مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » ورزش های رزمی » تکواندو » آغاز رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته از چهارشنبه

تکواندو

آغاز رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته از چهارشنبه/ قهرمان جهان غایب است
مرحله سوم از رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در حالی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود که غیر از قهرمان سال ۲۰۱۲ جهان، سایر ملی پوشان به همراه منتخبان مرحله دوم به روی تاتامی خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته روز سه‌شنبه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می‌شود و طی آن اردونشینان کاراته بعد از یک روز تمرین در رقابتهای انتخابی شرکت خواهند کرد تا برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی مبارزه کنند. بر اساس تصمیم فدراسیون کاراته تمامی ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به همراه نفراتی که اسامی آنها جمعه گذشته در پایان مسابقات انتخابی مرحله دوم اعلام شد، در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

طبق برنامه کادر فنی هر کاراته‌کا با یک کیلو ارفاق وزن در مسابقات حضور خواهد داشت و رقابتها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. همچنین نفرات اول هر وزن به ترکیب اصلی تیم ملی برای اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی راه خواهد یافت. در این بین تنها امیر مهدیزاده که در پاریس موفق به کسب مدال طلا شد، به دلیل آسیب دیدگی در مسابقات غایب خواهد بود.

مهدیزاده روز شنبه به فدراسیون کاراته رفت و  در نشستی با دبیر فدراسیون کاراته اعلام کرد که پس از عمل جراحی روی زانوی خود، دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد. خوشبختانه دکتر رازی از روند درمانی‌ این کاراته‌کا رضایت کامل دارد و چنانچه شرایط همینگونه پیش برود تا تعطیلات سال جدید می‌توان تمرینات کاراته را با قدرت آغاز کند. مهدیزاده هم اکنون تمرینات سبک، نرم دویدن و کار با وزنه را آغاز کرده و طبق برنامه فیزیوتراپی را هم دنبال می‌‍کند.

برپایه این گزارش، اسامی نفراتی که روز چهارشنبه در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد  به شرح زیر است:
وزن ۵۵- کیلوگرم: وحید حسنی‌پور، مهدی حاتمیان و مجید حسن‌نیا
وزن ۶۰- کیلوگرم: هامون درفشی‌پور، مجتبی یوسفی‌فرد، علیرضا اجدادی، مجتبی شکوهی و امیر مهدی‌زاده(ملی پوش مسابقات جهانی)
وزن ۶۷- کیلوگرم: حسین سمندر، حامد زیگساری، محمد غروبی و سعید احمدی (ملی پوش مسابقات جهانی)
وزن ۷۵- کیلوگرم: سعید حسنی‌پور، رضا بهرام‌پور، مرتضی شفائی، بهمن عسگری، سعید فرخی و ابراهیم حسن‌بیگی(سه کاراته‌کای آخر عضو تیم اعزامی به جهانی)
وزن ۸۴- کیلوگرم: مهدی سلطانی، هادی صفیه، مازیار الهامی و علی فداکار(دو کاراته‌کای آخر عضو تیم اعزامی به فرانسه)
وزن۸۴+ کیلوگرم: میلاد یاری، پیمان سلطانیان، سامان حیدری، سجاد گنج‌زاده و ذبیح‌اله پورشیب(سه کاراته‌کای آخر عضو تیم اعزامی به فرانسه)

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت