مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » عکس و بیوگرافی کامل هانیه غلامی

هانیه غلامی در سریال “همه چیز آنجاست ” شبکه سوم که در حال پخش است به ایفای نقش می پردازد.

هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۳ است. هانیه غلامی دانشجوی رشته رواشناسی بالینی در دانشگاه تهران-مرکز بازیگری را با فیلم سینمایی “یکی میخواد باهات حرف بزنه” (۱۳۹۰) ساخته منوچهر هادی شروع کرد.

 

بیوگرافی کامل هانیه غلامی

بیوگرافی کامل هانیه غلامی

سریال های تلویزیونی “زخم” به کارگردانی مسعود آبپرور و “همه چیز آنجاست” ساخته ی شهرام شاه حسینی از شبکه ۳ سیما از دیگر کارهای وی می باشد.

او از ابتدا تمایل زیادی به علاقه زیادی به رشته روانشناسی و بازیگری داشته و به گفته ی خودش بعد از چندین بار تست دادن برای نقش های متفاوت بالاخره در فیلم منوچهر هادی از بین چند صد نفر دختر هم سن و سال خودش پذیرفته شد و تنها مشکل آن زمان او اضافه وزنش بود که موفق شد در طی ۱ ماه ۱۰ کیلو وزن کم کند تا به نقشش نزدیک تر شود و به فیلمبرداری برسد.

بعد از اکران فیلم “یکی میخواد باهات حرف بزنه” در جشنواره فیلم فجر سال ۹۰ و در اکران های عمومی نظرات بسیار خوبی از سوی منتقدانی نظیر خسرو نقیبی در برنامه ۷ شبکه ۳ سیما و نظرات عموم راجع به اولین بازی او داده شد ، وی بخاطر این فیلم از سوی خانه شهریاران جوان تندیس ارمغان اهدا را دریافت نمود.

 

بیوگرافی کامل هانیه غلامی

بیوگرافی کامل هانیه غلامی

او که به زبان های انگلیسی و هندی مسلط می باشد, تاکنون در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده, و به گفته ی خودش فیلم بسیار می بیند و مطالعات زیادی حول محور بازیگری, فیلمنامه نویسی و کارگردانی دارد.

 

او همچنین به فعالیت در زمینه ی هنرهای رزمی علاقمند است, و در کودکی موفق به کسب مقام سوم استان تهران در رشته کاراته شده است.

وی تجربه نمایشنامه خوانی اش را با نمایشنامه “رقص کاغذ پاره ها” اثر محمد یعقوبی شروع کرد و گویندگی نیز از دیگر علایق او به شمار می رود, و روایت فیلم کوتاه درخت زندگی به کارگردانی لادن سلیمانی و صداپیشگی فیلم “جواد و فرشته” به کارگردانی محسن افشانی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت