نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » جالب انگیز » وحشتناک ترین خانه ی دنیا+عکس

وحشتناک ترین خانه ی دنیا

اگر تمام کابوس ها، ترس های بچگی، ترس از مکان های مختلف که تا به حال تجربه کرده اید را کنار هم بگذارید بازهم ذره ای از ترسی که در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه خواهید کرد نمی شود.

“خانه اربابی مک کامی” در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند.

وحشتناک ترین خانه ی دنیا

داستان این خانه اینگونه تعریف می شود که در گذشته این مکان یک تیمارستان روانی بوده است و صاحبش تیمارستان بیماران را تکه تکه می کرده و اندام های آن ها را به فروش می رسانده است حالا هرکه وارد این مکان شود شاید دچار نفرین بیماران آن گردد.

وحشتناک ترین خانه ی دنیا

 

در کل فردی که می خواهد ترس واقعی را تجربه کند ۴ تا ۷ ساعت در این خانه می گردد و در این میان همه چیز مملو از خون بوده و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. ممکن است گروهی با لباس های خونی و چهره های وحشتناک ظاهر شده و او را دستگیر کنند. با دستگیر کردنش به سمت محلی می روند که اعضای بدنش را در بیاورند و این مسیر مملو از حس های ترسناک است.

وحشتناک ترین خانه ی دنیا

نکته جالب در مورد این خانه دوربین هایی است که در هر نقطه ای نصب شده است. این دوربین ها کل فیلم فرار و ترس را ضبط می کند و در انتهای مسیر شما یک فیلم ترسناک در اختیار دارید که نقش اول آن را نیز خودتان بازی کرده اید.

وحشتناک ترین خانه ی دنیا

وحشتناک ترین خانه ی دنیا

وحشتناک ترین خانه ی دنیا

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت