مرتبط با این مطلب

صبا قم لیگ قهرمانان آسیا

چهارمین تیم ایرانی نتوانست راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به نقل از ایسنا، تیم صبای ایران که با توجه به میزبانی در مرحله حذفی شانس بزرگی برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت با قبول شکست برابر الشباب امارات در ضربات پنالتی از صعود به مرحله بعد باز ماند.

تلاش این دو تیم پس از ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کند و در نهایت تیم اماراتی با پیروزی ۵ بر ۳ در ضربات پناتی و در مجموع ۶ بر ۴ برابر صبا به مرحله گروهی رسید.

گزارش بازی:

صبای ایران که از همان ابتدای دیدار بازی نسبتاً برتری را برابر الشباب ارائه کرد در دقیقه‌ی ۴ با گلزنی ایمان رزاقی راد از حریفش پیش افتاد.

تیم صبا در دقیقه ۳۶ این دیدار هم فرصت خوبی را توسط میلاد نوری از دست داد و شوت سنگین این بازیکن بعد از برخورد به تیرک دروازه‌ی الشباب بازهم برابر خودش قرار گرفت که ضربه مجدد این بازیکن باز هم به تیرک دروازه برخورد کرد تا صبا به گل دومش در این دیدار نرسد.

در ادامه این صبایی ها بودند که با اداره میدان، قدرت هرگونه خودنمایی را از بازیکنان الشباب امارات گرفته بودند و حتی در دقیقه ۴۲ این دیدار شوت اکبر صادقی می توانست به گل تبدیل شود که عکس العمل دیدنی دروازه‌بان الشباب مانع از فروریختن دروازه‌ی این تیم اماراتی شد.

با شروع نیمه دوم باز هم این تیم صبای ایران بود که مالکیت بازی را در اختیار داشت و حریف اماراتی این تیم حرفی برای گفتن نداشت. صبایی ها در دقایق ۶۱ و ۸۱ می‌توانستند توسط ابراهیمی و دیوید بازهم به گل برسند که بی دقتی این دو بازیکن مانع از فروپاشی دروازه‌ی الشباب شد.

در دقیقه ۸۹ این دیدار غفلت مدافعان صبا باعث ارسالی از جناح چپ بر روی دروازه‌ی این تیم شد که مهاجم تیم الشباب با یک ضربه‌ی سر دروازه‌ی صبا را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. البته بازهم این صبایی ها بودند که در آخرین ثانیه های وقت اضافه فرصت مناسبی برای گلزنی را از یک ضربه ایستگاهی بدست آوردند که با خروج دروازه‌بان تیم الشباب این فرصت هم از دست رفت.

با پایان نود دقیقه، تلاش دو تیم در پایان وقت اضافه اول و دوم به نتیجه‌ای نرسید و حساب کار با همان تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم خود را برای ضربات پنالتی آماده کردند و در ضربات پنالتی هم این تیم اماراتی بود که با نتیجه ۵ بر ۳ و در مجموع ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله گروهی شد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت