نایت ملودی » سلامت » سلامت خانواده » پوست ، مو ، زیبایی » درمان ریزش مو با تخم مرغ

درمان ریزش مو؛یکی از دغدغه های برخی از افراد بدل شده است.بسیاری از افراد هستند که دوست ندارند حتی یک تار مو از سرشان کم شوند و همیشه موهای پرپشت و محکمی داشته باشند.این افراد برای موهای سر حاضرند هزینه های زیادی را انجام دهند ولی به یک تار موی سر آسیبی نرسد.

طبق گفته متخصصان پوست و مو ریزش مو در روز طبیعی است و مقدار ریزش ۴۰تا ۸۰ عدد مو در روز مشکلی را ایجاد نمی کند.اگر ریزش موی شما بیشتر از این حد است باید فکری به حال سر خود کنید.ما در اینجا به شما راهکارهایی را پیشنهاد می دهیم که باعث درمان ریزش مو شما می شود.

درمان ریزش مو

درمان ریزش مو

نتایج بررسی پژوهشگران نشان می‌دهد که بین التهابات پوستی و استرس ارتباط مستقیمی وجود دارد. شاید برای‌تان پیش آمده که قبل از یک قرار ملاقات مهم یا بعد از شنیدن یک خبر ناراحت‌کننده ناگهان آکنه‌های ناخوانده روی پوست‌تان ظاهر شده یا التهابات پوست‌تان افزایش یافته است.

به‌گفته محققان افرادی که قبل از یک اتفاق مهم در زندگی‌شان دچار جوش و آکنه پوستی می‌شوند ممکن است به‌دلیل داشتن استرس دچار این مشکلات شده باشند، ضمن اینکه نتایج بررسی پژوهشگران نشان می‌دهد که بین التهابات پوستی و استرس ارتباط مستقیمی وجود دارد بنابراین هروقت آرامش زندگی‌تان را از دست داده و استرس بزرگی را تجربه می‌کنید، عجیب نیست که جوش‌های پوستی را روی پوست‌تان ببینید یا حتی بیماری‌های پوستی دیگری مانند پسوریازیس سراغ‌تان بیاید. به‌گفته متخصصان پوست، بیشتر افراد در شرایط مختلف زندگی درجه‌ای از استرس را تجربه می‌کنند که این موضوع می‌تواند به بدتر شدن سلامت پوست‌شان دامن بزند. علاوه بر این سیستم عصبی که در روند ایجاد استرس نقش دارد روی ایجاد بیماری‌های دیگری مانند پسوریازیس تاثیرگذار است، اما تاثیر استرس فقط به این موارد محدود نمی‌شود؛ نکته دیگری که شاید برای خانم‌ها مهم‌تر باشد این است که استرس سبب پیری زودرس پوست می‌شود، با این وجود نمی‌توانیم نقش ژنتیک را نادیده بگیریم. درنهایت اگر می‌خواهید پوستی صاف و زیبا داشته باشید از محیط‌های پرتنش و استرس‌زا دوری کنید و برای داشتن آرامش بیشتر تکنیک‌های تنفسی و روش‌های آرام‌سازی خودتان را یاد بگیرید.

تاریخ: 30 اکتبر 2014
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت