مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال جهان » حواشی فوتبال جهان » باشگاه گیتی‌پسند اصفهان تعطیل می‌شود

باشگاه گیتی‌پسند اصفهان

این تجربه دو سال قبل در اصفهان تکرار شد و شرکت نفت پایتخت که با دریافت سرمایه های مردم به آنان سود مشارکت پرداخت می کرد، دچار مشکلاتی شد تا جایی که به حکم قانون کلیه فعالیت های ورزشی این باشگاه تعطیل گردید.

تعطیلی فعالیت های باشگاه ورزشی پایتخت تا جایی جدی بود که در آستانه شروع لیگ برتر بدمینتون و با وجود اینکه تیم این باشگاه برای حضور در لیگ آماده می شد، به اجبار تیم قهرمان بدمینتون منحل شد و در ادامه نیز این باشگاه عملاً فعالیت خود را تعطیل کرد.

شرکت گیتی پسند نیز دچار این مشکل شده و به دلیل رکود اقتصادی و سایر مشکلات نتوانسته سود سرمایه گذارانش را پرداخت کند، حتی این شرکت امکان بازپرداخت اصل سرمایه مردم را نیز ندارد. این وضعیت موجب شده تا شکایت های بسیاری انجام شود و در چند نوبت سرمایه گذاران آن روبروی استانداری اصفهان تجمع کرده و خواستار پیگیری مشکل خود شده بودند.

حتی برخی از این افراد معترض در مقابل باشگاه گیتی پسند نیز تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی اعلام کردند که مالکان شرکت گیتی پسند به جای صرف هزینه های چند میلیاردی در ورزش، بدهی طلبکاران خود را پرداخت کنند.

از این رو حل نشدن مشکلات مالی شرکت گیتی پسند موجب شده تا گمانه زنی هایی در مورد کنار رفتن قطعی این شرکت از حوزه ورزش شنیده شود، اما قهرمانی تیم فوتسال این باشگاه وصعود نماینده دیگرش به لیگ برتر موجب شده تا ابهاماتی در این خصوص به وجود بیاید، ضمن اینکه این احتمال هم وجود دارد که باشگاه گیتی پسند به طور کامل تعطیل نشده و تنها بودجه اختصاص پیدا کرده به آن کمتر از سال های گذشته شود.

باشگاه گیتی پسند در چند سالی که در ورزش حضور داشته، هزینه هایی زیادی صورت داده و در لیگ فوتسال امسال نیز چند برابر سایر تیم ها هزینه کرد اما باید منتظر آخر و عاقبت ولخرجی مالکان این باشگاه ماند.

با این حال بسیاری از مردم اصفهان که سرمایه گذاران اصلی کارخانه گیتی پسند اصفهان بوده اند تا کنون نتوانسته اند سرمایه خود را از این مجموعه صنعتی بازگرداند و شاید این بدهی کارخانه گیتی پسند که به میلیاردها تومان می رسد به فراموشی سپرده شده و توجه مسئولین این مجموعه به ورزش و فوتسال متمرکز شده که این اقدام به نوعی اعتراض مردم اصفهان را بر انگیخته است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت