نایت ملودی » اخبار » کند و کاو » لیست جدید میلیاردرها و میزان درآمدشان اعلام شد
بیل گیتس
سایت خبری اشپیگل نوشت، مجله خبریForbes لیست میلیاردهای جهان را منتشر کرده است.
این لیست با رشد ۲۰۰ نفری نسبت به سال گذشته به ۱۸۲۶نفر رسیده است. مانند سال های گذشته ، بیل گیتس آمریکایی با دارایی۷۹٫۲ میلیارد دلاری جایگاه نخست این لیست را ازآن خود کرده است. این عدد رشد حدود ۳ میلیارد دلاری در اموال بیل گیتس را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.  جایگاه دوم این لیست را فردی به نام کارلوس اسلیم، مالک شرکت مخابراتی با دارای ۷۷٫۱ میلیاردی به خود اختصاص داده است. سرمایه گذار آمریکایی وارن بوفت، در رده سوم این لیست است. سرمایه وی با رشد ۱۴٫۵ میلیارد دلاری به ۷۲٫۷ میلیارد دلار رسید و از این طریق مودکته زارا اسپانیایی را از مقام سوم به مقام چهارم این لیست فرستاد.
فردی به نام گورگ شفلر با ثروت ۲۶٫۹ میلیارد دلاری ثروتمند ترین آلمانی و بیست و یکمین رده در این لیست است
نکته قابل توجه در این لیست این است که اغلب این افراد فوق العاده ثروتمند مرد هستند. اما در این میان ثروت زنان نیز رشد کرده است. در حالی که در لیستسال گذشته ۱۷۲ خانم در میان ثروتمندان جهان جای داشتند اما امسال این عدد به ۱۹۷ نفر رسیده است. ثروتمندترین خانم، بیوه جان والتن، پسر بنیانگذار سوپرمارکت های زنجیره ای وال مارت است.
جوان ترین ثروتمند، اوان اشپیگل ۲۴ ساله با سرمایه ۱٫۵ میلیارد دلاری است. همچنین بستکبالیست معروف میشاییل جردن آمریکایی برای اولین بار در این لیست قرار گرفت.
بنابر این گزارش هیچ گاه این میزان افراد فوق ثروتمند وجود نداشتند. این افراد در مجموع ثروتی معادل ۷٫۰۵ بیلیون دلار را دارا هستند.
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت