نایت ملودی » سلامت » سلامت خانواده » پوست ، مو ، زیبایی » نابود کنندگان پوست چه موادی هستند؟

نابود کنندگان زیبایی پوست

دلیل اینکه گاهی فکر می کنیم بعد از یک گردش و یا مهمانی و حتی مسافرت پوست مان در حال پیر شدن است چیست؟ پاسخ تنها یک کلمه است و آنهم غذاست چرا که اغلب در طول برخی خوشگذرانی ها هر ماده غذایی را راحت مصرف می کنیم و توجهی به عواقب آن نداریم. البته این تنها به گردش و.. محدود نیست بسیاری از این مواد غذایی پایه ثابت مصرفی افراد است که باید توجه داشت که اینها قدم های به سمت پیری را سرعت می بخشند.

مصرف غذاهایی با نمک و یا قند فراوان و.. مهمترین عوامل این رخداد نا خوشایند یعنی پیری است.

حالا بدترین مواد غذایی برای زیبایی پوست و جوانی کدامند؟
 
شیرینی ها:
شیرینی ها به طور کلی بدن و پوست را در مرحله پیری قرار می دهند به طوری که کلاژن پوست که فاکتور مهم جوانی و زیبایی است را مورد آسیب قرار می دهد .جالب است بدانید که شیرینی زیاد برای لبخند زیبای شما هم یک تهدید است چرا که دشمنی برای دندان ها محسوب می شود.
نوشیدنی های الکلی:
در این مورد تنها کافیست که بدانید تنها برای داشتن لحظاتی شادی زیبایی و جوانی خود را که عامل شادی دائم و بسیار لذت بخش است را از خود می گیرید. نوشیدنی های الکلی آسیب های بسیاری بر بخش های داخلی بدن به خصوص کبد که در سلامت پوست موثر است وارد می کنند.
گوشت قرمز به خصوص گوشت کبابی:
گوشت قرمز از آن دسته از مواد غذایی است که در مراحل پخته شدن تولید هیدروکربن می کند و مصرف آن زیبایی پوست را کاهش می دهد.

نمک:

حتما شما هم بعد از مصرف یک وعده غذایی پرنمک متوجه پف کردگی چشم ها و صورت شده اید. نمک از آن دسته از مواد غذایی است که مانع از آبرسانی و جوانی پوست می شود.
فست فودها:
این دسته از غذاها که همیشه در لیست مضرترین مواد غذایی قرار دارند با داشتن مواد نگهدارنده بخش بخش بدن به خصوص پوست را مورد آسیب قرار می دهند.
غذاهایی پر ادویه:
مصرف غذاهای پر ادویه و پر فلفل در عملکرد رگ های زیر پوست در تمام قسمت بدن اختلال ایجاد می کند و ظاهری نا خوشایند را برای پوست ایجاد میکند.
نوشابه های انرژی زا:
نوشابه های صنعتی و گازدار در از بین بردن جوانی پوست به دلیل داشتن قندهای مصنوعی تاثیر بسیاری دارند و در کنار نوشابه های گازدار نوشیدنی های انرژی زا هم عاملین پیری پوست هستند
 
قهوه:
کافئین موجود در قهوه برای زیبایی و جوانی پوست یک تهدید است و این تنها آسیب رسیده از مصرف زیاد قهوه نیست چرا که قهوه نوشیدنی است که مصرف زیاد آن باعث تغییر رنگ در دندان های ما می شود.
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت