نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » تکنولوژی » بزرگ‌ترین رایانه Chromebook در نمایشگاه CES 2015

yH1420462203

نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی این لپ‌تاپ می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش بگذارد و پردازنده آن بسیار پرقدرت است.

رایانه‌های Chromebook مبتنی بر سیستم عامل رایانه‌ای گوگل هنوز محبوبیت چندانی پیدا نکرده‌اند. اما منابع خبری گزارش دادند یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که توجه عموم کاربران در نمایشگاه CES 2015 را به خود جلب می‌کند، عرضه گسترده این رایانه‌ها است.

به گزارش دلگرم به نقل از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، شرکت ایسر اعلام کرده است که محصول جدید خود موسوم به Chromebook 15 را با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی در این نمایشگاه عرضه می‌کند تا با این اتفاق بزرگ‌ترین رایانه تولید شده مبتنی بر سیستم عامل رایانه‌ای گوگل در معرض دید عموم قرار بگیرد.

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی این لپ‌تاپ می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش بگذارد و در صورت تمایل کاربران می‌توانند کیفیت نمایشگر را به ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل تغییر دهند.

رایانه قابل‌حمل Acer Chromebook 15 مبتنی بر پردازنده Broadwell ساخته شده است و به همین خاطر می‌تواند با توانمندترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار برابری کند.

از دیگر قابلیت‌های به‌کار رفته در این محصول می‌توان به گیرنده Wi-Fi با آنتن MIMO ۲x۲، بلوتوث ۴.۰، ورودی USB ۳.۰، خروجی HDMI ۱.۴ و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه SD اشاره کرد.

شرکت ایسر همچنین توضیح داد باتری این لپ‌تاپ در حالت شارژ کامل می‌تواند به مدت یک روز انرژی را در خود ذخیره کند.

تاریخ: 06 ژانویه 2015
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: تکنولوژی , نایت پلاس
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت