مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سفر وگردشگری » گردشگری ایران » هتل های ایران » معرفی هتل قصر طلایی مشهد

این هتل ساختمانی ۲۰ طبقه به مساحت کل ۶۰۰۰۰ متر مربع می باشد که مجموعا ۶۰۰ واحد که شامل۲۰ اتاق سینگل، ۴۰۰ اتاق دبل رویال ، ۱۰۰ واحدسوئیت و ۶۰ پرنسس روم پیش بینی شده است …دارای سه رستوران بین الملل، دریایی و سنتی می باشد که با ایجاد فضاهای مناسب تنوع بسیار خوبی در خدمات پیش بینی شده است…فضاهای تفریحی و ورزشی شامل فضاهایی از قبیل استخر ، سونا ، سالن ورزش و بدنسازی ، محل تفریح و بازی کودکان و بازیهای رایانه ای است، در طراحی این هتل فضایی پیش بینی شده است که مسافرین می توانند فرزند خردسال خود را به این محل سپرده و به زیارت و یا خرید بروند . در این قسمت با استفاده از مربیان توانمند اوقات فراغت این خردسالان با آموزش و بازیهای آموزنده غنی خواهد شد. ( دنیای کودکان)

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا،بین امام رضا ۳۴ و ۳۶ ، هتل قصر طلایی ، هتل قصر طلایی

 

قصر-1-620x412

فاصله تا فرودگاه :۱۰ دقیقه با ماشین

فاصله تا حرم : ۲۰

امکانات : یخچال ، تلویزیون ، استخر ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، کافی شاپ ،

توضیحات: هتل بین المللی مجلل قصر طلایی ، دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و بزرگترین هتل ایران و بزرگترین و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد . این هتل به جهت داشتن فضای مطلوب احداث گردیده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد. در طبقات مختف هتل، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می نماید. اتاق های سینگل، دبل، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت در مدت اقامت عزیزان، خاطره ای وصف نشدنی را خلق می نماید و تصویر دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) از پنجره های هتل از دید هیچ بیننده ای پوشیده نیست. ترانسفر رایگان صرفا از فرودگاه به هتل با مینی بوس های عمومی هتل انجام خواهد شد . جهت انجام آن اعلام ساعت و شماره پرواز و مراجعه به دفتر اختصاصی هتل در فرودگاه الزامی می باشد . بخش هایی از قبیل بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات، آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر، مجموعه های ورزشی، استخر و سونا، انفورماتیک، سالن زیبایی و تعداد ۵ رستوران و کافی شاپ با تنوع بسیار و معماری چشم نواز آماده ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان می باشند قانون لغو :مقررات رزرو و ابطال این هتل : هزینه ابطال ، تغییر تاریخ رزرو و تغییر نام از لحظه صدور واچر تا ساعت ۱۸ روز قبل ۱۵% از کرایه یک شب به تعداد اتاق های رزرو شده به غیر از هزینه کنسلی که خود شبکه رزرواسیون اینترنتی کسر میکند، و از آن ساعت به بعد یک شب کامل به تعداد اتاق های رزرو شده خواهد بود . ساعت ورود میهمان به هتل ملاک نبوده و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت ۱۴ می باشد . هتل در خصوص جاماندن یا تاخیر و لغو وسیله سفر میهمانان هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه میهمانان در روز مقرر به هتل مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو خواهد شد . هتل در خصوص جهت ، طبقه ، رنگ ، و طرح اتاق هیچگونه تعهدی ندارد و شماره اتاق در هنگام ورود میهمانان عزیز به هتل توسط پذیرش تعیین می شود .

قصر-3

قصر-4قصر-5

تاریخ: 11 دسامبر 2014
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: هتل های ایران
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت