نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال جهان » حواشی فوتبال جهان » هدیه ستاره جنجالی دنیای فوتبال به محمود احمدی نژاد+عکس

هدیه ستاره جنجالی فوتبال به احمدی نژاد

مشرق، مارادونا ستاره آرژانتینی سال های ۱۹۸۲ و ۱۹۹۰ که با حرکات خارق العاده اش در زمین، درگیری هایش با خبرنگاران در بیرون از زمین، گرایش های چپش در عرصه سیاسی، گره خوردنش به مواد مخدر در خانه، همیشه جنجال ساز  بوده است در جریان جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و در ژوهانسبورگ در قامت مربی تیم ملی آرژانتین جنجال دیگری درست کرد؛ او عکس محمود احمدی نژاد را به عنوان یکی از الگوهای خود به دیوار اتاق خود و در کنار عکس چه گوارا و فیدل کاسترو چسبانده بود.
البته او چند سال قبل تر پس از یک بازی دوستانه در آرژانتین در قبال هدیه ای که دیپلمات ارشد ایرانی به وی داده بود، پیراهنش را به سفارت ایران در آرژانتین هدیه کرده بود و مدتی بعد هم با حضور در سفارت ایران در بوئینس آیرس، پیراهن شماره ۱۰ خود را در مراسمی رسمی تحویل مسئولان ایرانی داده بود تا به محمود احمدی نژاد هدیه شود.
او گفته بود: من مردم ایران را دوست دارم. شما در صف اول جنگ با آمریکا هستید. احمدی نژاد مرد شجاعی است و از وی به عنوان فردی با جرات، عدالتخواه و مردمی یاد کرده و درخواست دیدار با احمدی نژاد را کرده بود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آرژانتین روز پنج شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۷ در دیدار با دکتر احمدی نژاد، پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی آرژانتین را که‌ امضای “مارادونا” روی آن درج شده بود، را از طرف مارادونا به رییس جمهوری اهدا کرد.

تاریخ: 06 آگوست 2013
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت