نایت ملودی » اخبار » اخاذی عجیب در پایتخت

اخاذی عجیب در پایتخت

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت از دستگیری زن و مرد جوانی خبر داد که با ترفندی عجیب وارد خانه مردم می‌شدند و به بهانه‌های ناموسی اقدام به اخاذی از شهروندان در شمال‌ غرب پایتخت می‌کردند.

سرهنگ جوانمرد در این‌باره گفت: ‌ در ساعت ۷:۳۰ روز ۱۶ دی ماه امسال وقوع یک فقره درگیری در آدرس شهرک گلستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد و به دنبال آن ماموران کلانتری ۱۴۱شهرک راه آهن به محل اعلام شده مراجعه و مشاهده کردند دو مرد و یک زن در یکی از واحدهای آپارتمانی در خیابان بنفشه در حال جروبحث با یکدیگرند.

وی افزود: در بررسی موضوع صاحب منزل به هویت «عادل» به ماموران مراجعه و ادعا کرد که دقایقی پیش هنگامی‌ که به محل کارش می‌رفته در میانه راه متوجه شده موبایلش را در خانه جاگذاشته و به همین دلیل بلافاصله به خانه‌ بازگشته و پس از پارک خودرو مقابل خانه و ورود به آپارتمان به دلیل عجله زیاد در را پشت سرش نبسته است.

جوانمرد ادامه داد: ‌این مرد پس از ورود به آپارتمان برای برداشتن تلفن همراهش از اتاق خواب، مشاهده کرده که زن جوانی وارد منزلش شده و در حالی که یک قبضه چاقو در دست داشته او را تهدید کرده و از او خواسته که سکوت کند وگرنه با جیغ و داد به همسایه خواهد گفت که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت با بیان اینکه در همین حین زنگ در نواخته شده و مردی وارد خانه شده است، گفت: این مرد پس از ورود به خانه شاکی ادعا کرده که زن جوان خواهرش است و شاکی قصد آزار و اذیتش را داشته اما برای اینکه رضایت دهد و موضوع را به کسی نگوید باید ۲۰ میلیون تومان پول بگیرد.

وی با اشاره به هوشیاری شاکی افزود: پس از این درخواست شاکی مدعی می‌شود که پولی همراهش نیست و از زن و مرد جوان می‌خواهد که به او اجازه دهند تا از طریق پیامک از یکی از دوستانش بخواهد تا این مبلغ را به حسابش واریز کنند که بلافاصله شاکی موضوع را به یکی از دوستانش که کارمند بانک است اطلاع داده و از او خواسته که با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرد و آدرس خانه را به ماموران بدهد.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس پس از حضور در محل، دو متهم به هویت «فرهاد» و «نوشین» را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که این دو نفر از اعضای باند سارقان منزل در شمال غرب پایتخت هستند و با این شگرد اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان کرده‌اند.

به گفته جوانمرد در این رابطه، پرونده‌ای تشکیل و مته‌مان برای تحقیقات بیشتر برای کشف سایر جرایشمان و همچنین شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

تاریخ: 25 ژانویه 2015
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: اخبار
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت