاوی گلیسیرین نیز برای بعد از شیو توصیه می شود .

♣ جهت مناسب برای شیو نیز خیلی مهم است بطور مثال برای شیو موهای پا شما باید از بالا به پایین شیو کنید چرا که اگر در جهت درست شیو نکنید پوست و موی شما زبر و خشن می شود .

♣ با استفاده از برس بدن پوست خود را از سلول های مرده پاک کنید و پوستی درخشان را برای خود ایجاد کنید البته لازم به ذکر است که استفاده از برس را قبل شیو انجام دهید .

♣ استفاده از آب گاز دار نیز در روشن کردن پوست نقش بسزایی دارد البته لازم به ذکر است فقط یک روز در هفته ازآب گاز دار استفاده کنید .

♣ می توانید مقداری برنج را آبکش کنید و آب آن را بر روی پوست خود بمالید وبگذارید خشک شود استفاده از آب برنج به شما پوستی لطیف را هدیه می دهد .

♣ همچنین برای پاک کردن پوست از جوش های سر سیاه ما به شما چای سبز را پیشنهاد می کنیم .

♣ در آخر استفاده از لوسیون نعنا و شیر را برای داشتن پوستی همانند مروارید به شما توصیه می کنیم .

تاریخ: 26 جولای 2015
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت