مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » با ستاره ها » اخبار مد و ستاره ها » جنگ لبنان و اسرائیل در مسابقات دختر شایسته جهان

سالی جریج،دختر شایسته لبنانی با انتشار عکسی از مسابقات انتخاب دختر شایسته جهان آتش جنگ بین لبنان و اسرائیل را شعله ور ساخت.

به گزارش دویچه وله، او خودش واقعه را اینطور تعریف می‌کند: در جریان برگزاری مسابقه انتخاب دختر شایسته جهان، او برای گرفتن یک عکس گروهی در کنار دختر شایسته اسلوونی و دختر شایسته ژاپن می‌ایستد. در همان زمان دورون ماتالون دختر شایسته اسرائیل بدون دعوت، سرش را میان کادر کرده و به این ترتیب او هم در این عکس گروهی جای می‌گیرد.

دختر شایسته اسرائیل بعد از مدتی این عکس را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر می‌کند.
جنگ لبنان و اسرائیل در مسابقات دختر شایسته جهان

جنگ لبنان و اسرائیل در مسابقات دختر شایسته جهان

“خائن به وطن” 

به نظر می‌رسد دختر شایسته اسرائیل هیچ تصوری از پیامدهایی که پست کردن این عکس برای دختر شایسته لبنان به همراه خواهد داشت، نداشته است. لبنانی‌هایی که رابطه آن‌ها با اسرائیل با ارائه مدرک ثابت شود، به سرعت به عنوان خائن به وطن شناخته شده و از هر سو مورد انتقاد و حمله قرار می‌گیرند.

لبنان و اسرائیل رسما در وضعیت جنگی به سر می‌برند.

پس از انتشار عکس یاد شده، دختر شایسته لبنان به سرعت وارد عمل شده و در اینستاگرام و توئیتر از مردم و هوادارانش پوزش خواست. او سپس با حذف دختر شایسته اسرائیل از عکس تأکید کرد: «من خیلی مواظب بودم تا هیچ عکس یا ارتباطی با دختر شایسته اسرائیل نداشته باشم. او چند بار سعی کرد با من عکس بگیرد.»در سوی دیگر، دختر شایسته اسرائیل نسبت به این قضیه واکنش نشان داده و با انتشار عکسی در اینستاگرام خطاب به همتای لبنانی‌اش نوشت: «چه حیف که تو نتوانستی دشمنی را برای سه هفته تجربه تکرارنشدنی در زندگی هم که شده، کنار بگذاری؛ این‌که همه ما دخترها از سراسر جهان یکجا جمع شویم و با همدیگر از جمله همسایه‌هایمان دیدار کنیم.»

تاریخ: 20 ژانویه 2015
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت