نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال جهان » اخبار فوتبال جهان » واکنش بازیکنان بارسلونا پس از شکست در سن سیرو

بازیکنان بارسلونا با وجود شکست دو بر صفر برابر میلان به صعود از این مرحله امیدوار هستند.

بازی بارسلونا و میلان

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بارسلونا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته با دو گل برابر میلان تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به مرحله بعد سخت شود.

واکنش بازیکنان بارسلونا پس از این شکست دور از انتظار متفاوت بود، اما همه آنها به نتیجه گرفتن در بازی برگشت و صعود به مرحله بعد امیدوار هستند.

“آندرس اینیستا” که از روزهای اوج خود به دور بود گفت: چنین اتفاق‌های در فوتبال رُخ می‌دهد. اما می‌توانیم در بازی برگشت جبران و به مرحله بعد صعود کنیم. نباید فراموش کنیم که ما در لیگ قهرمانان اروپا و برابر تیمی بزرگ چون میلان به میدان رفتیم. مطمنا اگر نتوانی نمایش همیشگی خود را ارائه دهی با چنین شکست‌های مواجه خواهی شد. ما در این دیدار شکست خوردیم. باید هر چه سریعتر از این حالت خارج شویم و به بازی برگشت در نو‌کمپ فکر کنیم. باید به قدرت و توانای خود برای صعود اطمینان داشته باشیم.

او افزود: بازی برگشت متفاوت خواهد بود چرا که در ورزشگاه خانگی خود به میدان می‌رویم. زمین نوکمپ بر خلاف سن سیرو در بهترین حالت است. نمی‌خواهم توجیه کنم و بهانه بیآورم اما زمین میلان اصلا مهیای بازی نبود

“پیکه”:ما بارسلونا هستیم و باید صعود کنیم

این مدافع ملی‌پوش بارسلونا هم به صعود تیمش با وجود باخت دو بر صفر برابر میلان امیدوار است.”هنوز چیزی تمام نشده است.می‌توانیم در بازی برگشت ورق را برگردانیم و به دور بعد صعود کنیم. در نیمه اول نمایش بدی نداشتیم. بعد از دریافت گل اول سیطره خود را بر بازی از دست دادیم. باید در دیدار برگشت بهتر از این ظاهر شویم. اصلا نمی‌خواهیم شکست امروز خود را با تمسک جستن به داوری، زمین ورزشگاه و هر چیزی دیگری توجیه کنیم چرا که همه ما می‌دانیم که میلان چه تاریخ درخشانی در فوتبال اروپا دارد. ما بارسلونا هستیم و باید به دور بعد صعود کنیم. همه بازیکنان به جادوی نوکمپ اعتقاد دارند.

“پویول”:به بازیهای بزرگ عادت کرده ایم

کاپیتان محبوب نوکمپ هم اینگونه لب سخن گشود: امروز زیاد با مشکل مواجه شدیم. بازیکنان میلان از نظر تاکتیکی بهتر بودند. تاوان بازی بد خود را بد جوری دادیم. الان دیگر نمی‌توان کاری کرد. فقط باید به بازی برگشت و جبران در نوکمپ اندیشید. این شکست ضربه سنگینی به ما بود. به بازیهای بزرگ عادت کرده‌ایم. بازی برگشت حکم فینال را برای ما دارد. باید به خود بیاییم و میلان را از پیش رو برداریم.

مدافع ۳۴ ساله میلان افزود: میلان در این دیدار چشم به ضد حملات دوخته بود. مطمئنا در بازی برگشت هم همین حربه را به کار خواهند برد. به خوبی می‌دانیم که دیدار سختی پیش رو داریم. نمی‌توان الان گفت که چه تیم شانس بیشتری برای صعود دارد. میلان با این پیروزی در شرایط خوبی قرار گرفت. اطمینان داریم که در بازی برگشت هویت راستین خود را می یابیم. نتیجه عادلانه نبود. میلان فرصت‌های زیادی برای گلزنی نداشت. آنها از تک فرصت‌های خود نهایت استفاده را بردند. در نوکمپ تماشاگران از ما حمایت می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا نتیجه را جبران کنیم.

“دنی آلوس”: زمین سن سیرو افتضاح بود

این مدافع برزیلی به انتقاد شدید از زمین سن سیرو پرداخت و آن را اصلا مهیای این دیدار ندانست.” نمی‌خواهم بهانه تراشی کنم و این شکست را توجیه کنم اما باید بگویم زمین سن سیرو افتضاح بود. چمن ورزشگاه به ضرر ما بود چرا که پاس‌های ما درست به مقصد نمی‌رسید و نمی‌توانستیم تاکتیک‌های همیشگی خود را به نمایش گذاریم.

او افزود: برای صعود به مرحله بعد باید بهتر از این ظاهر شویم. نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم و بر روی دروازه حریف موقعیت خلق کنیم. برای پیروز شدن در بازی باید گلزنی کرد. کاری که ما امروز نتوانستیم انجام دهیم. الان در نوکمپ به پیروزی احتیاج داریم. چاره‌ای جز شکست میلان و جبران نتیجه نداریم. با تیم خوبی بازی کردیم. میلان در خط دفاعی نمایش بسیار خوبی داشت و هیچگونه فضای در اختیار ما قرار نداد.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه ۱۲ مارس(۲۲ اسفند) در نو کمپ برگزار می‌شود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت