نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » حواشی فوتبال ایران » کفاشیان: صبر رویانیان از من کمتر است

علی کفاشیان

علی کفاشیان در خصوص جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم و حتی جا دارد از مالکی به دلیل برگزاری این نشست صمیمانه تشکر ویژه داشته باشم، ما وظیفه خود دانستیم تا از رویانیان مثل همه مدیران پرتلاش ورزش مخصوصا در باشگاه‌ها در سراسر ایران تشکر کنیم که به این فوتبال خدمت می‌کنند.

وی افزود: با وجود همه حرف و حدیث‌ها همه برای اعتلای فوتبال ایران زحمت می‌کشند و هدف اصلی همین است ولی برخی اوقات طبیعی است که اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد، چنین اختلاف نظرها و انتقادهایی هیچ وقت از فوتبال دور نمی‌شود.

کفاشیان ادامه داد: ما باید به پرسپولیس و استقلال و همه کمک کنیم که اشتباهات کمتر شود. طبیعی است از فدارسیون انتظار داشته باشند که خیلی از مشکلات رو در رو حل شود تا دچار مشکلات بعدی نشویم، ما می‌دانیم رویانیان با کارهای زیرساختی که داشته کمک‌های زیادی را به تیم بزرگ پرسپولیس و فوتبال ما مثل مدیران دیگر داشته است وجود این افراد به نظر غنیمت است البته قبول دارم بعضی از گلایه‌ها حق بود.

رئیس فدارسیون فوتبال خاطر نشان کرد: رویانیان صبرش کمتر از من است و زود از همه چیز ناراحت می‌شود به همین دلیل خیلی از صحبت‌ها را انجام داده بود اما در کل در جلسه امروز سعی کردیم برای همه سوال‌ها جواب باشد تا همه چیز را که در چند روز گذشته اتفاق افتاد تمام کنیم.

وی با دعوت از رویانیان به نشست کمیته داوران نیز تاکید کرد: من از رویانیان دعوت کردم بیاید و برای داوران با توجه به دیدگاه و نظراتش حرف بزند، حتی در برنامه ۹۰ دیدم رویانیان احترام به داوران را نگه داشت و توهین به آنها را ناحق دانست. رویانیان نیز اعتقاد دارد که زحمات داوران را نباید نادیده گرفت، برد و باخت در فوتبال است و ما می دانیم برخی مشکلات به پرسپولیس لطمه زده که باعث گلایه رویانیان شده است اما ما همه یک خانواده هستیم و باید سعی کنیم با آرامش همه چیز را حل کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من در پایان از رویانیان و مالکی که در این جلسه نزدیک و خوب سعی کردند همه چیز به آرامش برسد تشکر می‌کنم و امیدوارم که با کمک همه مدیران فوتبالی بتوانیم به موفقیت و رشد فوتبالمان کمک کنیم.

تاریخ: 28 فوریه 2013
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت