نایت ملودی » خانواده » تناسب و زیبایی » آرایش و زیبایی » تکنیک های زیبایی بازیگران

تکنیک های زیبایی بازیگران

هیچ چیز به اندازه یک پوست صاف و بدون عیب در زیبایی نقش ندارد اما دلایل متعددی وجود دارد که خیلی از ما از آنها بی‌اطلاع هستیم.

۱٫ چروک‌ها را برجسته‌تر نکنید

وقتی لک‌های قهوه‌ای یا خطوط ظریفی روی صورت ایجاد می‌شوند، بسیاری از خانم‌ها سراغ انواع کرم‌پودرها و پوشاننده‌ها می‌روند اما باید بدانید که استفاده نادرست و زیاد می‌تواند حالت چهره را بدفرم کرده و پوست صورت را مصنوعی کند. درواقع استفاده غیرصحیح از این نوع پوشاننده‌ها به جای اینکه چنین اشکالاتی را بپوشاند آنها را بیشتر برجسته کرده و توجه را بیشتر جلب می‌کند، پس کرم پودر را به صورت نقطه‌ای روی پیشانی، چانه، بینی و کناره‌های آن بزنید.

۲٫ رنگ‌هایی که شما را زیباتر می‌کنند

شاید شما هم دوست داشته باشید مانند بازیگرها با کمترین رنگ رژگونه، گونه‌ای برجسته داشته باشید، باید بگوییم که رژگونه‌های درخشان می‌توانند چهره را جوان‌تر و پرانرژی‌تر نشان دهند و کمک کنند گونه‌ها برجسته‌تر به نظر بیایند. پیشنهاد می‌کنیم برای رژگونه دنبال رنگ‌های قهوه‌‌ای – خاکی باشید؛ رنگ‌های طبیعی که گونه‌ها را برجسته نشان می‌دهد اما خودنمایی نمی‌کند.

۳٫ با بخار معجزه کنید

لازم است در هفته دقایقی از سونای بخار استفاده کرده یا حمام را داغ کنید و در آن بمانید، این کار باعث می‌شود سلول‌های مرده پوست جدا شوند و درخشندگی به پوست شما بازگردد، با این روش هم چنین بخش‌هایی از موی شما که وز شده یا سوخته بهبود پیدا می‌کند. بخار آب داغ برای شفافیت پوست و براقی و نرمی موهای شما مفید است.

۴٫ حفظ درخشندگی صورت

آرایش براق دیگر مد نیست. آرایش براق شاید از دور قشنگ باشد اما در فیلم و عکس زیباست. منطقه T صورت یعنی پیشانی و بینی معمولا از مناطقی هستند که کمی براق‌تراند. برای اینکه چربی پوست را کم کرده ولی درخشندگی آن را حفظ کنید از یک پودر بسیار سبک استفاده کنید. پودر را با برس کوچک و به صورت ضربه‌ای روی صورت پخش کنید چون با این روش دیگر روی صورت خط نمی‌افتد و آرایش یکنواخت‌تر جلوه می‌کند. یادتان باشد همیشه بعد از آرایش کردن یک دستمال روی صورت خود بگذارید و ‌بردارید. این کار باعث می‌شود برق اضافی رژلب، رژگونه یا سایه را بگیرید.

۵٫ ژله قرمز به جای رژلب

هالیوودی‌ها هنگام بازی در فیلم‌های‌شان مدام آرایش خود را تمدید می‌کنند اما قطعا از تکنیک‌هایی هم برای ماندگار شدن آن استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید بعد از چند ساعت لب‌های‌تان بی‌رنگ و ترک‌‌ترک جلوه نکند، کمی پودر ژله قرمز را در آب حل کنید و با انگشت روی لب‌های‌تان بکشید و بگذارید یک دقیقه روی آنها بماند تا جذب شود. رنگ قرمز به خورد لب‌ها خواهد رفت و تا چند ساعت پاک نخواهد شد. می‌توانید روی آن از رژ یا برق لب هم استفاده کنید.

تکنیک های زیبایی

تکنیک های زیبایی

۶٫ رنگ‌های تیره کوچک‌کننده‌اند

در گریم یک قانون قدیمی وجود دارد که شاید برای‌تان جالب باشد؛ رنگ‌های تیره روی هر جایی استفاده شوند، آن منطقه را کوچک‌تر نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید چهره‌تان شیک و شاداب به نظر برسد برای لب‌ها دنبال رنگ‌های روشن باشید. علاوه بر این رنگ‌های تیره، سفیدی دندان‌ها را هم کمتر نشان می‌دهند و زیبایی لبخند شما را می‌پوشانند.

۷٫ بیشترین تاثیر در زیبایی چشم‌ها

حالا نوبت خط‌چشم است، یک خط چشم مشکی انتخاب کنید و بعد روی پلک بالا یک خط خیلی باریک بکشید، خطی که فقط خط‌مژه را پررنگ کند. حواس‌تان باشد بهتر است تا جایی که ممکن است زیر مژه‌ها را هم سیاه کنید تا چشم کاملا حالت خود را نشان دهد. پیشنهاد ما این است که حتی اگر حوصله آرایش ندارید، ریمل را فراموش نکنید.

۸٫ سایه روشن بزنید

اگر چشم‌های ‌ریزی دارید، برای اینکه چشم‌ها در صورت‌تان گم نشود، از سایه‌ای کمی روشن‌تر از پوست خود استفاده کنید و گوشه درونی چشم خود را سایه‌ روشن بزنید. این کار باعث می‌شود چشم‌های شما درشت و درخشان جلوه کنند. یادتان باشد برای این کار از سایه براق استفاده نکنید زیرا صورت شما را بیش از حد دخترانه نشان خواهد داد.

۹٫ پوست زیر چشم ظریف است

کانسیلر بهترین دوست برای پوشاندن حلقه‌های سیاه دور چشم است اما این ماده برای پوست نازک زیر چشم بیش از اندازه غلیظ است، با برس کانسیلر زیر چشم نقطه‌هایی بگذارید و بعد با انگشت آن را پخش کنید تا صورت حالتی طبیعی بگیرد و اثر خستگی از روی آن پاک شود.

۱۰٫ دور ابروهای تیره را خط بکشید

ابروها هم در زیباتر شدن صورت شما نقش دارند، وقتی ابروها زیبا و پر باشند توجه‌ها به ابروهای زیبا و پرپشت شما جلب می‌شود به همین دلیل می‌توانید برای زیباتر شدن آرایش‌تان ایرادهای ابروها را هم بپوشانید. بهتر است برای پر کردن ابرو از مداد ابروی خاکستری استفاده کنید، این رنگ ابروها را کاملا طبیعی نشان می‌دهد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت