نایت ملودی » سرگرمی » طنز و خنده » طنز » طنزمتن خوشامدگویی جدید باحال

Welcome-Tnzmtn-new-cool

با سلام و صلوات به روح تمام مسافرین عزیز .و با درود به وزیر محترم راه و ترابری .ورود شما را به پرواز لایتناهی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران خوشامد می گوییم .خداوندا مشیت خودت را در رسیدن و لقاء به خود برما قراردادی و سرعت آن فزون کن .

مقصد ما به احتمال ۹۹% بهشت موعود و احتمالأ ۱% مقصدی که بر روی بلیط درج شده می باشد.خلبان پرواز مرحوم شهید کاپیتان بهشت زاده و گروه پروازی بد اخلاق؛ سفری خوش برای شما آرزمند است.لطفأ به علامت نکشیدن سیگار اصلأ توجه ننموده و آخرین سیگار زندگیتان را به خوشی دود نمایید.

بستن کمربندها اصلأ ضرورتی ندارد و کاملأ بدرد نخور است.در صورت بروز اشکال در سیستم هوای کابین ماسکهایی از بالای سر شما آوزیزان خواهد شد که شما قبل از آن رایحه خوش ملایک را احساس خواهید کرد.

این هواپیما مربوط به هزاره دوم میلادی بوده و دارای دو درب اضطراری در جلو، دو در کنارین و یک درب عقب می باشد که چندین سال است اهرم های آن کار نمی کند.

ارتفاع پرواز به احتمال قریب به یقین تا آسمان هفتم بوده و هوای بهشت بسیار عالی است.سفر خوشی را برای شما آرزومندیماز اون جاییکه هیچ خارجی احمقی وجود ندارد که من لازم باشد یه بار دیگر به انگلیسی بلغور کنم، سرتونو درد نمی آورم.مرگ راحتی داشته باشید.راحت به مرگ خود ادامه دهید.

تاریخ: 12 ژانویه 2015
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: طنز , طنز و خنده
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت