نایت ملودی » اخبار » سیاست » برادر حسن روحانی چه کاره است؟+عکس

پایگاه خبری پیک خبر:

برادر حسن روحانی انتصاب خود را در هر سمتی در دولت یازدهم تکذیب کرده است.

حسین فریدون در پاسخ به این سئوال که شما با چه سمتی هم اکنون در دولت فعالیت می کنید، گفته است “در دولت مسئولیتی را بر عهده ندارم.”

پیش از این عنوان شده بود که روحانی در حکمی برادر خود را به عنوان مسئول بازرسی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرده است.

او اما این سمت را نیز تکذیب کرده و در پاسخ به این سئوال که گویا قرار است در سمت دفتر بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار شوید، گفته است “چنین حکمی برای ما من صادر نشده است و بحثی هم درباره واگذاری سمت جدید به من وجود ندارد.”

برادر رییس جمهور توضیح نداد که اگر مسئولیتی در دولت ندارد و قرار هم نیست که سمتی به او واگذار شود با چه عنوانی در اکثر برنامه های رییس جمهور در کنار او حضور دارد.

فریدون در سال های ابتدایی بعد از انقلاب فرماندار نیشابور و سپس فرماندار کرج بوده است، پس از آن به مدت ۸ سال به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی فعالیت داشت و چند سال هم از سفرای ایران در سازمان ملل متحد بود و سپس مشاور وزیر امور خارجه شد. او در سال های مشاور رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

گفتنی است برادر رییس جمهور در بیشتر جلسات مهم دولت در آغازین روزهای فعالیت آن از جمله در جلسات رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رییس جمهور و حتی در اولین جلسه هیات دولت با حضور وزرا و معاونان جدید حضور داشته است.

برادر حسن روحانی

برادر حسن روحانی

برادر حسن روحانی

برادر حسن روحانی

برادر حسن روحانی

برادر حسن روحانی

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت