نایت ملودی » اخبار » حوادث » سرقت نافرجام از طلافروشی با کلت پلاستیکی

دزدی با کلت پلاستیکی

صبح امروز یک طلافروشی در بندرعباس مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

 

سرهنگ احمد دادستانی در گفتگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، با اشاره به وقوع یک فقره سرقت از طلافروشی در حوالی میدان شهربانی بندرعباس اظهارکرد: این سرقت صبح امروز توسط شاگرد طلافروشی ساعت ۷:۲۰ صورت گرفت.

 

وی با اشاره به جزئیات این سرقت افزود: صاحب این مغازه پس از قرار گرفتن در جریان سرقت، ماجرا را با مرکز ۱۱۰ تماس برقرار کرد و موضوع را گزارش کرد که ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل، تحقیقات را آغاز کردند.

 

دادستانی با بیان اینکه پلیس آگاهی دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار دادند، خاطرنشان کرد: با بررسی ابتدایی، ماموران دریافتند که سارق، شاگرد همان مغازه طلافروشی بود.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه این فرد یک همدست هم در جریان سرقت داشت، ادامه داد: در تحقیقات هویت سارق مشخص شد، ماموران اقدام به ردیابی کردند و او را در پشت‌بام یک آپارتمان در حوالی سه کیلومتری محل سرقت همراه با یک ریموت و یک کلت پلاستیکی دستگیر کردند.

 

دادستانی با اشاره به اینکه میزان طلاهای سرقتی هنوز مشخص نیست، اذعان کرد: دراین سرقت چندین کیلوگرم طلا سرقت شد.

 

وی از بازداشت سریع این سارق توسط پلیس خبر داد و اظهار کرد: یکی از علل این سرقت می‌تواند عدم رعایت صلاحیت‌های امنیتی و انتظامی که باید از اداره اماکن اخذ می‌کرده، باشد، زیرا این مغازه به تازگی از مکانی دیگر به این محل انتقال داده شده بود.

 

دادستانی با تاکید براینکه تایید صلاحیت انتظامی شاگرد باید از اماکن دریافت می‌شد، گفت: صاحب طلافروشی این اقدام را انجام نداده بود و انتخاب شاگرد را خارج از قواعد انجام داده بود که در وقوع این سرقت اثر داشت.

 

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان بازجویی از این سارق درحال انجام است.

 

به گزارش ایسنا، این سرقت از یک باب مغازه طلافروشی در مجتمع پوراف، در میدان شهربانی بندرعباس انجام شد.

تاریخ: 25 فوریه 2013
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: حوادث
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت