نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » درخواست سازمان لیگ از استقلال و سپاهان

استقلال و سپاهان

دبیر سازمان لیگ برتر گفت که این سازمان از استقلال و سپاهان خواسته تا درباره برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی یا لیگ برتر در روز ۹ فروردین با یکدیگر به توافق برسند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ قرار بود بازی تیم های استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در تاریخ نهم فروردین ۹۲ برگزار شود اما این مساله از سوی باشگاه استقلال مورد اعتراض قرار گرفت و این شائبه را ایجاد کرد که سازمان لیگ زمان این بازی را تغییر خواهد داد. تغییر زمان بازی نیز مورد اعتراض سپاهانی ها واقع شد و مسئولان این باشگاه اصفهانی اعلام کردند که سازمان لیگ می‌خواهد به استقلال خوش خدمتی کند.

 

علی کاظمی در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره زمان بازی تیم های استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال گفت: ابتدا باید تاکید کنم که هنوز تصمیمی گرفته نشده است. سازمان لیگ ناچار است که در روزهای ۸ و ۹ فروردین ۹۲ بازی برگزار کند. این بازی های می‌تواند در چهارچوب لیگ برتر باشد یا جام حذفی. مسئولان استقلال علاقه مند هستند که در آن تاریخ بازی لیگ برترشان انجام شود و سپاهانی ها دوست دارند در جام حذفی به میدان بروند.

 

دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال ادامه داد: با مسئولان دو باشگاه جلسه ای برگزار کردیم و از آنها خواستیم که درباره این مسئله با یکدیگر به توافق برسند. یک جلسه دیگر در هفته آینده با مسوولان این دو تیم برگزار خواهیم کرد،‌ اگر این توافق حاصل شود سازمان لیگ هم بر اساس آن برنامه ریزی می‌کند ولی اگر توافقی صورت نگیرد هیات رئیسه سازمان لیگ، با توجه به شرایط مسابقات و امکانی که وجود خواهد داشت و با در نظر گرفتن منافع کل فوتبال تصمیم می‌گیرد که چه مسابقه ای را برگزار کند.

 

وی همچنین گفت: شرایط استقلال و سپاهان بسیار حساس است و به همین دلیل است که مسئله بازی آنها مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد. برای سایر تیم ها فرقی نمی‌کند که در تاریخ مذکور بازی لیگ برگزار شود یا جام حذفی. سازمان لیگ هم با دید کمک به این دو تیم به مسئله ورود کرده است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت