هیچ وقت احساس کرده‌اید اطرافیان تان روزی مهربان‌تر هستند و روی دیگر آدمی جدی و سرخت به نظر می‌رسند؛ باور می‌کنید یا نه، این حس شما اشتباه نیست و  ناشی از نوع ست کردن و انتخاب لباس است.

دیگران هم همین حس را با انتخاب‌های متفاوت شما خواهند داشت اما اگر می‌خواهید همیشه فردی مهربان و صمیمی به نظر برسید که حسی مثبت را به دیگران منتقل ‌کنید، باید چند نکته را در انتخاب لباس خود موردتوجه قرار دهید.

خطوط را بشکنید

به این می‌گن تیپ تابستانی !

لباس‌هایی که برش‌های صاف و مشخص دارند، تصویر آدم اتو کشیده با ضابطه‌های خشک و سخت را تداعی می‌کنند. این سبک لباس پوشیدن برای مدیران رده بالا توصیه می‌شود و اگر می‌خواهید در گروه این آدم‌های جدی قرار نگیرید، سراغ لباس‌های چین‌دار بروید. انتخاب رنگ را هم نادیده نگیرید، رنگ‌های روشن و شاد ( تابستانی) نقش مهمی در مهربان نشان دادن چهره شما دارند.

نقش و نگاری صمیمی

به این می‌گن تیپ تابستانی !

یک اصل کلی را فراوش نکنید؛ اگر شما در لباس خود احساس راحتی می‌کنید، این حس به مخاطب هم منتقل خواهد شد و احساس راحتی بیشتری در معاشرت با شما می‌کند، به همین دلیل بلوز شومیز انتخاب خوبی برای مهربان‌تر نشان دادن شما نیست، به جای آن سراغ یک بلوز آزاد با رنگ روشن و ترجیحا نقش و نگاری ساده بروید. بلوزهای گلدار هم انتخاب خوبی برای این موقعیت هستند.

زاویه‌ها را حذف کنیدبه این می‌گن تیپ تابستانی !

به جای کفش‌هایی با نوک تیز، سراغ کفش‌هایی بروید که پنجه گرد دارند. این کفش‌ها هم راحتی بیشتری دارند و هم این احساس راحتی و صمیمیت را به دیگران منتقل می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم کفش‌های نوک تیز خود را برای مهمانی‌های رسمی نگه دارید و در موقعیت‌های دوستانه از کفش پنجه گرد استفاده کنید. کفش‌هایی که پاشنه بلند دارند (بیشتر از پنج سانتی‌متر) حس دوستانه و صمیمیت را از شما دور می‌کنند.

خداحافظ اشکال هندسی

به این می‌گن تیپ تابستانی !

شما بین یک کیف مستطیلی یا مربعی ونمونه‌های شل و بدون فرم خاص، کدام را انتخاب می‌کنید؟ اگر انتخاب شما یک کیف مستطیلی است، احتمالا شخصیت جدی و رسمی دارید ولی اگر دوست دارید با این موضوع مبارزه کنید، این بار سراغ یک کیف نرم و پارچه‌ای بروید. امتحانش ضرری ندارد.

در ستایش آزادی

به این می‌گن تیپ تابستانی !

یک دامن تنگ که شما را مجبور می‌کند با قدم‌های کوچک و نزدیک هم راه بروید به خانم‌های دیگر می‌گوید که این خانم برخوردی بسیار جدی و خشن با شما خواهد داشت و  بهتر است از رفتار دوستانه خودداری کنید. در مقابل یک دامن کلوش، نشانی بر روحیه بشاش و مهربان  شماست که بی‌شک باعث ایجاد حس بهتری در دیگر خانم‌های حاضر در محل می‌شود.

دقت کنید

به این می‌گن تیپ تابستانی !

حواس‌تان باشد وقتی از عینک‌های آفتابی استفاده می‌کنید، اولین چیزی که در چهره شما دیده می‌شود، همین عینک آفتابی است و به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت کنید. اگر می‌خواهید بخش مهربان و لطیف شخصیت خود را نشان دهید، سراغ عینک‌هایی بروید که شیشه گرد دارند؛ فریم‌های مستطیلی چهره شما را خشن می‌کنند، فریم‌های کائوچویی هم در مقابل نمونه‌های فلزی، مهربان‌ترند.

سلام به رنگ‌های شاد

به این می‌گن تیپ تابستانی !

نکته کلیدی در مهربان نشان دادن چهره شما رنگ است. در این زمینه رنگ‌های تیره و روشن در دو جهت مخالف هم حرکت می‌کنند. رنگ‌های شاد و روشن، چهره شما را شاد و مهربان نشان می‌دهند و رنگ‌های تیره، نشاط و شادابی را از چهره شما می‌گیرند. اگر دوست دارید مهربان باشید، یک شیرجه جانانه در جعبه مدادرنگی تابستانی بزنید و نگران نباشید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت