نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال جهان » جام جهانی 2014 برزیل » مربی پرتغال: رونالدو ۱۰۰ درصد آماده است

مربی پرتغال: رونالدو ۱۰۰ درصد آماده است

پائولو بنتو ، مربی تیم ملی پرتغال در کنفرانس مطبوعاتی در مورد بازی تیم ملی کشورش مقابل ایرلند و شرایط کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

رونالدو:” بهتر شده است . امروز با گروه تمرین کرد . شنبه و یکشنبه نیز تمرین کرده بود. پس از تمرین تصمیم می گیریم که مقابل ایرلند بازی کند یا خیر . پزشکان به من گفتند که ۱۰۰ درصد ریکاوری کرده است و این خیلی مهم است.”

فشار از سوی رئال مادرید برای بازی نکردن رونالدو :” ۴۵ سال سن دارم و این جا نیستم تا چنین پیغام هایی دریافت کنیم.”

په په:” با گروه تمرین کرد و باید دید که مقابل ایرلند بازی خواهد کرد یا خیر اما شرایط او با کریستیانو و میرلش متفاوت است چرا که مصدومیتش طولانی تر بوده است . از روز ۷ می تمرین نکرد.”

استفاده از کوئنت رائو در پست هافبک میانی:” از دیدگاه من تست  خوبی بود . البته معنی حرفم این نیست که دیگر در پست دفاع چپ بازی نمی کند.”

تساوی مقابل آلمان :” پیش از بازی هرگز به تساوی رضایت نمی دهم . بعد از بازی شاید اما قبلش خیر.”

زنگ خطر برای مصدومان:” فکر نمی کنم که زنگ خطری به صدا در آمده باشد . کادر پزشکی ما کاملا مراقب هستند و جای نگرانی وجود ندارد . دغدغه ما فقط این است که خوب تمرین کنیم.”

امنیت در برزیل:” شاید این سوال نگران کننده باشد اما در ابتدا باید به فیفا اعتماد کنیم که مشکلی نباشد.”

پاسخ به دل بوسکه:” باید از او تشکر کنم که پرتغال را جزئی از مدعیان دانست . دل بوسکه شخصی بسیار صمیمی و مودب است. او با یک روزنامه پرتغالی این مصاحبه را کرده بود. نگرانی من این است که برخی دیگر به خاطر نداشتن اطلاعات یا با بدطینتی ما را مدعی بنامند.”

ایرلند:” تیمی است که به سبک بریتانیایی ها بازی می کند ، با سرسختی و با فوتبالی مستقیم.”

تاریخ: 10 ژوئن 2014
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت