فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین

قطار زندگی در حرکت است و بهتر است زودتر سوارش شوید تا جا نمانید. امروز دیگران نسبت به داستان عاطفی که شما تعریف می کنید زیاد توجه نشان نمی دهند، پس ساکت باشید بهتر است. شکایت و غرغر قطعاً شما را از این قطار بیرون می اندازد. انرژی امروز به شما یاد می دهد که محکم تر باشید. این مسئله را شخصی نکنید، ولی بدانید که درس هایی مهمتری هست که باید بیاموزید. یکی از آنها این است که سکوت کنید و مطیع باشید. امروز شاید روز سنگینی برایتان باشد و بسیار مجذوب فرد خاصی شوید. اگر فکر می کنید می توانید به همین روال پیش بروید، اشتباه می کنید. کشش بین شما زیاد است. زیاد متعصب نباشید و فکر نکنید طرفتان باید همانطوری باشد که شما می خواهید. زیرا اینطور نیست. در محل کار از انجام همزمان چند کار نترسید. توانایی چندمنظوره شما امروز قوی است. هل نشوید و آرام باشید.

نایت اسکین

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز با انرژی فراوان به کارهایتان بپردازید. اگر می توانید بعضی از کارها را به دیگران بسپارید. روش تهاجمی امروز برایتان لازم است و شما توانایی انجام کارها را دارید. تلاش برای انجام همه کارها به تنهایی در ابتدا ایده خوبی به نظر می رسد، ولی بهتر است که از دیگران هم کمک بگیرید و خودتان روی کارهای مهمتر تمرکز کنید. شما امروز متوجه می شوید که روش معمول شما برای خواستن همه چیز به روش خودتان شما را به جاهای متفاوتی می رساند. اگر در رابطه ای یک طرفه هستید، باید مواظب باشید که همه شروط رابطه دیکته نشوند و به طرف مقابل هم آزادی عمل بدهید. ریسکی نپذیرید. شما امروز در همه چیز در حوزه کاری پیشرفت می کنید. حالا زمان بسیار خوبی برای شماست تا اجتماعی شوید و تماس های مهمی بگیرید.

 

نایت اسکین

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از دل خود دفاع کنید. زیرا دل شما هدف اولیه حرف های آزاردهنده قرار می گیرد. حساسیت شما باعث می شود که احساس تنهایی کنید. بهتر است امروز را مرخصی بگیرید و در خانه استراحت کنید. اگر خواستید بیرون بروید باید آماده باشید. نقاط ضعف خود را بدانید و از منابع انرژی به بهترین و مفیدترین روش استفاده کنید. در کلام شما نیروی زیادی وجود دارد. شاید شما متوجه نشوید، ولی ممکن است یکی از رویاهای شما به واقعیت بپیوندد یا چیزی خراب شود که مدتها برای ساختنش زحمت کشیده بودید. انرژی فراوانی در اطراف شما وجود دارد. حس می کنید زمان آن رسیده که همه مسائل را حل کنید، ولی عشقتان به این راحتی نمی تواند کنار بیاید. امروز تردید و دودلی بزرگترین دشمن شماست. شما آنقدر درگیر کارهایتان می شوید که بزرگترین ابزار خود یعنی حس ششم را فراموش می کنید.

نایت اسکین

فال روزانه متولدین تیر

مقام و موقعیتی که نیاز به رهبری و قدرت دارد برایتان پیش می آید و شما بهترین فرد برای این کار هستید. انرژی امروز به شما کمک می کند که اعتماد به نفس و قدرت جسمانی لازم را بیابید. شما قدرت جسمانی و عاطفی دارید و در مورد توانایی های رهبری خود حس خوبی دارید. زمان آن است که کنترل اوضاع را بدست بگیرید. حسی قوی دارید که شما را امروز در بر می گیرد. این احساسات شما را در موقعیت دشواری قرار می دهند. احتمالاً عشق علت اصلی آن است و شاید دلتان در میان دو موقعیت متعارض و متضاد قرار گرفته است و هر دوی آنها معنادار هستند. در محل کار ارتباطات کاتالیزور اصلی پیشرفت شماست. خودتان را در حباب قرار ندهید و فکر نکنید که بدون کمک دیگران می توانید از پس همه چیز برآئید. اعتراف کنید که شما همه چیز را نمی دانید و در صورت لزوم تقاضای کمک کنید. بعداً از این کارتان راضی خواهید بود.

 

نایت اسکین

فال روزانه متولدین مرداد

امروز سر راهتان موانع زیادی قرار دارد. به دنبال کمک باشید. نیروهای زیادی با حالت عاطفی در جریان هستند. اگر مراقب نباشید ممکن است جنگی دربگیرد. سعی کنید صلح و آرامش را حفظ کنید. شاید لازم شود که دنبال پناهگاه باشید. شما هر خواسته ای که داشتید، امروز مطمئن باشید که آرزوهای شما به حداکثر می رسند. مسئله فقط در مورد خواسته و آرزو نیست. در مقابل چیزی به شدت مقاومت می کنید و وسوسه می شوید تا آن را بدست آورید. ولی مواظب باشید. با چنین تمایل زیادی، ممکن است اصلاً نتوانید به آن دست یابید. امروز سرعت شما کم کم بالا می گیرد و حرکت تان تندتر می شود. اگر تلاش فراوانی از خود نشان ندهید، دیگران شما را تنبل می پندارند. اگر منابع لازم را ندارید همین کاری که در دست دارید تندتر تمام کنید.

نایت اسکین

فال روزانه متولدین شهریور

از لحاظ عاطفی، همه چیز برایتان امروز سخت می شود و دیگران رفتاری خودخواهانه خواهند داشت. یادتان باشد که خودخواهی همیشه منفی نیست. گاهی هم می تواند سالم باشد و برای داشتن رفتاری خود-محور لازم است. یادتان باشد که همیشه مراقب این قضیه باشید. سعی نکنید که با افرادی که چنین رفتاری دارند، بجنگید. افرادی که تحت همه شرایط راضی هستند و هرچه پیش آید برایشان خوشایند است، از همه خوشحال ترند. ولی امروز آرامش و سکوت شما به امتحان گذاشته می شود. فضای بین شما و عشقتان امروز شدت می یابد و شما چاره ای جز حرف زدن در مورد آن ندارید و نباید پنهان شوید. این چیز بدی نیست. شما امروز در موقعیتی استراتژیک قرار می گیرید که تأثیر زیادی بر وقایع و چیزهای دور و برتان دارد. دیگران برای گرفتن جواب سراغتان می آیند و شما جواب آنها را دارید. شاید بهتر باشد تقاضای ترفیع یا افزایش حقوق کنید.

نایت اسکین

فال روزانه متولدین مهر

شما از انرژی کلی امروز دچار تنش می شوید. زرهی بپوشید و آماده جنگ باشید. دیگران از آنچه در بیرون اتفاق می افتد می لرزند، ولی شما می خواهید به وسط میدان بپرید. احساسات قوی سلاح امروز هستند. همه می دانند که شما سلاحی قوی در این زمینه دارید. برای آنکه امروز در صدر قرار بگیرید باید جهت داشته باشید و بدانید که عمودی حرکت کنید یا افقی. اگر بتوانید آرام باشید، حتی سخت ترین شرایط با عشقتان برای شما مشکلی ایجاد نمی کند و همه چیز درست می شود. امروز از ذهنتان استفاده کنید. گرایش شما این است که در کاری که انجام می دهید احساساتی شوید. نگذارید احساسات شما بر شما غلبه کنند و کاملاً شما را مغلوب کنند. به تفکر منطقی رو بیاورید و ایده های منطقی و معقولانه خود برای جواب ها را بگویید.

نایت اسکین

فال روزانه متولدین آبان

امروز تا جائی که در توانتان از تلاش کنید و تا موفق نشده اید باز نایستید. به خودتان اطمینان داشته باشید و به دیگران اعتماد کنید. فقط بدین دلیل که فرد دیگری ناراحت است، دلیل نمی شود که شما باید حال او را بهتر کنید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که با شاد کردن محیط و با رفتاری شوخ طبعانه همه چیز را برای او بهتر کنید. امروز یا می تواند جهنم باشد یا بهشت. شما تابحال چنین چیزی را تجربه نکرده بودید. شما خودتان هم نیروی فانتزی و رویا را می شناسید، ولی آیا می دانید که نیروی درک رویا امروز نمی گذارد که آن فرد خاص که برای شما مناسب است را پیدا کنید؟ شما به نوع خاصی از رابطه می اندیشید، ولی در واقع به فرد دیگری نیاز دارید. واقع گرا باشید. امروز کاری را دنبال کنید که چند روز پیش آغاز کرده بودید. آن ایده عالی که به ذهنتان خطور کرده بود را فراموش نکنید. سوال بپرسید، تحقیق کنید و این مسیر را ادامه دهید. این برای شما موفقیتی بیشتر از آنچه تصور کنید می آورد.

نایت اسکین

فال روزانه متولدین آذر

امروز بهترین زمان را برای گفتن آنچه مدتی است می خواهید بگویید دارید. آن را رسماً اعلام کنید. در دل نگه داشتن آن فقط شما را از درون می خورد. دیگر نباید از عواقب آن بترسید و باید قدمی بردارید. امروز روز جسارت و شهامت است. دیگران هم همینطور واکنش می دهند. فردا ممکن است به این موقعیت بخندید، ولی امروز اصلاً حال و حوصله لبخند زدن ندارید. اگر این موضوع خنده داری بود شما اولین نفری بودید که می خندیدید. شما این موقعیت را ترسناک می دانید و نمی خواهید به آن رسیدگی کنید. متأسفانه باید این کار را بکنید و باید در این میان سهم خود را انجام دهید. امروز یکی از آن روزهایی است که مردم زیاد حرف می زنند و در آخر انگار هیچ چیز نگفته اند. زمزمه ها و گفتگوهای زیادی در جریان است، ولی همه بیهوده هستند. تلاشتان را بکنید تا مطالب مهم را از میان آنها فیلتر کنید و بهترین ایده و مفیدترین ایده را از هر صحبتی درآورید.

نایت اسکین

فال روزانه متولدین دی

نظرات شما امروز نقطه کانونی صحبت ها قرار می گیرند. شما اراده ای قوی دارید و از ابراز آن نمی ترسید. شما شانس ابراز آن را می یابید. با غنای دانش خود به دیگران کمک کنید. کنترل صحبت ها را بدست بگیرید و چالش ذهنی بردن هر مکالمه ای را بپذیرید. چه موفق شوید چه نشوید، از امتحان کردن آن خوشحال می شوید. اگر شما لحظات پرشور و احساسی دارید، معمولاً آنها را بیان نمی کنید و فقط در موقعیت های خصوصی آنها را بیان می کنید. امروز دوست دارید در جمع باشید. به همین دلیل است که از کارهای خود خجالت می کشید. آنچه باعث می شود احساسات خود را بیان کنید، کمبود ناگهانی نگرانی و توجه در مورد آن چیزی است که دیگران در مورد شما فکر می کنند. امروز به ایمیل هایی که در صندوق شما می رسند دقت کنید. تلاش بیشتری کنید و جواب آنها را بدهید. ممکن است اطلاعات مهمی از طریق ایمیل به دستتان برسد. شما نمی خواهید آن را از دست بدهید.

نایت اسکین

فال روزانه متولدین بهمن

قلب حساس شما امروز عصبانی می شود. از رنجاندن دیگران نترسید و این حس خود را نشان دهید. اگر دیدگاه واقعی خود در مورد مسائل را به دیگران نگویید در واقع به آنها ظلم کرده اید. شاید دیگران امروز اطلاعات کافی برای تصمیم مهمی را نداشته باشند. با دیدگاه های خود به آنها کمک کنید. عشق کلمه ای است که اغلب می شنوید ولی آن را به ورای ذهنتان هل می دهید زیرا عشق شما را می ترساند. ولی امروز متوجه می شوید که اگر نگذارید احساسات واقعی شما خودشان را نشان دهند، فردی نزدیک به شما این کار را می کند. این در بهترین شرایط اتفاق نمی افتد. پس مراقب باشید و انتخاب درست را انجام دهید. امروز شما از دست افرادی که به شما فشار می آورند عصبانی می شوید. دیگران از خودگذشتگی لازم را در کارشان نشان نمی دهند ولی شما نشان می دهید. صبور باشید و زود در مورد آنها قضاوت نکنید.

نایت اسکین

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما نیروی جسمانی زیادی را در خود حس می کنید. اگر کسی از شما درخواست کمک کرد، باید به او کمک کنید. البته نیروی خودتان را رایگان در اختیار کسی قرار ندهید. شما نیروی زیادی دارید که خودتان هم نمی دانید. نیازی نیست که آن را پنهان کنید. از آن بهره ببرید. اگر حس می کنید که در دریایی از تضاد شناورید، شاید بهتر باشد که راه چاره ای بیابید. باید زمین سفت و محکمی پیدا کنید و روی آن بمانید. این مکان را بپذیرید و روی آن به حل مشکلات خود بپردازید، یعنی باید پایه محکمی داشته باشید. این بهترین راه حل برای شماست. امروز شما به نقطه ای از عصبانیت می رسید و ایده های بیشتر و بیشتری به ذهنتان می رسد. مشکل اینجاست که شما خیلی زود خسته می شوید و خودتان را می بازید. در کارتان قدمی به عقب بردارید و دیدگاهی اتخاذ کنید. سردرگم نشوید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت