نایت ملودی » سفر وگردشگری » گردشگری ایران » ‌دهکده گردشگری بوشهر احداث می‌شود

مصطفی سالاری عصر امروز در نشست با معاون سازمان میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه اعتبارات حوزه میراث فرهنگی استان بوشهر افزایش یافته است اظهار کرد: علاوه بر ۱۰۷ میلیارد ریال از محل تملک دارایی اعتبارات دیگری نیز در سرفصل‌های دیگر تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است گفت: ساحل ۹۰۰ کیلومتری خلیج فارس که استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرزدریایی با خلیج فارس است زیرساخت مناسبی را برای توسعه طرح‌های گردشگری فراهم کرده است.

___-_______125150___20121113_1398365954

استاندار بوشهر از ساخت دهکده گردشگری در ساحل بوشهر خبرداد و گفت: ۴۰۰ هکتار اراضی ساحلی بوشهر برای ایجاد دهکده گردشگری ساحلی اختصاص یافته که در این دهکده انواع برنامه‌ها و طرح‌های گردشگری و رفاهی طرح‌ریزی شده است.

سالاری گفت: برای ساخت دهکده گردشگری ساحلی بوشهر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی، با بیان اینکه اعتبارات عمرانی میراث فرهنگی استان بوشهر امسال افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال است گفت: تخصیص این اعتبارات تا پایان سال به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تخصیص اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر دارای قابلیت‌های مهمی در حوزه گردشگری و آثار باستانی دارد لازم است سازمان میراث فرهنگی کشور توجه ویژه‌ای به تخصیص اعتبارات ملی به استان بوشهر داشته باشد.

سالاری، با تاکید بر توجه به ساخت هتل ستاره‌دار در استان بوشهر افزود: این استان با توجه به اینکه توانمندی زیادی در حوزه گردشگری دارد و لی از داشتن هتل ستاره‌دار به عنوان زیرساخت اصلی آن بی بهره است که لازم است به این مهم توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در ساخت هتل در استان بوشهر مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند گفت: سرمایه‌گذارانی که در حوزه هتل‌سازی آمادگی دارند در بهترین نقطه ساحلی بوشهر زمین به آنها واگذار و حمایت‌های ویژه در زمینه اخذ مجوزهای لازم و پرداخت تسهیلات از آن‌ها می‌شود.

منبع : تسنیم

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت