مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » برطرف شدن نواقص ورزشگاه یادگار امام در آستانه دیدار الجزیره

Mehrvarz Ahmadi (1 of 27)

رئیس مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز (ره) گفت: تا زمانی که مسئول کنفدراسیون آسیا (AFC) اجازه دهد درب ورزشگاه باز است و هواداران می توانند وارد شوند.

 

ناصر هوشیار در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی آذربایجان شرقی، افزود: نمایندگان AFC در بازدید از ورزشگاه چندین مورد ایراد گرفتند که باید تا قبل از بازی با الجزیره امارات تمامی نواقص ورزشگاه را برطرف می کردیم.

 

وی ادامه داد: برای رفع کاستی های ورزشگاه ستادی را تشکیل دادیم و با کمک استاندار، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و نمایندگان شهر تبریز در مجلس شورای اسلامی از وزارت ورزش بودجه لازم را تهیه کرده و خیلی سریع اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکلات انجام دادیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مشکلات ورودی بازیکنان به چمن را حل کرده ایم و برای راحتی بازیکنان رختکن تیم ها تجهیز شده و نیمکت های ۲۲ نفری را نیز نصب کرده ایم.

 

هوشیار در خصوص ادامه اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی استادیوم برای مسابقات آسیایی بیان کرد: برای رفاه حال تماشاگران حدود ۱۳ هزار صندلی نصب شده، سرویس های بهداشتی طبقه دوم ورزشگاه بهسازی شده، گیت های ورودی و تعداد بوفه های کنار ورزشگاه افزایش یافته و حتی برای اسکان هوادارانی که از استان های دیگر برای تماشای بازی به تبریز می آیند چندین سالن اختصاص داده ایم.

 

وی برای سهولت رفت و آمد خبرنگاران و جایگاه آنها گفت: راهروی مخصوصی را تدارک دیده ایم که خبرنگاران بدون تداخل با تماشاگران وارد زمین چمن شوند و جایگاه خبرنگاران هم از هر لحاظ تجهیز شده و مشکل اینترنت جایگاه هم حل شده است.

 

هوشیار تأکید کرد: همه‌ی مشکلات ورزشگاه را برطرف کردیم و بازی روز پنج شنبه تراکتورسازی با فجر طبق روال و قوانین AFC برگزار شد.

 

سرپرست ورزشگاه یادگار امام درباره مشکلات چمن افزود: نگهداری از چمن با این شرایط آب و هوایی خیلی سخت است ولی باز هم ما با هوادهی به موقع، ترمیم و کاور کشی درصدد آماده سازی و بهبود وضعیت چمن هستیم .

 

وی در پایان سخنانش عنوان کرد: از مردم فهیم و ورزش دوست آذربایجان می خواهم مثل همیشه یار و یاور تیم خود باشند و در نگهداری و مواظبت از ورزشگاهشان تلاش کنند و به تماشاگر نماها اجازه ندهند که به بیت المال و تیم تراکتورسازی آسیب رسانند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت