مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » آشپزی و خانه داری » خانه داری » از پارچه های قدیمی برای تزیین خانه استفاده کنید

تقریبا همه ما در خانه خود لباس، ملحفه، پتو، پلیور یا پارچه هایی داریم که دیگر به کارمان نمی آیند. بهتر است آنها را دور نریزیم و با کمی حوصله و سلیقه، از آنها وسایل جدیدی تهیه کنیم که کاربردی و مفید هستند. به طور مثال، می توان از پلیورهای کهنه و قدیمی، یک لحاف گرم و راحت تهیه کرد.

برترین ها: تقریبا همه ما در خانه خود لباس، ملحفه، پتو، پلیور یا پارچه هایی داریم که دیگر به کارمان نمی آیند. بهتر است آنها را دور نریزیم و با کمی حوصله و سلیقه، از آنها وسایل جدیدی تهیه کنیم که کاربردی و مفید هستند. به طور مثال، می توان از پلیورهای کهنه و قدیمی، یک لحاف گرم و راحت تهیه کرد.

کیسه های زیپ دار

خانه داری

از پتو پارچه های کهنه می تواند برای دوختن کیسه های زیپ دار استفاده کرد. این کیسه ها برای برای نگهداری لوازم آرایش، گیره های مو، سنجاق های لباس و … بسیار مفید هستند. حتی می توان هنگام سفر از آنها به عنوان کیف برای قرار دادن وسایل کوچک استفاده کرد.

تابلو نقاشی پارچه ای

خانه داری

از پارچه ها، ملحفه ها، لباس ها و هر پارچه دیگری که استفاده نمی کنید، تکه های رنگی و زیبای آن را جدا کنید و همچون عکس، به زیبایی کنار هم بچینید و یک تابلوی هنری بسازید. این تابلوی جالب و عجیب، منحصر به خود شماست.

پتوی چهل تکه

خانه داری

از تکه پارچه های رنگی موجود، می توانید پتوهای چهل تکه زیبا تهیه کنید. این چهل تکه ها برای هر دکوری مناسب هستند و با هر ترکیب رنگی جور در می آیند. از آن می توان به عنوان پتو، رومبلی، رومیزی و … نیز استفاده کرد.

بالشتک

خانه داری

از پارچه ها و پتوهای قدیمی می توانید برای تهیه کوسن های زمینی که برای نشستن مناسب هستند، استفاده کنید. طرح روی آنها نیز سلیقه ای است و از هر طرحی دوست دارید، استفاده کنید.

لوستر پارچه ای

خانه داری

با پارچه های اضافه خانه خود که برای لباس ها یا ملحفه های قدیمی هستند، می توانید لوستر پارچه ای درست کنید. این هم نوعی خلاقیت است.

لحافی از سوئیشرت

خانه داری

یکی دیگر از روش های استفاده بهینه از پارچه های قدیمی، تهیه یک لحاف گرم و نرم با تکه های سوئیشرت ها و پلیورهای قدیمی است که دیگر استفاده ای ندارند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت