مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » حواشی فوتبال ایران » تدابیر ویژه کمیته‌ انضباطی برای هفته‌های پایانی لیگ فوتسال

18593

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال از تدابیر ویژه برای جلوگیری از بروز حاشیه در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازی‌های لیگ برتر فوتسال در سال‌های گذشته همیشه با حاشیه و جنجال همراه بوده و این اتفاقات در هفته‌های پایانی به اوج خود می‌رسد. سال قبل شاهد بودیم که ناگوارترین رخداد در این رشته در هفته‌ پایانی لیگ و در بازی تیمهای گیتی‌پسند و پرسپولیس اتفاق افتاد. از همین رو انتظار می‌رود تا کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی تدابیر لازم را اتخاذ کند.

 

اسماعیل حسن‌زاده، رییس کمیته‌ انضباطی در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از تدابیر ویژه برای هفته‌های پایانی لیگ فوتسال خبر داد و بیان کرد: متاسفانه در بازی پایانی فصل قبل شاهد حرکت غیر ورزشی بودیم و در نظر داریم با اعمال تدابیر لازم، از بروز چنین کارهایی پیشگیری کنیم. به همین دلیل بخش نظارتی در بازی‌های پایان لیگ را قوی خواهیم کرد و در صورت بروز اتفاقی غیر ورزشی، برخوردهای بسیار شدیدی را اعمال خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: در جلسات اخیر فدراسیون از همه بخش‌ها درخواست کردیم تا آنها هم به کمک ما بیایند و بر لیگ فوتسال نظارت کنند. ما از کمیته‌ فوتسال خواسته‌ایم تا بازی‌های حساس که روی رتبه بندی تیم در جدول تاثیر دارد، را معرفی کند. ما ناظران ویژه‌ای را برای چنین دیدارهای حساس در نظر خواهیم گرفت.

 

رییس کمیته‌ انضباطی همچنین درباره هماهنگی‌های صورت گرفته با کمیته‌ داوران به ایسنا گفت: کمیته‌ داوران هم باید در چینش داورهای هفته‌ پایانی لیگ فوتسال نظارت بیشتری داشته باشد و ما از آنها خواسته ایم تا برای بازی‌های حساسی که کمیته‌ فوتسال به ما معرفی کرده از داوران مجرب استفاده شود. در کنار تمام این تدابیر مسئولان تیم‌ها هم باید با ما همکاری داشته و مراقب کارهای خود باشند. ما در کمیته انظباطی توصیه های لازم را به تیم ها هم کرده ایم.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت