نایت ملودی » خانواده » روابط عاطفی » آیین همسرداری » با این عطرها همسرتان را جذب کنید
 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

A*Men Gold Edition Thierry Mugler
این بار تیری موگلر رایحه‌ای معطر مابین رایحه‌های شرقی و چوبی تولید کرده است که نسخه جدیدش در اواخر سال ۲۰۱۲ روانه پیشخوان عطر‌فروشی‌ها شده است. در رایحه این عطر بوی گرم و دلنشین قهوه و وانیل کاملا احساس می‌شود‌. بعد از استفاده این عطر با گذشت چند دقیقه کم‌کم بوی نعناع هندی و چوب سدر انرژی درونی شما را افزایش می‌دهد و احساس بهتری خواهید داشت. رایحه‌های موگلر معمولا جزو پر‌طرفدارها به حساب می‌آید و اگر به دنبال هدیه‌ای خاص و چشمگیر هستید به رایحه این عطر شک نکنید.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

Kenzo home wood
اگر به رایحه‌های چوبی علاقه‌مند هستید رایحه چوبی کنزو را از دست ندهید؛ رایحه‌ای  پر‌انرژی که هم روز و هم شب می‌توان استفاده کرد؛ چوب سدر‌، صندل و سرو به همراه فلفل سیاه و عطر نعناع هندی و ریحان  بویی مابین رایحه‌های چوبی و معطر به مشام می‌رساند‌. رایحه این عطر برای آقایانی که روحیه‌ای پر از جنب‌و‌جوش دارند انتخاب منحصر‌به‌فردی است.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

ACQUA DI PARMA
رایحه‌ای کلاسیک که بویی مابین رایحه‌های مدرنیته و شرقی دارد که معرف مردی موفق و مدبر است؛ پوست انواع مرکبات در کنار تندی نعناع هندی‌، زنجبیل و زنبق زرد بویی کلاسیک را به مشام می‌رساند که برای آقایان بالای ۳۵ سال هدیه مناسبی است.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

Attimo Pour Homme Salvatore Ferragamo
رایحه‌ای فرانسوی  که ذهن خلاق طراحش رایحه این عطر را متناسب با روحیه مدیریتی طراحی کرده است؛ اگر همسر یا پدر شما هم جزو آن دسته از آقایانی است که از قدرت مدیریتی بالایی برخوردار است با هدیه‌دادن این عطر او را شگفت‌زده کنید. شک نکنید مورد پسندش قرار می‌گیرد. زعفران و وانیل استفاده شده در اسانس این عطر آرامش را به ذهن پر‌مشغله بر‌می‌گرداند. فلفل شیرین، هل سفید، چوب سدر، مرزنجوش و مشک سفید از دیگر ترکیباتی است که در این عطر استفاده شده است.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

Bvlgari Man The Silver
این عطر برگرفته از چوب های معطر جنگل است که حس شادابی را منتقل می‌کند. اگر سالگرد تولد همسرتان نزدیک است و هنوز کادویی مناسب برای همسرتان تهیه نکرده‌اید شاید رایحه این عطر انتخاب مناسبی باشد. این عطر برای آن دسته از آقایانی که روحیه خاکی‌تری دارند انتخاب منحصر به فردی است‌. کهربا، خاک‌، چوب سدر، عسل، شکوفه ترنج و چوب ترمه از اصلی‌ترین درونمایه‌هایی است که در این معجون خوشبو استفاده شده است؛ البته نا‌گفته نماند بولگاری نقره‌ای برای مردان به تعداد محدودی تولید شده است تا مهر تایید خاص‌تر بودن رایحه‌اش باشد.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

Roadster Sport Cartier
کارتیر در نوامبر ۲۰۰۹ رایحه‌ای برگرفته از مرکبات تازه و معطر را برای آقایان اسپرت‌پوش راهی ویترین عطر‌فروشی‌ها کرد که رایحه‌اش مخاطبان بسیاری را تحت‌ تاثیر قرار داد؛ عطر دلنشین و ترش شکوفه پرتقال و ترنج به همراه بوی گرم گل مریم و یاس در کنار چوب سدر و نعناع هندی و چاشنی تند فلفل سیاه، بویی معطر و آمیخته از چوب را به مشام می‌رساند که در سه سایز ۳۰،۵۰ و ۱۰۰ میل تولید شده است.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

prada
پرادا با معرفی یکی از جدیدترین عطرهای مردانه‌اش در سپتامبر ۲۰۱۲ با الهام‌گرفتن از طبیعت، نفس دیگر رقبا را در سینه حبس کرد؛ رایحه‌ای مدرن که در ترکیباتش از روش‌های نوآورانه‌تری استفاده شده است؛ پرتقال تلخ، گل سنبل، مریم گلی، چوب سدر و نعناع هندی در کنار هم معجون خوشبویی را به وجود آورده‌اند که در سه سایز ۵۰،۱۰۰ و ۱۵۰ میل تولید شده است.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

Hommage a L’Homme Lalique
رایحه‌ای چوبی و ادویه‌دار برای آن دسته از آقایانی که طرفدار عطرهای کلاسیک هستند پیشنهاد می‌شود؛ معمولا رایحه‌های لالیک جزو آن دسته از رایحه‌های خاطره‌انگیزی است که بعد از استشمام رایحه‌اش بی‌درنگ از مشتریان پرو‌پا قرص این برند می‌شوید. رایحه این عطر مناسب هدیه‌دادن برای روز سالگرد عروسی یا مناسبت‌های خاص است که با بو‌کردن رایحه‌اش به یاد آن مناسبت خاص می‌افتید،  نا‌گفته نماند که لالیک رایحه این عطر را برای جشن سالگرد ۲۰ سالگی‌اش برای دوستداران عطرهای لالیک در سال ۲۰۱۱ تولید کرد.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

James Bond 007
اگر برای خرید هدیه‌ای خاص دچار سردرگمی هستید  به رایحه این عطر شک نکنید، مطمئن باشید آقایانی که دنبال ماجراجویی هستند از رایحه جیمز باند  خوششان خواهد آمد‌؛ رایحه‌ای که حس قهرمان‌بودن این دسته از آقایان را تشدید می‌کند و روحیه قهرمان‌طلبی‌شان را بالا می‌برد‌. شکوفه سیب ترش، هل، چوب صندل، اسطوخودوس، در بطری شکیل با درپوشی نقره‌ای است که روی شیشه‌اش آرم ۰۰۷  حکاکی شده است.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

L’Instant de Guerlain Pour Homme Eau Extreme
زمانی که پوشش عطر را باز می‌کنید بوی گرم کاکائو در کنار تندی نعناع هندی به مشامتان می‌رسد. بوی شیرین و گرم این عطر در کنار رایحه چوب سرو، صندل، رازیانه، چای سبز و شکوفه یاس برای آقایان که حس کمال‌گرایی بیشتری دارند پیشنهاد می‌شود؛ رایحه این عطر در سایز ۷۵ میل تولید شده است.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

Givenchy play
با اینکه ژیوانژی رایحه این عطر را در سپتامبر ۲۰۰۸  با ستاره پاپ  جاستین تیمبرلیک روانه ویترین عطر‌فروشی‌ها کرد اما با گذشت چند سال رایحه‌اش همچنان یکی از پر‌طرفدارهای این برند است؛ رایحه‌ای که با خلاقیت طراحش درون یک بطری شبیه به دستگاه پخش موسیقی در دو رنگ سفید و مشکی برای آقایان تولید کرد که ردپاهایی از شکوفه ترنج، پرتقال ماندارین، گریپ فروت، شکوفه لیمو، گل قهوه، فلفل سیاه و نعناع هندی در آن دیده می‌شود که بویی مابین ترشی مرکبات و گرمای قهوه به مشام می‌رسد.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

Loewe 7 Natural 
رایحه‌ای جذاب و گرم که برای یک قرار بعدازظهر انتخاب مناسبی برای آقایان خوش‌لباس است؛ ترکیبات خوشبویی چون گل رز، سیب قرمز‌، پوست پرتقال و فلفل سیاه در کنار بوی چوب سدر و صندل در آمیخته‌هایش به چشم می‌خورد که در اواخر سال ۲۰۱۲ در یک بطری آبی رنگ روشن در دو سایز ۵۰ و ۱۰۰ میل تولید شده است.

 با این عطرها همسرتان را جذب کنید

NIVEA
اگر برای غافلگیر‌کردن همسرتان دست به کار شده‌اید، پیشنهاد زیرکانه ما را مد نظر قرار دهید. افترشیو یکی از هدیه‌های کم هزینه‌ای است که می‌توانید به‌صورت هدیه‌ای مکمل در کنار هدیه اصلی‌تان به همسر و نامزد خود بدهید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت