مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » تئاتر » زندگی نامه و بیوگرافی سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگرسنما و تلویزیون ایران است.می توان گفت که سارا بهرامی کمترین حواشی حوزه کاری خود را دارد و فقط سرش به کار خود گرم است.در بهمن سال ۱۳۶۱ سارا متولد شده است.او در خانواده ای متولد شده است که دارای ۲ خواهر و یک برادر می باشد و خانواده نسبتا پرجمعیتی را تشکیل می دهند.این بازیگر در رشته تئاتر تحصیل کرده است و کار خود را از تئاتر آغاز نموده است و بعدها به تلویزیون و سینما راه یافته است.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

 

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی درباره نحوه ورودش به دنیای بازیگری می گوید: برای نخستین مرتبه در ۹ سالگی، پدرم من را در کلاس تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثبت نام کرد. شاید تئاتر و کار کردن به مفهوم بازیگر شدن از همان موقع آغاز شد و تصمیم جدی گرفتم که بازیگر شوم. بعد از پایان تحصیلات متوسطه، در دانشگاه، رشته تئاتر خواندم و سپس از اصفهان به تهران آمدم و پی گیر تئاتر بودم و نقش های کوچکی بازی کردم.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون با بازی در نقش های کوتاه وارد عرصه جدی بازیگری شد: در سینما، فیلم «آیینه های روبه رو» را با نگار آذربایجانی کار کردم و سپس در فیلم «یک عاشقانه ساده» سامان مقدم بازی کردم. با این حال تئاتر هم چنان در کنارم بود. پس از آن، نقش کوچکی در سریال «فرات» مازیار میری داشتم و سپس در سریال «مثل یک کابوس» بازی کردم. اما نخستین نقش اصلی زندگی ام «پروانه» با جلیل سامان بود.

 

سارا بهرامی

سارا بهرامی

افتخارات سارا بهرامی:
۱٫برنده ی یاس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن۱۳۹۳_برای بازی در فیلم”آرزوهایت را به خاک نسپار”

۲٫کاندید دریافت سرو زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم۱۳۹۲_برای بازی درسریال”پروانه”

۳٫کاندید دریافت بهترین بازیگر زن از انجمن بازیگران خانه تئاتر۱۳۸۹_برای بازی در تئاتر”متولد۶۱″

سارا بهرامی

سارا بهرامی

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت