نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » انتقاد مربی استقلال از مشکل این‌روزهای آبی‌ها

آرش برهانی

مربی استقلال می‌گوید وضعیت مالی استقلال در آینده‌ می‌تواند به این تیم ضربه وارد کند.

 

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی آخرین وضعیت استقلال گفت: خدا را شکر همه بازیکنانمان در سلامت کامل هستند و با ساموئل هم که صحبت کردم، گویا مشکلی برای بازی برابر الریان ندارد و دو اخطار او در لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته، مانع از حضور او نخواهد بود. روز گذشته هم همانطور که می‌دانید وزنه زدیم.

 

او در ادامه افزود: با توجه به اینکه از این پس هر چهار روز یک بار بازی کنیم و پنج الی شش بازی سنگین پیش‌رو خواهیم داشت، فرصتی برای کار وزنه نداشتیم و خواستیم از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببریم.

 

مربی استقلال در پاسخ به اینکه چقدر مسائل مالی در انگیزه‌ی بازیکنانش موثر است، گفت: متاسفانه هیچکس به داد مشکلات مالی ما نمی‌رسد. با این حال به انگیزه و کار فنی بازیکنان و کادر فنی ما هیچ خللی وارد نشده است و گواه آن صدرنشینی ما در لیگ برتر است ولی من فکر ‌می‌کنم در ادامه این مسئله می‌تواند به ما ضربه وارد کند.

 

او با اشاره به تجربه‌ی بازیکنانش در آسیا، استرس آنها را منتفی دانست و گفت: تعداد بازیکنان ما که در آسیا بازی کرده‌اند کم نیستند. شاید چند بازیکن مثل محمد رضایی باشند که تجربه‌ی حضور نداشته باشند. از سوی دیگر ما بازیکنانی داریم که سه دوره هم سابقه‌ بازی در آسیا را دارند. کادر فنی ما هم از حیث تجربه در آسیا با تجربه محسوب می‌شود و کاملا برای بازی‌های آسیا آماده‌ایم.

 

صالح درباه‌ی هدف گذاری استقلال در آسیا گفت: ابتدا هدفمان صعود از گروه و پس از صعود به عنوان تیم نخست گروه است.

 

او در پاسخ به اینکه چقدر نگران برنامه‌ریزی فشرده لیگ و آسیب خوردن استقلال از این موضوع است، گفت:‌ با تعادلی که در تیم ایجاد کرده‌ایم، در هر پست یک آلترنانیو خوب در اختیار داریم. بعضی از بازیکنان ما هم قابلیت بازی در چند پست را دارند و فشار را به گونه‌ای مساوی بین بازیکنان پخش خواهیم کرد تا مشکلی ایجاد نشود.

 

مربی استقلال در پایان افزود: ما منتظر هواداران استقلال برابر العین و تراکتورسازی هستیم و البته به حضور ایرانی‌های ساکن قطر در بازی با الریان نیازمندیم.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت