مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » فرهنگ و هنر » موسیقی » موسیقی ایران » اخبار موسیقی ایران » پاسخ علی اصحابی به منتقدان اجرای پر سر و صدایش

فشار حملات آنقدر زیاد بود که به حال خودم گریه کردم!

اجرای عجیب علی اصحابی

خواننده آلبوم «کولاک» پس از انتشار ویدئویی از اجرای پلی بک اش در یک برنامه زنده تلویزیونی و حاشیه‌های فراوانی که در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه ها ایجاد شد، در حالی که در روزهای گذشته درباره این اجرا سکوت کرده بود، در گفت و گویی درباره این ماجرا توضیحاتی داد.

علی اصحابی که اجرای پلی بک اش در برنامه زنده شبکه «شما» حاشیه‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها به همراه داشت، در ابتدای صحبت هایش درباره آن اجرا و آن شب گفت: «متاسفم که با گذشت این همه سال از آغاز به کار فعالیت های موسیقی ام، همچنان برخی ها با تنگ نظری و اعمال سلیقه شخصی، سعی در تخریب وجهه من دارند!»

اجرای عجیب علی اصحابی

وی که در این اجرا در برابر دوربین های پخش زنده و در حالی که اجرایی پلی بک داشت ولی با انرژی و هیجان فراوان و حرکات خاص ظاهر شده، ادامه داد: «تا کی خواننده ها و اهالی موسیقی باید سیبل و قربانی تنگ نظری عده ای خاص باشند؟ باور کنید شدت فشارها به من به قدری بالا بود که به حال و اوضاع موسیقی در کشور و خودم گریه ام گرفته بود. من با آن حرکات فقط خواستم بینندگان برنامه را شاد کنم. مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کردند، من هم سعی کردم اندکی به دوستداران فرهنگ و موسیقی حالِ خوب و انرژی مثبت القا کنم.»

اجرای عجیب علی اصحابی

این خواننده با «عجیب» توصیف کردن شدت حمله ها به او و نوع اجرایش در این برنامه، توضیح داد: «هرگز فکر نمی کردم برعکس گرفتن میکروفن یا تعظیم در برابر ملتی که همه دار و ندارم را از آنها دارم، تا این حد برای بعضی تندروها نگران کننده باشد. من ده سال تمام است که کار می کنم و از این ده سال، پنج سال اش را ممنوع الکار بودم. در سالهایی هم که فعالیت های رسمی خود را از سر گرفتم، همه حواسم بر این موضوع بود که بتوانم بهترین آثار را برای مخاطبان هنر تولید و ارائه کنم.» علی اصحابی همچنین درباره توجه ویژه اش به آثار مفهومی و نگاه فرهنگی در کارهای تولیدی خود گفت: «این آقایانی که دارند به من انگ های مختلف می زنند، وقتی من در صفحه شخصی ام برای کمک به معلولین و جانبازان درخواست کمک و اطلاع رسانی کردم کجا بودند؟ چرا وقتی برای امام رضا (ع) قطعه ای را خواندم حتی منتشرش نکردند؟ وقتی برای خرمشهر و شهدا کار زدم حتی باز نشرش نکردند و خبرش را روی خبرگزاری هایشان نرفتند؟ آنها دروغ گو هایی هستند که فقط قصد شان تخریب وجهه هنرمند است. خود من از بطن خانواده شهدا به جامعه هنری معرفی شده ام و حساسیت هایم بیشتر از همه در این قبیل مواقع است. امیدوارم خداوند بزرگ همه ما را به راه راست هدایت کند.»

اجرای عجیب علی اصحابی

این خواننده در انتهای صحبت هایش نیز درباره انتشار خبر «برخورد مسئولین صداوسیما با او و ممنوع التصویر شدن اش در رسانه ملی» نیز توضیح داد: «این برنامه سه شنبه به صورت زنده روی آنتن رفت و جمعه هم باز پخش شد. اگر مشکلی داشت، هرگز اجازه بازپخش آن داده نمی شد. احترام خاصی هم به مسئولین صداوسیما داشته و دارم و از حمایت هایشان ممنونم. از همه هوادارانم نیز که در این روزها از انتشار این اخبار ناراحت شدند عذر خواهی می کنم و امیدوارم به زودی با انتشار آثار جدید به دیدار شان بیایم.»

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت