نایت ملودی » سلامت » گیاهان دارویی بر ای بهبود عملکرد جنسی آقایان

ترکیبات مغذی برخی موادغذایی برای تحریک هورمون‌ها موثرند و در نتیجه باعث افزایش میل جنسی می‌شوند. در بین این مواد غذایی ادویه‌ها و برخی گیاهان جایگاه خاصی دارند. در این مطلب شما را با چند ادویه و گیاه مفید برای افزایش قدرت جنسی آقایان آشنا کرده و در نهایت نیز در خصوص عوارض خطرناک برخی از قرص‌ها و کپسول‌ها صحبت می‌کنیم. لطفا با ما باشید.hee524

 جینسنگ
بدون شک جینسنگ، معروف‌ترین و موثرترین ماده ی غذایی برای افزایش قدرت و میل جنسی در آقایان است. جینسنگ حاوی آنتی‌اکسیدان و ترکیب محرک قلب است که باعث افزایش قدرت مردها می‌شود. این گیاه یکی از گیاهان مورد علاقه‌ی امپراطورهای چینی است که روی مرکز عصبی مغز و غدد درون ریز تاثیر می‌گذارد. باید بدانید که جینسنگ حاوی خواص ضدخستگی است و در افزایش میل و عملکرد جنسی شما فوق‌العاده عمل می‌کند. بهتر است با دکتر یا عطار در خصوص میزان و روش مصرف آن بر طبق نیازتان مشورت کنید.

چوب میخک
چوب میخک یک افزایش‌دهنده‌ی میل جنسی طبیعی و موثر است. این ادویه ی مفید باعث گشادی رگ‌ها و افزایش جریان خون در ناحیه‌ی آلت تناسلی می‌شود. در صورتی‌که مشغله‌ی ذهنی‌تان زیاد است و فشار زیادی را از نظر روحی و جسمی تحمل می‌کنید می‌توانید به این گیاه اعتماد کنید. توجه داشته باشید که چوب میخک مانع از ضعیف شدن حافظه شده و عطر آن باعث تحریک حواس می‌شود.

سیر
نتایج بررسی‌های بالینی نشان می‌دهند که «آلیسین»، همان ترکیب موجود در سیر، میزان تستوسترون را افزایش داده و باعث کاهش هورمون کورتیزول می‌شود. کورتیزول همان هورمون استرس است که به بافت‌های عضلانی آسیب می‌زند. سیر کاهنده‌ی فشارخون بالاست و به این ترتیب نیز روی مویرگ‌ها و انقباض عضلات قلب تاثیر می‌گذارد و باعث انبساط رگ‌های موجود در ناحیه‌ی آلت تناسلی می‌شود. به عقیده ی برخی از محققان سیر باعث افزایش کمیت و کیفیت اسپرم می‌شود.

خردل
خردل از آن دست چاشنی‌های مفید و پرخاصیت است که باعث تحریک غدد جنسی و افزایش میل جنسی می‌شود و تاثیر مثبتی روی سیستم قلبی عروقی دارد. این ادویه‌ی مفید باعث افزایش جریان خون در رگ‌ها و تحریک ارگان‌های جنسی و عصب‌های آن می‌شود.

  hee524-1

جوزهندی
جوزهندی شهرت زیادی در همراهی آقایان دارد. این ادویه‌ی مفید، محرک است و باعث افزایش میل جنسی می‌شود.

جوز هندی گردش خون در ارگان‌های جنسی را بالا برده و باعث نعوظ بهتر می‌شود. این ادویه، طبع گرم دارد و عطر و طعم خوبی به انواع سس‌ها و غذا می‌دهد.

فلفل کاین
فلفل کاین یک تقویت‌کننده و محرک است که باعث افزایش جریان خون در رگ‌ها می‌شود. این فلفل حاوی میزان زیادی ویتامین C می‌باشد. مصرف میزان زیاد این فلفل باعث تولید گرما و احتمالا ایجاد حساسیت می‌شود. فلفل کاین بهتر از فلفل سیاه است. این فلفل نیز تقویت‌کننده‌ی میل جنسی محسوب می‌شود. باید بدانید که فلفل سیاه باعث تحریک مجاری تناسلی – ادرار می‌شود و به این ترتیب مرکز عصبی ایجادکننده‌ی نعوظ را تحریک می‌کند.
نتایج بررسی‌های بالینی نشان می‌دهند که «آلیسین»، همان ترکیب موجود در سیر، میزان تستوسترون را افزایش داده و باعث کاهش هورمون کورتیزول می‌شود. کورتیزول همان هورمون استرس است که به بافت‌های عضلانی آسیب می‌زند

کاری
ادویه‌ی کاری نیز یک تقویت‌کننده، محرک و گشادکننده‌ی عروق محسوب می‌شود. این ادویه نیز با انبساط رگ‌ها باعث بهبود جریان خون می‌شود. ادویه ی کاری از ده نوع ادویه مانند زنجبیل، سیر، گشنیز، هل، زردچوبه و غیره تهیه می‌شود که برای افزایش عملکرد قدرت جنسی شما موثر عمل می‌کنند.

گشنیز
گشنیز یکی از تقویت‌کننده‌ها و دیورتیک‌های موثر است که باعث جبران کاهش میل جنسی مربوط به مشکلات پروستات می‌شود. می‌توانید این گیاه معطر را به غذاهایتان بزنید و از خواص آن بهره ببرید. می‌توانید بدون افتادن در دام زیاده‌روی از تخم گشنیز نیز استفاده کنید.

عشبه ی بیابانی
عشبه ی بیابانی یکی از آن گیاهان تحریک‌کننده‌ی میل جنسی آقایان است. این گیاه حاوی خواص دیورتیک(ادرارآور) است و باعث افزایش دفع مواد زاید از کلیه شده و به عملکرد خوب پروستات کمک می‌کند. پروستات در تشکیل اسپرم نقش دارد.

  hee524-2

فلفل قرمز
فلفل قرمز نیز تقویت‌کننده و محرک میل جنسی است. این فلفل سرشار از ویتامین C و E است. متخصصان، ویتامین E را ویتامین جنسی می‌نامند. ترکیبات فلفل قرمز با انبساط عروق خونی باعث بهبود جریان خون می‌شود. اگر می‌خواهید به رابطه‌ی زناشویی‌تان گرمای بیشتری بدهید حتما از فلفل قرمز استفاده کنید.

 پودرها، کپسول‌ها و دیگر ترکیبات خطرناک
در داروخانه‌ها و عطاری‌ها قرص‌های زیادی برای تقویت قوای جنسی آقایان وجود دارد اما این کپسول‌ها و پودرها می‌توانند خطرساز باشند.

 کانتارید یا الاکلنگ
کانتارید با نام‌های دیگری مانند مگسک، باغوچه و آلاکلنگ معروف است. این مگس اسپانیایی را تبدیل به پودر کرده و میزان اندکی از آن برای تقویت میل جنسی استفاده می‌شود. متاسفانه پودر کانتارید حاوی ترکیبات سمی نیز هست که مصرف زیاد آن باعث بروز نعوظ طولانی و دردناک شده و در موارد شدید باعث خونریزی کلیوی و مرگ می‌شود.

 قرص یوهیمبین
از یوهیمبین برای بهبود نعوظ استفاده می‌شود چون باعث انبساط رگ‌ها و افزایش گردش خون می‌شود؛ اما افرادی که دچار مشکلاتی مانند بیماری‌های کلیوی یا کبدی هستند نباید از این قرص‌ها استفاده کنند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت