پردرآمدترین بازیگر مرد سال 93

رضا عطاران با درآمد مبلغ ۰۰۰’۶۰۰’۱تومان ژر درامدترین بازیگر سال ۱۳۹۳ لقب گرفت. طبقه حساس  اثر کمال تبریزی که از اواخر اسفند ۹۲ به عنوان گل سرسبد اکران نوروزی روی پرده رفت، عطاران را در مقام بازیگر اصلی اش داشت؛ فیلمی که ۲۰ هفته روی پرده بود و در نهایت به فروش کشوری ۳ میلیارد و ۹۸۴ میلیون تومانی رسید و با همین رقم در رده سوم پرفروش های سال جای گرفت.

  رد کارپت  با بازی و کارگردانی او روی پرده رفت و ۱۱ هفته هم در سینماها باقی ماند و دو میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان فروخت و در رده ششم جدول پرفروش ها نشست.
 فیلم  کلاشینکف  به کارگردانی سعید سهیلی روی پرده رفت. با ۳۸ روز اکرانش، یک میلیارد و ۸۹۶ میلیون تومان فروخت. اگر سهم ۲۰ درصدی برای فروش هر کدام از دو فیلم اول (که عطاران نقش اصلی را در آنها ایفا کرده) را از آن رضا عطاران بدانیم، رقمی حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای  طبقه حساس ، حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای  رد کارپت  به دست می آید.
عطاران با احتساب سهم ۲۰ درصدی، سال ۹۳ حدود ۲ میلیارد تومان سود مالی برای سینما داشته است. عطاران در سال ۹۳ همین سه فیلم را روی پرده داشته که هر سه در رده یک تا ده جدول پرفروش ها قرار گرفته اند.
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت